با خارجی‌ها قراردادهای حقوقی مطمئن‌تری ببندید

0

 

  • Hotjar 

«هات‌جار» یک ابزار تجزیه و تحلیل وب‌سایت و دستگاه همراه کامل است که به توسعه‌دهندگان وب، طراحان رابط کاربری، تحلیلگران، بازاریاب‌های دیجیتال و غیره امکان می‌دهد تا قابلیت استفاده و نرخ تبدیل وب‌سایت‌های خود را بهینه‌سازی کنند. هات‌جار ابزارهای تجزیه و تحلیل و نظرات و پیشنهادها را ترکیب می‌کند تا چشم‌انداز‌هایی را درباره تعامل بازدیدکنندگان با سایت آنها، نحوه بهبود تجربه کاربری و در نهایت نحوه افزایش نرخ تبدیل بهبود بخشند. با هات‌جار، کاربران می‌توانند مانند یک بازدیدکننده وب‌سایت واقعی فکر کنند، با دیدگاه و طرز فکر آنها آشنا شوند و مسائل یو‌ایکس (تجربه کاربری) را که برای آنها آزاردهنده هستند، شناسایی کنند. از طریق قابلیت‌هایی مانند نقشه حرارتی، ثبت بازدیدکننده و غیره، هات‌جار به کاربران امکان می‌دهد تا تعامل بازدیدکننده را در سایت خود مشاهده کنند، حوزه‌هایی را که می‌توانند بهبود یابند، شناسایی کنند. نظرات و پیشنهادهای مستقیم بازدیدکننده می‌تواند از قابلیت‌هایی مانند نظرسنجی سفارشی‌ شده و رای‌گیری‌هایی که از بیش از ۲۰ زبان دنیا پشتیبانی می‌کند، مشخص شود. این ابزارهای «صدای کاربر» به توسعه‌دهندگان امکان می‌دهد تا به طور مستقیم گفته‌های بازدیدکنندگان را درباره تجربه کاربری خود بشنوند. هات‌جار همچنین به کاربران امکان می‌دهد تا تسترهای کاربری را برای تحقیق و آزمایش مستقیم از سایت شما به کار برند.هات‌جار فناوری نقشه حرارتی را ارائه می‌دهد که به کسب‌و‌کارها امکان تجزیه و تحلیل رفتار بازدیدکننده را به منظور افزایش فروش فراهم می‌کند.

  • ClickUp 

کارآفرینان تحت فشار هستند تا تصمیمات اولیه را برای تشکیل شرکت‌های خود در سال‌های آتی بگیرند. اما اگر می‌خواهید یک استارتاپ راه‌اندازی کنید، باید قبول کنید که نیمی از تمام کسب‌و‌کارها در پنج سال اول شکست می‌خورند. نرم‌افزار مدیریت پروژه «کلیک‌آپ» با ارائه یک مسیر روشن به استارتاپ‌ها کمک می‌کند تا خطرات موجود بر سر راه اداره یک استارتاپ را از بین ببرند. در حالی‌که گزینه‌های زیادی در بازار وجود دارد، کلیک‌آپ با امکان سفارشی‌کردن نرم‌افزار به کاربران یک رویکرد کلی و متناسب با همه را ارائه می‌دهد تا با جریان کار هر یک از کاربران مطابقت داشته باشد و بتوانند انتخاب کنند که چگونه می‌خواهند پروژه‌ها را نمایش دهند. یکپارچه‌سازی با اسلک، گیت‌هاب، جیرا و تودولیست نیز مدیریت ارتباطات و پیشرفت در یک حوزه را ساده می‌کند. کلیک‌آپ یک پلتفرم مدیریت پروژه است که نیاز به استفاده از بیش از یک ابزار را برای جریان کار سازمان یا کسب‌و‌کار شما حذف می‌کند. هدف اصلی کلیک‌آپ آن است که ناکارآمدی‌ها و موارد نامطلوب ایجاد شده توسط اکوسیستم مدیریت پروژه فعلی را از بین ببرد و این کار را با یک طراحی زیبا انجام می‌دهد. این اپلیکیشن که برای تیم‌هایی در هر اندازه و در هر صنعت در نظر گرفته شده، کاملا قابل سفارشی شدن است و قابلیت‌هایی دارد که موجب شده ‌به یکی از ابزارهای مهم و حیاتی برای تیم‌های کاری تبدیل شود.

