استارتاپ‌های کویت در راه رقابت با سیلیکون‌ولی !

0

سیلیکون ولی به خاطر وجود استارتاپ‌هایی مشهور است که کار خود را از صفر آغاز کرده‌اند و اکنون به ابرقدرت‌هایی تبدیل شده‌اند.

آمریکا بیش از ۱۴۰ استارتاپ به ارزش بیش از ۱ میلیارد دلار دارد. این مسیر مشهور به سمت موفقیت برای بسیاری از استارتاپ‌ها یک رویکرد مناسب برای ورود به بازار بوده است. هر استارتاپ در مراحل اولیه به تایید مدل کسب‌و‌کار خود در بازار نیاز دارد. آن استارتاپ‌هایی که تمام پول خود را صرف به‌روز نگاه داشتن پلتفرم‌های خود می‌کنند، ساعات بیشماری را روی تقویت قابلیت‌ها و کار روی پلتفرم‌های خود صرف می‌کنند و هنوز نتوانسته‌اند به موفقیت مورد نظر خود دست یابند.

نقش تجربه مشتری

نقش تجربه مشتری و بازخوردها حیاتی‌تر از میزبانی قابلیت‌ها و توانایی‌ها‌ست. «لین استارتاپ» یک رویکرد بر اساس اصل یادگیری آنچه که مشتریان می‌خواهند، است.

استارتاپ‌ها در کویت به آهستگی خود را با شیوه‌های جدیدی برای ایجاد پلتفرم‌های آنلاین و اپلیکیشن‌های همراه وفق می‌دهند. ایجاد فناوری مهم است اما برای ساخت محصول مطابق با نیازهای مشتریان به چیزی بیش از فناوری نیاز است.

آشنایی با این شیوه‌های راه‌اندازی با کمترین سرمایه‌گذاری و استفاده کامل از منابع موجود یک محرک اصلی برای داشتن بهترین جایگاه در بازار است.

نمی‌توان نقش مراکز استارتاپی و بازیکنان را در این اکوسیستم در تغییر دیدگاه‌ها و افزایش سطح آگاهی نادیده گرفت. یکی از این بازیکنان سیرداب لبز، یک مرکز استارتاپی، در کویت است که از طریق برگزاری کارگاه‌ها، رویدادها و برنامه‌های اطلاع‌رسانی به کارآفرینان در منطقه کمک می‌کند. آنها از طریق جامعه سرمایه‌گذاران، کارآفرینان و متخصصان موفق در یک پلتفرم نقش مهمی را ایفا می‌کنند.

بازیکنانی مانند سیرداب لبز به بالا بردن سطح کلی کارآفرینانی که به دنبال فضای دیجیتالی هستند، کمک می‌کنند. هنوز پیدا‌کردن پلتفرم در یک تیم مناسب در کویت دشوار است. یک استارتاپ به تیمی از توسعه‌دهندگان نیاز دارد که بتوانند هم با ایده و هم با اهداف آشنا باشند.

یکی از این تیم‌ها o2onelabs، که در کویت واقع شده است، ایده ایجاد اپلیکیشن‌های بازاری و وب‌سایت‌ها را از طریق روند لین استارتاپ در ذهن دارد. آنها سعی دارند تغییرات بزرگی را در شیوه ارائه خدمات فناورانه به استارتاپ‌ها ایجاد کنند. آنها خود را در بین بسیاری از شرکت‌ها در فضای خدمات فناوری دیجیتالی یک شرکت خدمات استارتاپی می‌دانند. یکی از اصول منحصر‌به‌فرد بودن آنها ایجاد فناوری برای استارتاپ‌ها با استفاده از مدل توسعه شکننده بر اساس شیوه لین است. مشتریان استارتاپ‌ها هر ماه مبلغی را پرداخت می‌کنند و نوع مناسب تیم‌ را گرد هم جمع می‌کنند.

بازیکنانی مانند سیرداب لبز و o2onelabs اقدامات مناسبی را برای تحول اکوسیستم استارتاپ‌ها در کویت به آهستگی خود را با شیوه‌های جدیدی برای ایجاد پلتفرم‌های آنلاین و اپلیکیشن‌های همراه وفق می‌دهند. ایجاد فناوری مهم است اما برای ساخت محصول مطابق با نیازهای مشتریان به چیزی بیش از فناوری نیاز است. انجام می‌دهند. این اقدامات می‌تواند موجب شود که بسیاری از کارآفرینان جوان در کویت از پشتیبانی و دانش لازم برخوردار شوند و پس از آن استارتاپ‌ خود را راه‌اندازی کنند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.