آموزش با طعم و رنگ تکنولوژی

0

کمپانی رِد‌هت در سرویس‌های آنلاین خود تغییرات مثبتی ایجاد کرده است. علاوه بر دسترسی نامحدود به محتوای آموزش‌های آنلاین وب‌سایت رِد‌هت، کاربران این سایت از این پس قادر خواهند بود در آزمون‌های آنلاینی که به صدور گواهی‌نامه دوره منجر می‌شود نیز شرکت کنند. رِد‌هت از ارائه‌دهنده‌های جهانی فناوری‌های منبع باز، برنامه جدید آموزشی خود را اعلام کرده است. این برنامه جدید دسترسی کاربران را به صورت نامحدود به دوره‌های آموزشی امکان‌پذیر می‌کند. این محتوای اینترنتی تازه که با هدف تلاش شبانه‌روزی برای شتاب هرچه بیشتر در جهت پیشرفت کارمندان تازه‌وارد و آماده ‌به ‌کار کردن آنان و همچنین پیشرفت سایر کارمندان و تبدیل آنان به کارمندان باتجربه شکل گرفته، شامل ویدئوهای آموزشی، جلسات آزمایشگاه و سمینارهای متخصصان است. این امکان جدید رِد‌هت دربرگیرنده آزمون‌هایی که به صدور گواهی‌نامه منجر می‌شود نیز هست.

Ken Goetz معاون پیشین شرکت رِد‌هت در یکی از سخنرانی‌های خود اعلام کرد: «استراتژی آموزش‌های مداوم مانند آن چیزی که در رِد‌هت امکان‌پذیر شده (RHLS)، به کنگره سازمان‌های صنعتی (CIO) کمک می‌کند بتواند خلا ناشی از پیشرفت سریع فناوری را برطرف کند.»

او همچنین اضافه کرد: «با آمیختن این ردیف جدید استاندارد یعنی فراهم آوردن موقعیت استفاده از آموزش‌های به‌روز و همچنین دریافت گواهی‌نامه از متخصصان تکنولوژی یعنی (RHLS)، با روش‌های سنتی و محبوب پیشین، به متخصصان آی‌تی این اجازه را می‌دهد که همچنان با شتاب بیشتری به جلو و به سمت تکنولوژی پیش بروند.»

علاوه بر دسترسی به امکانات فوق، رِد‌هت تخفیف انحصاری ۵۰ درصدی را برای معمارانی که گواهی‌نامه خود را از طریق این شرکت دریافت کرده‌اند در نظر گرفته است.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.