  • Kissmetrics 

«کیسمتریکس» یک پلتفرم تجزیه و تحلیل و تبدیل است که برای بهینه‌سازی بازاریابی طراحی شده است. این ابزار تعامل کاربران با وب‌سایت شما را به مرور زمان تجزیه و تحلیل می‌کند. کیسمتریکس نظراتی را به کسب‌و‌کارها ارائه می‌دهد و به آنها کمک می‌کند تا تصمیم بگیرند و بهتر با کاربران وب خود آشنا شوند. کیسمتریکس فعالیت‌ها را در تمام دستگاه‌ها به هم وصل می‌کند. این نظرات به شناسایی الگوهای مهم در بخش مخاطبان کمک می‌کند. این ابزار به بازاریاب‌ها امکان می‌دهد تا تاثیر خود را اندازه‌گیری کنند، کمپین‌های خود را بهبود بخشند و به وضوح انتخاب‌های خود را به موفقیت کلی کسب‌و‌کار گره بزنند. کیسمتریکس آنچه را که اتفاق می‌افتد، قبل از اینکه یک بازدیدکننده به مشتری تبدیل شود، ثبت می‌کند و وقتی آنها مشتری شدند، آن فعالیت ناشناس را با فعالیت شناخته‌ شده خود ارتباط می‌دهد. کیسمتریکس یک ابزار تجزیه و تحلیل است که فعالیت بازدیدکنندگان سایت شما را از همان ابتدای مشارکت و تعامل آنها کنترل می‌کند. تکرار مشارکت مشتری حجم زیادی از فروش را برای اکثر کسب‌و‌کارها به وجود می‌آورد. این ابزار در کل به شما کمک می‌کند تا به طور دقیق ببینید که استارتاپ شما چقدر کارآمد است، گزارش‌های سفارشی‌سازی‌شده مختلف تهیه کنید و دیدگاه دقیقی از اقدامات بازدیدکننده کسب نمایید. کیسمتریکس همچنین به شما امکان می‌دهد کمپین‌های آزمایش اسپلیت موثری را ایجاد کنید. به عنوان یک استارتاپ، شما باید همیشه آزمایش اسپلیت انجام دهید تا دریابید که کدام کارها برای کسب‌و‌کار شما بهترین کار هستند. 

  • Shake

نیویورک تایمز، ال ای تایمز، تک کرانچ، فوربس، اباو در لا و ونچربیت از جمله رسانه‌هایی هستند که درباره اپلیکیشن «شیک» صحبت کرده‌اند. این اپلیکیشن سادگی یک استقبال گرم را با امنیت یک قرارداد حقوقی ترکیب می‌کند. در این اپلیکیشن می‌توانید راحتی دسترسی آسان به فرم‌های آنلاین را با تضمین کیفیت بالا  تجربه کنید. این اپلیکیشن که برای کسب‌و‌کارها و استارتاپ‌ها مناسب است به آنها امکان می‌دهد تا به سرعت و به آسانی قراردادهای حقوقی را تهیه، امضا و ارسال کنند. با عضویت در شیک، شما می‌توانید به تمام فرم‌ها و نظرسنجی‌ها دسترسی داشته باشید و شرکت ارائه‌دهنده امور حقوقی در دسترس شما خواهد بود تا به هر سوال حقوقی شما پاسخ دهد. مراحل استفاده از این ابزار به شرح زیر است:

مرحله یک: یک قالب قرارداد را انتخاب کرده یا قالب خود را آپلود کنید. شماره عضویت خود را وارد کنید تا به فرم‌های بیشتر دسترسی داشته باشید. با پاسخ به چند پرسش سند خود را سفارشی‌سازی کنید.

مرحله دو: قرارداد خود را از طریق تلفن هوشمند یا تبلت خود به طور الکترونیکی امضا کنید.

مرحله سه: قرارداد خود را به یک شخص دیگر ارسال کنید تا او آن را امضا کند.

مرحله چهار: اعضا می‌توانند در صورت داشتن پرسش درباره انتخاب یا پر کردن فرم با شرکت حقوقی مشاوره کنند. قابلیت‌های اصلی این اپلیکیشن مفید عبارتند از:

 قالب‌های از پیش نصب شده برای مشاغل آزاد، وام دادن پول، صورتحساب فروش و مدارک مربوط به اجاره/رهن

 قالب‌های بیشتر را می‌توان از نشانی www.shakelaw.com/agreements اضافه کرد.

 دریافت اعلان هنگام تکمیل قراردادها

 دنباله حسابرسی الکترونیکی برای تمام قراردادها

 دسترسی به دوربین برای افزودن آسان یک عکس به مدل/تصویر شما

 استفاده از عضویت شما برای دسترسی به تمام فرم‌ها و مشاوره با یک وکیل درباره هر پرسشی که دارید.

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.