استارتاپی برای ره گیری تماس های مشتری ها

0

اینکه یک نماینده خدمات مشتریان، نام شما را به خاطر می‌آورد، خوشایند است. اما بیشتر مراکز تماس بر اساس “بلیط” یا “شماره پرونده” با مشتریان خود در تماس هستند.

برای این منظور یک استارتاپ به نام گلدلای دو سال است که راه‌اندازی شده است تا این شرایط را تغییر دهد. این شرکت نرم‌افزاری فضای ابری در سن فرانسیسکو واقع شده است و با کسب ۲۷ میلیون سرمایه خطرپذیر از گریلاک پارتنرز و ان ای ای آغاز به کار کرده است. جوزف آنسینلی، شریک سرمایه‌گذار گریلاک و مدیر سابق شرکت‌های نرم‌افزاری کانا و ونتو، وظیفه انکوباتوری این استارتاپ را بر عهده دارد.

نرم‌افزار گلدلی روی تعاملات بین مشتریان و نمایندگان خدمات شرکت تمرکز دارد و صرف نظر از اینکه آیا تماس از طریق ایمیل، رسانه اجتماعی، پیامک یا تلفن است، آنها را یک “مکالمه” در نظر می‌گیرد. هم‌بنیانگذاران آن مایکل ولف، مسئول محصولات و هم‌بنیانگذار ونتو، یک شرکت امنیت شرکتی است که توسط سایمنتک خریداری شد؛ و درک کاسلر (مهندس ارشد)، یکی از توسعه‌دهندگان سابق ونتو که در شعب کلاریس اپل و فایل میکر کار می‌کرد.

آنسینلی می‌گوید: “اگر روزی یک مشتری ایمیل ارسال کند و روز بعد تماس بگیرد، نماینده مسئول تماس‌های تلفنی ایمیل مشتری را همراه با تمام قراردادهایی که با شرکت بسته شده است، از روز قبل مشاهده می‌کند. نمایندگان می‌توانند با تمرکز روی مشتری، چندین کار را انجام دهند، مشکلات را حل کنند و به موقع به پرسش‌ها پاسخ دهند.”

از نظر فنی، اولین مشتریان گلدلای – از بخش‌های مربوط به خدمات مالی، خرده‌فروشی و مهمانداری – هستند. خدمات گلدلای با سیستم‌های به فروش رسیده توسط سیسکو، اوراکل، و سیلز فورس رقابت تنگاتنگ دارد. اما این استارتاپ با پاسخ سریع به مشتریان خود و ارائه فوری خدمات توانسته است در بین رقبا به موفقیت چشمگیری دست یابد و به شرکت‌های بزرگ خدمات ارائه دهد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.