اینوتکس؛ گردهمایی اکوسیستم نوآوری و فناوری

0

هفتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (INOTEX 2018) 14 تا ۱۶ تیرماه برگزار خواهد شد.

در هفتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری که به INOTEX موسوم است، اجزای مختلف اکوسیستم نوآوری و فناوری کشور از قبیل استارتاپ‌ها، شتاب‌دهنده‌ها، سرمایه‌گذاران، فرشتگان کسب‌و‌کار، مخترعان، مراکز رشد، منتورها، برگزارکنندگان رویدادهای کارآفرینی، ارائه‌کنندگان زیرساخت‌های کسب‌و‌کار، رسانه‌های تخصصی استارتاپی، شرکت‌های فناور، پارک‌های فناوری و… حضور خواهند داشت و ثبت‌نام برای شرکت در این رویداد تا تاریخ ۱۲ خرداد ادامه دارد. اینوتکس، بزرگ‌ترین رویداد نوآوری و فناوری در کشور است که هفتمین دوره خود را در نیمه تیرماه سال‌جاری تجربه خواهد کرد و امسال میزبان اجزای مختلف اکوسیستم نوآوری و فناوری کشور و شاهد برگزاری رویدادهای متنوع تجاری و ترویجی و بخش‌های متنوع و جذاب جانبی خواهد بود. 

این نمایشگاه فضایی برای تعامل استارتاپ‌ها و شرکت‌های فناوری با سرمایه‌گذاران و فرشتگان کسب‌و‌کار است، مذاکرات اختصاصی B2B را پشتیبانی می‌کند، نیازهای فناوری کشور را به مخترعان و شرکت‌های نوآور عرضه می‌کند، محتوای جذابی را در زمینه کارآفرینی و سرمایه‌گذاری عرضه می‌کند، جلسات ارائه فناوری و Pitch برگزار می‌کند و در کل تلاش می‌کند افراد با یکدیگر به ملاقات و مذاکره بپردازند. امسال، مرکز فن بازار ملی ایران با همکاری مرکز شتابدهی نوآوری برگزارکننده نمایشگاه هستند و این نمایشگاه طی ۳۰ ساعت از ۱۴ تا ۱۶ تیرماه در مجتمع نمایشگاهی گفتگو (بوستان گفتگو) در فضایی به مساحت ۹۰۰۰ مترمربع و با حضور ۱۰۰۰ شرکت‌کننده و بیش از ۸۰۰۰ نفر بازدیدکننده با موضوع اصلی «شهر هوشمند» برگزار خواهد شد. طی سال‌های گذشته، بیش از ۷۵۰شرکت فناور، استارتاپ، مخترع و سرمایه‌گذار از ۲۴ کشور مختلف در نمایشگاه حضور داشته‌اند و ۱۳۰ سند همکاری میان شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران منعقد شده است. رویدادهای متنوعی نیز در نمایشگاه پیش‌بینی شده است:

۱. رقابت استارتاپی با عنوان INOTEX Pitch که طی هفته پایانی خرداد و تیرماه در ۴ شهر (تهران، اهواز، شیراز و مشهد) برگزار شده و مراحل نیمه‌نهایی و فینال آن در نمایشگاه برگزار خواهد شد.

۲. برنامه Stage که طی ۳۰ ساعت میزبان سخنرانان، مدیران شرکت‌ها، پنل‌های استارتاپی، داستان‌های موفقیت و شکست و رویدادهای جذاب دیگر خواهد بود.

۳. نشست شهرداری‌های کلانشهرهای کشور که در آن فناوری‌های مرتبط با شهر هوشمند و مکانیزاسیون و هوشمندسازی شهرها به شهرداری‌ها ارائه خواهد شد.

۴. نشست شبکه‌سازی نوآوری با موضوع شهر هوشمند که میزبان اساتید برجسته بین‌المللی و چهره‌های مطرح داخلی خواهد بود و طی ۲ روز، به بررسی چالش‌های توسعه شهری و فناوری‌های مرتبط در این زمینه خواهد پرداخت.

۵. نشست‌های متعدد تبادل فناوری و تناظریابی از جمله «ششمین نشست انتقال فناوری ایران-کره جنوبی»، «دومین نشست تجاری-فناوری D-8 با موضوع انرژی‌های تجدیدپذیر» و …

بخش «تجربه فناوری» نیز به عموم مردم و بازدیدکنندگان امکان لمس و تجربه فناوری‌های ایرانی را خواهد داد که از نزدیک با پیشرفت‌های کشور و دستاوردهای جوانان این مرز و بوم آشنا شوند. ثبت‌نام در این گردهمایی بزرگ از تاریخ ۲۳ اردیبهشت ماه آغاز شده و ۱۲ خردادماه آخرین مهلت برای ارسال درخواست و ثبت‌نام است. متقاضیان می‌توانند برای حضور در این رویداد به آدرس www.inotex.com مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.