با «ویزلاک» سبکتو زندگی کن!

0

چند سالی است که دنیای دیجیتال تبدیل به بستری جذاب برای ایده‌پردازی شده است؛ بستری که با سرعتی بالا دچار تحول می‌شود و این روزها گوشی‌های هوشمند، سکاندار حرکت در این فضا هستند. بسیاری از کسب‌وکارهای نوین نیز به دلیل ماهیت ایده‌پردازانه از دل همین فضا سربر آورده‌اند. در همین راستا، بازار اپلیکیشن‌ها نیز با استقبال روز‌به‌روز ایرانی‌ها ازگوشی‌های هوشمند، بازاری بزرگ و رو به رشد محسوب می‌شود.

در این بین اما تنها کسب‌و‌کارهایی موفق خواهند بود‌ که بتوانند بازی برد-برد برای خود و کاربر رقم بزنند. ترسیم این بازی مستلزم شناخت درست از کاربران و نیازهایشان از یک سو و شناخت قابلیت‌های دنیای دیجیتال از سوی دیگر است. اپلیکیشن «ویزلاک» با چنین رویکردی طراحی شده و توانسته در مدت کوتاهی توجه کاربران و صاحبان کالا و خدمات را به خود جلب کند‌ تا پلی کوتاه بین صاحبان کالا و مصرف‌کنندگان بالقوه برقرار کند. اما چطور؟

  •  روزانه ۱۰۰ بار سراغ موبایل خود می‌رویم!

مرکز تحقیقاتی locket   در آخرین بررسی خود به این نتیجه رسیده ‌که هر کاربر به طور میانگین در طول روز حدودا ۱۰۰ بار سراغ تلفن‌همراه خود می‌رود؛ از چک‌کردن ساعت گرفته تا تماسی با یک دوست. همین لحظات کوتاه روشن‌کردن گوشی(Screen On)، فرصتی است که اپلیکیشن ویزلاک آن‌را اززمان‌هایی بی‌فایده یا اصطلاحا‌ مرده، تبدیل به فرصتی برای مطالعه، افزایش آگاهی و البته تبلیغات تبدیل کرده است؛ آن‌هم با مزیت‌هایی که کاربر را برای همراهی با ویزلاک اقناع می‌کند.

  •  ویز جمع کن!

ویزلاک یک اپلیکیشن محتوامحور است؛ مطالبی نه به کوتاهی مطالب شبکه‌های اجتماعی، نه به بلندی مقالات تخصصی وب‌سایت‌ها. استراتژی این اپلیکیشن بر ارائه محتوای با‌کیفیتی است که در عین کوتاه‌بودن، مفید و جذاب نیز باشند؛ از محتوای متنی گرفته تا صوت و تصویر. به این ترتیب ویزلاک خوراک کسانی است‌ که اهل گشت و گذار در اینترنت هستند، اما وقت کافی برای دنبال‌کردن مطالب مورد علاقه و متناسب با سبک زندگی‌شان را ندارند.

 اما حتی اگر مسئله کمبود وقت هم حل شود، نبود تمرکز یک مسئله دیگر است‌ که غلبه به آن انگیزه می‌خواهد. برای این مانع، ویزلاک یک راه‌حل خلاقانه، هیجان‌انگیز و تشویقی ارائه داده است؛ دریافت «ویز» در مقابل مطالعه. کاربران این اپلیکیشن نه‌تنها وقت کمتری برای پیدا‌کردن مطالب مورد علاقه‌شان صرف می‌کنند، بلکه تصمیم‌های خریدشان را نیز به صورت متمرکزتری ساماندهی خواهند کرد.

  •  ویز چیست؟

هر کاربر با خواندن مطالب مورد علاقه‌اش «ویز» دریافت می‎کند که یک اعتبار ریالی قابل خرج در فضای برنامه است. از شارژ سیم‌کارت گرفته تا دریافت کد تخفیف خدمات تاکسی آنلاین، سفارش غذا و خرید از معتبرترین فروشگاه‌های آنلاین ایران.

 تا این لحظه تعدادی از معتبرترین برندهای خدمات آنلاین ایران، امکان خرید خود را در این اپلیکیشن فعال کرده‌اند و به تعداد آنها هر روز اضافه می‌شود.

