ایده‌هایی برای کارآفرینی و اشتغال‌زایی

0

گروه «مهندس کلاب» به‌تازگی توانسته است اولین اپلیکیشن اختصاصی خود را تولید و آن را به طور رسمی معرفی کند. در این اپلیکیشن به مبحث روز کشور ما یعنی کارآفرینی و اشتغال پرداخته شده است. همه افراد فکر می‌کنند برای راه‌اندازی یک کسب‌و‌کار باید سرمایه خیلی زیادی داشته باشند. برخی دیگر نیز در پیدا‌کردن ایده خوب برای راه‌اندازی استارتاپ خود با مشکل مواجه هستند‌ اما مانند هر کار دیگری شروع کار سخت‌ترین قسمت آن است.

اگر گام اول را برداریم و با ایده خوب جلو برویم، کارها به خوبی پیش خواهند رفت. تنها باید صبر داشته باشیم و همواره تلاش کنیم. اپلیکیشن کسب‌و‌کار تاجرانه که توسط تیم نرم‌افزاری مهندس کلاب تهیه شده است، شامل بیش از ۱۲۰۰ ایده کارآفرینی است که در سراسر کشور امتحان شده‌اند. این اپلیکیشن سعی کرده ‌تا بخش ایده‌های کارآفرینی را به خوبی پوشش دهد. وقتی با استفاده از این اپلیکیشن ایده مناسب برای کسب‌و‌کار خود را پیدا کردید، با خلاقیت و نوآوری‌های خود می‌توانید در کسب‌و‌کارتان پیشرفت کنید.

در این اپلیکیشن ایده‌های کارآفرینی در دسته‌بندی‌های زیر ارائه شده‌اند:

 شیمیایی و پتروشیمی

 نساجی، پارچه و چرم

 غذایی، دارویی و بهداشتی

 امور معدنی و صنایع کانی

 کشاورزی و دامداری

 سلولزی و بسته‌بندی

 صنایع فلزی و نیروی محرکه

همانطور که مشاهده می‌کنید، این اپلیکیشن سعی کرده ‌ایده‌های مربوط به طیف وسیعی از کسب‌و‌کارها و صنایع مختلف را ارائه دهد. هر کدام از این ایده‌ها به همراه طرح توجیهی آنها در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. در این طرح‌ها، تمام جزئیات راه‌اندازی کسب‌و‌کار قید شده‌اند و می‌توان آن را یک راهنمای کامل برای کارآفرینان دانست.

در این اپلیکیشن بیش از ۱۵۰۰ طرح توجیهی و ایده تجاری موفق و اجرا شده در کشور، بیش از ۱۵۰۰ طرح توجیهی مورد تایید بانک‌ها و نهادها برای گرفتن ایده کسب‌و‌کار و اخذ وام، بیش از ۱۵۰۰ طرح موفق، واقعی و اجرا شده در کلیه استان‌های کشور و با موقعیت‌های جغرافیایی مختلف ارائه شده است.

یکی از ویژگی‌های این اپلیکیشن آن است که شما می‌توانید مطالب و طرح‌ها را هم به طور آنلاین مطالعه کنید و هم آنها را دانلود کرده و بعداً به طور آفلاین بخوانید. کسب‌و‌کار تاجرانه ایده‌های نو و کارآمد، مشاوره‌های به‌روز و طرح‌های تجاری موفق را در اختیار افرادی قرار می‌دهد که به دنبال راه‌اندازی کسب‌و‌کار خود هستند.

این ایده‌ها در مناطق مختلف کشور قابل اجرا هستند؛ ایده‌هایی که برای اجرایی‌کردن آنها می‌توانید به بانک مراجعه کنید و وام با بهره کم دریافت کنید. فقط کافی است طرح‌های متناسب با تخصص و علاقه و سرمایه خود را انتخاب کنید.

با استفاده از این اپلیکیشن، ایده‌ای خواهید داشت که در آن حوزه تخصص و دانش دارید و متناسب با میزان سرمایه خود آن را انتخاب کرده‌اید.

این اپلیکیشن ایده‌ها و مشاوره‌های کاری را ارائه می‌دهد که برای استفاده از آنها در خارج از محیط این اپلیکیشن باید هزینه‌های هنگفتی را متحمل شوید. اما در این اپلیکیشن تمام این اطلاعات با جزئیات کامل و به آسانی در اختیار شما قرار می‌گیرند.

اپلیکیشن کسب‌و‌کار تاجرانه دارای رابط کاربری ساده و آسان است، محیط بسیار کاربرپسندی دارد تا هر فردی بتواند به راحتی با آن کار کند‌ و مانند یک مشاور ماهر و باتجربه ایده‌های کسب‌و‌کار مناسب و تمام جزئیات لازم برای راه‌اندازی یک استارتاپ موفق را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

از آنجا که این اپلیکیشن به‌تازگی تولید شده ‌و اولین اپلیکیشن اختصاصی گروه تولیدکننده آن است، می‌تواند در بخش‌های مختلف بیش از این توسعه پیدا کند. برای مثال، در خصوص تعداد و تنوع دسته‌بندی‌های مربوط به کسب‌و‌کارهای مختلف یا ایجاد یک قسمت مجزا برای دریافت مشاوره مستقیم از صاحبان کسب‌و‌کارهای مختلف و ارائه نظرات و پیشنهادهای کاربران در بخش نظرات. با این وجود، اپلیکیشن کسب‌‌وکار تاجرانه یک قدم بزرگ در تولید اپلیکیشن‌های مفید برای استارتاپ‌ها و کارآفرینان است.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.