اپلیکیشنی برای کسبه استارتاپی!

معرفی یک اپلیکیشن حسابداری فارسی

0

با حسابداری جیبی کسبه، صاحبان استارتاپ‌ها و کسب‌و‌کارها می‌توانند مدیریت امور مالی خود را در دست بگیرند.

مدیریت آسان امور مالی‌ و در دسترس‌بودن دائمی صورت وضعیت فروشگاه از جمله میزان بدهکاری یا طلبکاری و موجودی انبار یکی از دغدغه‌های اصلی هر کسب‌و‌کاری است.

در این راستا، نرم‌افزار حسابداری جیبی کسبه انجام امور مالی مانند صدور و چاپ فاکتور، انبارداری‌ و بانکداری را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

صدور فاکتور خرید، فروش و فاکتورهای برگشت از خرید و فروش جزء امکانات بسیار مفید این اپلیکیشن به شمار می‌روند.

برای صدور فاکتور، می‌توانید مبلغ کل را به طور دستی وارد کنید یا با لمس دکمه اقلام از بین موجودی انبار کالاهای مورد نظر را انتخاب کنید.

این اپلیکیشن امکان چاپ فاکتورها و صورتحساب‌ها را با استفاده از چاپگرهای سیار ‌فراهم می‌کند. در فاکتور چاپ‌شده، لوگو، سربرگ و ته‌برگ دلخواه چاپ می‌شود.

در قسمت انبار نیز می‌توان کلیه کالا‌ها و خدماتی را که به فروش می‌رسند، به همراه اطلاعات تکمیلی مانند بارکد کالا را وارد کنید. در بخش صورتحساب اشخاص، امکانات متعددی در اختیار کاربر قرار می‌گیرد و با انتخاب شخص، تمام صورتحساب‌ها و مانده حساب نمایش داده می‌شوند.

در این نرم‌افزار دکمه اشتراک‌گذاری نیز تعبیه شده ‌که با استفاده از آن می‌توانید نوع خروجی را انتخاب کرده و صورتحساب را با سایر افراد به اشتراک بگذارید. حتی امکان ارسال صورتحساب از طریق پیامک نیز وجود دارد.

در قسمت دیگری، ثبت دریافتی‌ها و پرداختی‌ها از نوع نقدی، چک، کارتی و حواله یا خرج‌کردن چک‌ها‌ست. در سربرگ بانک، امکان وصول چک‌های دریافتی و پرداختی، هشدار سررسید چک‌ها‌ و مدیریت پیامک‌های بانکی برای کاربر فراهم شده است.

به علاوه در سربرگ گزارش، یک قسمت به نام گزارش ماهیانه وجود دارد که وضعیت حساب‌ها را در ماه‌های مختلف سال نشان می‌دهد.

برای مثال، در این قسمت می‌توان سود ماهیانه را به همراه نمودار سود مشاهده کرد. در قسمت ذخیره نیز می‌توان از تمام اطلاعات موجود در این برنامه یک نسخه پشتیبان تهیه کنید و فایل آن را برای خود یا سایر افراد ارسال کنید.

در کل می‌توان گفت اپلیکیشن حسابداری جیبی کسبه تمام امکاناتی را که از یک اپلیکیشن حسابداری انتظار داریم، ارائه می‌دهد.

امکان صدور فاکتور و چاپ آن از طریق چاپگر‌های سیار نیز یکی از مزیت‌های رقابتی این اپلیکیشن نسبت‌ به اپلیکیشن‌های مشابه است. این قابلیت به بازاریاب‌ها و افرادی که نیاز به صدور فاکتور در محل‌های مختلف دارند، کمک شایانی می‌کند.

با این ابزار می‌توانید از وضعیت درآمد و هزینه‌های خود مطلع شوید و امور مالی کسب‌و‌کارتان را زیر نظر داشته باشید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.