  •  فرصت بازاریابی هدفمند برای برندها

ویزلاک یک رسانه جدید تبلیغاتی برای برندها محسوب می‌شود. همه این جذابیت‌ها از ویزلاک ابزاری ساخته است که به خوبی تبلیغ‌دهنده را با بازار هدفش پیوند می‌زند؛ چراکه ویژگی سرگرم‌کننده‌بودن، کاربردی‌بودن و حس رضایت را همزمان به کاربران خود می‌دهد. این همان برگ برنده یک رسانه برای داشتن مخاطبان خود است. ویزلاک بیلبوردی است که مخاطب با رضایت و تعهد به آن چشم می‌دوزد.

این اپلیکیشن به دلیل تقسیم‌بندی محتوایی بر اساس موضوعات متنوع، فرصتی جذاب برای صاحبان کالا و خدمات است‌ تا از فرصت تشویق کاربر برای خرج ویز در ویزلاک بهره ببرند. هر کاربر می‌تواند از بین ۱۰ تقسیم‌بندی محتوایی (سبک زندگی، سرگرمی، فناوری، مد و لباس، فرهنگ و هنر و…) در تنظیمات پیش‌فرض برنامه، فقط علاقه‌مندی‌های خودش را برای نمایش دادن انتخاب کند.

  •  تاثیرگذاری تبلیغ در ویزلاک

شاید بپرسید از کجا بدانیم آگهی در ویزلاک چقدر تاثیرگذار بوده است؟ این از موهبت‌های روش‌های آنلاین است که میزان دیده شدن شما کاملا  قابل مشاهده و بررسی است. اما ویزلاک به طور ویژه‌تری شرکت‌ها را به مدیریت تبلیغات خود مسلط می‌کند. شما به عنوان تبلیغ‌دهنده با ثبت‌نام و ورود در پنل ویزلاک، از امکانات دقیق این پنل برخوردار می‌شوید و از آن به بعد تعداد مشاهده‌ها، جزئیات کمپین خود، پروسه تمدید آگهی، یا بهره‌گیری از خدمات ویژه (تبلیغات وی‌آی‌پی) را در پنل ویزلاک مدیریت خواهید کرد.

ویزلاک تصمیم خرید کاربران را در همان حال و هوایی که سبک زندگی خودشان است، شکل می‌دهد. چه پیگیر مطالب سبک زندگی باشند چه خوره‌های تکنولوژی، ویزلاک همه نوع سبکی را‌ مشتاق به مطالعه و همچنین خرید می‌کند.

مزیت‌های اپلیکیشن ویزلاک در یک نگاه

 استفاده بهینه از تلفن همراه برای مطالعه و سرگرم‌شدن.

 مدیریت زمان با کوتاه‌کردن مسیر دسترسی به محتوا.

 آشنایی با بهترین برند‌های کالا و خدمات، در راستای علاقه‌مندی‌های کاربر.

 ‌مطلع شدن از آخرین تخفیف‌ها در حوزه الگوی مصرف کاربر.

 امکان انتخاب دسته‌بندی‌های مورد علاقه در تنظیمات برنامه.

 رابط کاربری مناسب و راحت.

 اعتبار‌گیری در ازای مطالعه مطلب و امکان خرج آن در فضای برنامه.

 امکان تنظیم تعداد نمایش محتوا در تنظیمات برنامه.

 محیطی جذاب برای ایجاد کاربر وفادار.

 امکان تولید محتوای جذاب و با‌کیفیت (متنی، صوتی، تصویری) توسط استودیوی خلاقیت ویزلاک. 

 ‌امکان دریافت مشاوره برای بستن کمپین‌های تبلیغاتی از متخصصان تبلیغات آنلاین ویزلاک.‌  

 دیده‌شدن تضمینی برندها توسط کاربران، در فاصله‌ای به اندازه روشن‌کردن صفحه نمایش گوشی.

 نمایش هدفمند محتوا به کاربرانی که مشتری بالقوه‌ محسوب می‌شوند.

 مقرون‌به‌صرفه‌بودن به نسبت سایر روش‌های تبلیغاتی.

 امکان مدیریت تبلیغات (رصد تعداد نمایش یا تمدید آگهی و…) ، از طریق پنل اختصاصی برای برندها در سایت ویزلاک.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.