اکوگاردن ؛ ترکیب گلخانه مینیاتوری و آکواریوم هوشمند

0

با استفاده از اکوگاردن دیگر نیازی نیست که آب آکواریوم خود را هر چند وقت یک‌بار عوض کنید یا به ماهی‌ها غذا دهید. این دستگاه همه کارها را به طور خودکار انجام می‌دهد

شرکت اکوبلوم در استکهلم یک اکوسیستم تعاملی هوشمندبه نام اکوگاردن را ایجاد کرده است که یک گلخانه مینیاتوری را با یک آکواریوم ترکیب می‌کند و به شما امکان می‌دهد تا به‌آسانی از هر دو لذت ببرید.

با استفاده از یک شیوه پرورش قدیمی، این سیستم از فضولات ماهی‌ها به عنوان منبع تغذیه برای گیاهان استفاده می‌کند‌ و گیاهان نیز به طور طبیعی آب را تصفیه کرده و محیط سالمی را برای زندگی ماهیان به وجود می‌آورند.

با استفاده از اکوگاردن دیگر نیازی نیست که آب آکواریوم خود را هر چند وقت یک‌بار عوض کنید یا به ماهی‌ها غذا دهید. این دستگاه همه کارها را به طور خودکار انجام می‌دهد.

با حسگرهای یکپارچه و فناوری نوآورانه، اکوگاردن می‌تواند به دستورالعمل‌های شما واکنش نشان دهد، دما را چک کند، به ماهی‌ها غذا دهد یا اگر به مسافرت رفته‌اید، شرایط را به اطلاع شما برساند.

اکوگاردن ترکیبی از یک گلخانه مینیاتوری هوشمند و یک آکواریوم خودکار است؛ یک اکوسیستم هوشمند که می‌تواند انواع گیاهان تازه را پرورش دهد. با اکوگاردن، شما می‌توانید از راه دور بر آکواریوم و گیاهان خود نظارت داشته باشید و آن را کنترل کنید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.