بیلبورد، ویترین کسب‌وکار شما

یک اپلیکیشن فارسی که در راه‌اندازی استارتاپ به دردتان می‌خورد

0

پلتفرم بیلبورد روش مناسبی برای راه‌اندازی نسخه آنلاین کسب‌و‌کارها ا‌ست که به طور رایگان در اختیار صاحبان کسب‌و‌کار و مشتریان بالقوه قرار می‌گیرد.

اپلیکیشن بیلبورد یک پلتفرم کسب‌و‌کار است که بستر مناسبی را برای کسب‌و‌کارهای مختلف اعم از فروشندگان و تولیدکنندگان محصولات و خدمات فراهم می‌کند تا بتوانند به‌آسانی و با صرف هزینه و زمان کمتر خود و محصولاتشان را به بازار عرضه کنند. این افراد با استفاده از بیلبورد می‌توانند بیشتر دیده شوند و مخاطبان زیادی داشته باشند.

پلتفرم بیلبورد روش مناسبی برای راه‌اندازی نسخه آنلاین کسب‌و‌کارها‌ست که به طور رایگان در اختیار صاحبان کسب‌و‌کار و مشتریان بالقوه قرار می‌گیرد. در این پلتفرم می‌توان محصولات و خدمات را به‌آسانی به اشتراک گذاشت. به علاوه هر یک از کاربران می‌توانند نظرات و پیشنهادهای خود را درباره یک محصول یا خدمات خاص بیان کنند. این امکان تبادل نظرات موجب تقویت رقابت بین کسب‌و‌کارها و افزایش سطح کیفی محصولات یا خدمات آنها می‌شود.

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم اپلیکیشن بیلبورد امکان برقراری ارتباط مستقیم بین صاحبان کسب‌و‌کار و مشتریان است. این افراد از داخل اپلیکیشن می‌توانند با یکدیگر در تماس باشند. اما نحوه استفاده از این اپلیکیشن به چه صورت است؟

پس از دانلود رایگان و نصب اپلیکیشن بیلبورد در دستگاه همراه خود، وقتی برنامه را اجرا می‌کنید، از شما خواسته می‌شود تا تلفن همراه خود را وارد کنید و با دریافت و وارد‌کردن کد فعال‌سازی، وارد برنامه شوید. در این قسمت اگر صرفا مشتری باشید، می‌توانید به عنوان یک کاربر عادی کسب‌و‌کارهای مورد علاقه را دنبال کنید اما اگر صاحب کسب‌و‌کار هستید، می‌توانید برای خود یک پروفایل کاری بسازید.

از جمله امکاناتی که برای صاحبان کسب‌و‌کار در اپلیکیشن بیلبورد در نظر گرفته شده است، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •   ساخت رویدادهای حراج و نظرسنجی از مشتریان

  •   امکان مدیریت پروفایل کاری توسط چند ادمین

  •   امکان تحلیل و مدیریت پروفایل

  •   ارائه تبلیغات

  •   مسیریابی محل کسب‌و‌کار روی نقشه

  •   ساخت ویترین

در صفحه اصلی اپلیکیشن بیلبورد، بیلبورد‌هایی که کسب‌و‌کارهای مختلف را تبلیغ کرده‌اند، وجود دارند و شما نیز به عنوان یک کسب‌و‌کار می‌توانید بیلبورد خود را بسازید. در قسمت کاوش، هشتگ‌های مختلف که بیشترین بازدید را داشته‌اند، به ترتیب نمایش داده می‌شوند. همچنین پست‌های ارسالی نمایش داده می‌شوند.

در بالای همین صفحه، بر اساس موقعیت مکانی و اطلاعاتی که به عنوان یک مشتری وارد می‌کنید، کسب‌و‌کارهایی به شما پیشنهاد می‌شوند که می‌توانید با آنها آشنا شوید. با انتخاب هر یک از این کسب‌و‌کارها، وارد بیلبورد مربوط به آن می‌شوید. در این قسمت اطلاعات، نظرات، رویدادها، کلکسیون‌ها‌ و پست‌های مربوطه نمایش داده می‌شوند. به علاوه می‌توان تعداد دنبال‌شوندگان و دنبال‌کنندگان آن کسب‌و‌کار را نیز مشاهده کرد.

برای ارسال پست تبلیغاتی، می‌توان در قسمت «پست» عنوان، قیمت، موجودی و نوع کالا یا خدمات را به همراه عکس‌های مربوطه وارد کرد. در قسمت پست، کاربر می‌تواند محصول یا خدماتی را برای عرضه یا تقاضا به نمایش بگذارد و یا محتوایی را برای یک مناسبت خاص همراه با آدرس ارسال کند.

در قسمت «جستجو» کاربر می‌تواند کسب‌و‌کارها، پست‌ها و رویدادهای مختلف را روی نقشه مشاهده کند و یا به طور دستی فعالیت مورد نظر خود را پیدا کند.

اگر شما صاحب کسب‌و‌کار هستید، اولین‌قدم برای شما در اپلیکیشن بیلبورد تکمیل پروفایل کسب‌و‌کار است. شما باید نام، نام کاربری‌ و حوزه فعالیت خود را مشخص کنید. سپس اطلاعات، سوابق‌ و محصولات و خدمات خود را وارد کنید.

داشتن یک ویترین جذاب در اپلیکیشن بیلبورد به جذب مشتریان بیشتر کمک خواهد کرد. در نتیجه ابتدا یک ویترین برای کسب‌و‌کارتان بسازید. پلتفرم بیلبورد بسته‌های تجاری ویژه‌ای را نیز به کسب‌و‌کارها ارائه می‌دهد تا از طریق آنها بهتر دیده شوند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.