با فوری کار؛ فوری کار بگیرید، فوری کار بسپارید

فوری کار سایت آزادکاری در حوزه خدمات ساختمانی

2

فوری کار اولین سایت آزادکاری (freelancer) در حوزه خدمات ساختمانی است که پروژه های ساختمانی را با قیمتی رقابتی و استادکار انتخابی کارفرما به انجام می رساند.

حتما تا حالا برای شما پیش آمده که برای انجام کار یا پروژه‌ای در به در دنبال استادکار، تعمیرکار و تکنسینی می‌گردید اما کسی را پیدا نمی‌کنید یا اگر کسی را پیدا می‌کنید یا وقت ندارد، یا دستمزدش خیلی بالاست یا از مهارت‌های کافی برای انجام کار شما برخوردار نیست.

به نظر شما راه حل چیست؟ برای حل این مشکل تعدادی از فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های مطرح کشور در ابتکاری جدید سعی کرده اند با راه‌اندازی یک استارتاپ اینترنتی پل ارتباطی بین کارفرما و متخصص ها را برقرار کنند و نیازهای متقابل این دو قشر محتاج به هم را برطرف کنند.

«فوری کار؛ چاره کار» شعاری هست که بچه‌های تیم فوری کار برای استارتاپ خودشان انتخاب کرده اند و امید دارند در آینده ای نه چندان دور «فوری کار» به سطحی از کارایی برسد که برای هر کار بر روی زمین چاره ای در فوری کار پیدا شود.

اگرچه قبل از راه اندازی فوری کار استارتاپ های مشابه ای در زمینه خدمات اینترنتی و فعالیت های غیرحضوری مشغول به فعالیت بوده اند اما به جرات می توان گفت که فوری کار از اولین استارتاپ های آزادکاری (Freelancer) در زمینه خدمات حضوری و در محل است که با تمرکز بر فعالیت های ساختمانی و عمرانی شروع به کار کرده است.

نحوه فعالیت در فوری کار به این شکل است که کارفرما در هر مرحله ای از پروژه خود که نیازمند نیروی متخصص یا نیمه متخصص ساختمانی باشد؛ این نیاز خود را در قالب آگهی در سایت فوری کار ثبت می کند پس از ثبت آگهی در سایت، تیم پشتیبانی فوری کار نواقص و اصلاحات مورد نیاز برای تایید و نمایش آگهی را انجام داده و در صورت احراز صلاحیت و داشتن استاندارد های لازم آن را تایید می کنند.

از سوی دیگر استادکارهایی که برای انجام پروژه کارفرما مشتاق هستند با ارسال پیشنهاد برای کارفرما یا تماس مستقیم با او اعلام آمادگی می کنند.

البته خدمات فوری کار به استادکاران به همین جا ختم نمی شود و هر استادکاری در سایت فوری کار یک صفحه شخصی مختص به خود دارد که در این صفحه می تواند مشخصات، سوابق کاری، مهارت ها، تاییدیه ها و مدارک آموزشی خود را ثبت کند و با ارسال پیشنهاد برای کارفرما این صفحه را برای او به نمایش بگذارد.

نحوه تعیین قیمت و زمان انجام پروژه ها در سایت فوری کار در فرایندی کاملا رقابتی مشخص می شود و کارفرما می تواند از بین پیشنهاد های ارسالی استادکاران بهترین و مناسب ترین پیشنهاد را با توجه به سوابق و مهارت های کاری آنها انتخاب کند.

پس از انجام پروژه توسط استادکار، کارفرما قادر است به استادکار امتیاز دهد و از این طریق رضایت یا عدم رضایت خود را از کیفیت کار استادکار اعلام کند. امتیازهای کسب شده توسط استاد کار نقشی تعیین کننده در ارتقا جایگاه او به عنوان «استادکار  منتخب» دارد. با منتخب شدن استادکار در سامانه فوری کار، استادکاران شانس بیشتری برای بدست آوردن پروژه های واگذاری شده از سمت کارفرما را دارند. علاوه بر این از تخفیفها و هدایای ویژه سایت نیز برخودار می شوند.

خدماتی که سایت فوری کار به مشترکین خود ارائه می دهد به همین جا ختم نمی شود و واحد ایده پردازی  تیم فوری کار به حوزه تبلیغات ساختمانی هم ورود کرده است و در ابتکاری جدید با هدفمند کردن تبلیغات ساختمانی پیام های تبلیغاتی را با ضریب بالایی در اختیار جامعه هدف خود قرار می دهد.

نحوه تبلیغات در سایت فوری کار به این نحوه می باشد که هر آگهی تبلیغاتی علاوه بر اینکه جایگاه و دسته بندی اختصاصی خود را در سایت دارا می باشد؛ علاوه بر این در تمام زیر دسته های پروژه های مرتبط با خود هم نمایش داده می شود و با این ابتکار آگهی تبلیغاتی به صورت هدفمند در صفحه مشترکی که سه دسته کارفرما، استادکار و تامین کننده تجهیزات و مصالح ساختمانی حضور دارند؛ نمایش داده می شود.

از زمان شروع به کار استارتاپ فوری کار در حوزه صنعت ساختمان که در حدود یکسال است تاکنون بیش از ۳۵۰۰ پروژه ساختمانی در سایت فوری کار ثبت و آگهی شده است و در حدود ۱۰۰۰ استاد کار در رشته های مختلف مرتبط با صنعت ساختمان از برقکار، گچکار، نقاش و لوله کش ساختمانی گرفته تا مهندس عمران و پیمانکار ساختمانی جذب فوری کار شده اند.
استقبال روز افزون کارفرمایان و استادکاران از فوری کار، نشان می دهد که استارتاپ فوری کار توانسته است جای خودش را در بین فعالان ساختمان باز کند و کسب این موفقیت تنها با پشتکار و همراهی تمام اعضای خانواده فوری کار امکان پذیر بوده است که با پیگیری های شبانه روزی خود سعی کرده اند هر پروژه ای را در سریعترین زمان ممکن و با کیفیتی مناسب به انجام برسانند.

لینک سایت: www.forikar.com

کانال استادکاران: https://t.me/forikar

کانال کارفرمایان: https://t.me/forikar_karfarma

2 دیدگاه
  1. علی می‌گوید

    ابتکاری جدید ؟!!؟؟؟؟؟
    این طرح خیلی وقته که هست قربونت

  2. صابر می‌گوید

    خیلی خوبه.موفق باشید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.