استارتاپ‌ها از مرزهای کشور فراتر می‌روند

0

مدیرعامل استارتاپ بولتن گفت: «در یک سال گذشته استارتاپ‎ها رشد قابل توجهی داشته‎اند و استارتاپ‎های کوچک به خوبی درحال رشد هستند. خوشبختانه بسیاری از استارتاپ‎های ما به فضای کشورهای حاشیه خلیج فارس هم وارد می‌شوند و به زبان عربی هم برنامه عرضه می‌کنند.»

به گزارش شنبه‌پرس، سجاد بهاروندی اظهار کرد: «در ۳ سال گذشته یکی از مشکلات این بود که به صاحبان کسب‌و‌کار بگوییم که چرا باید خود را معرفی و به‌روز کنند. الان بخش زیادی از این مشکل رفع شده و این نیاز در سازمان‌ها احساس شده است.» وی درباره بولتن نیز گفت: «بولتن از ۳ سال پیش آغاز به کار کرده و کار پایش و آنالیز پیام‎های عمومی شبکه‎های اجتماعی، پیام‌رسان‎ها، سایت‎های خبری فارسی‌زبان و عربی‌ را برای سازمان‎ها انجام می‌دهد و شکل نوین بریده جراید است که در گذشته رواج داشت.»

بهاروندی ادامه داد:«کار بولتن به نوعی تحلیل محتوای کمی و آماری است و به ما امکان می‎دهد که به تناسب نیاز و سفارش سازمان‎ها یا شرکت‎ها بگوییم که میزان توجه به آنها یا رقبایشان در فضاهای عمومی به چه میزان بوده، چه تغییراتی در مقایسه با گذشته داشته، چند بار از سازمان یا شرکت نام برده شده و چه چیزهایی درباره آن گفته شده است. همه سیستم اتوماتیک کار می‌کند تا بتوانیم با دقت بالا کار را عرضه کنیم.»

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.