۷ راهکار موثر براي تبليغات در رسانه هاي اجتماعي

0

ارائه چندين نسخه متعدد آگهي

در قدم اول بايد سرفصل‌هاي مورد نظر و نوع تبليغات خود را مشخص کنيد و چندين شيوه متعدد را در نظر بگيريد. برگزيدن تصوير مناسب يکي از مهم‌ترين بخش‌هاي توليد يک تبليغ موفق است. تصاوير مورد نظر را انتخاب کنيد و چندين و چند بار آن‌ها را بررسي کنيد. ضمن اينکه در تنظيم اين آگهي‌ها، نوع مخاطبان و خصوصيات آن‌ها را نيز در نظر داشته باشيد. در انتخاب تصاوير، طيف وسيعي از سوژه‌ها، از تصوير محصول مورد نظر گرفته تا چهره‌هاي مردم و يا حتي الگوهاي رفتاري مي‌تواند مورد نظر باشد. در مرحله بعد بايد با توجه به مخاطبان مورد نظر خود، تصاوير انتخابي را با تاکتيک‌هاي متعدد حمايت کنيد و سعي در ارائه مفهوم تبليغاتي مورد نظر خود داشته باشيد.

گزينه تخفيف را فراموش نکنيد

در يک نظرسنجي از کاربران فيس‌بوک، ۶۷ درصد آن‌ها گفته بودند که تمايل دارند بر روي گزينه تخفيف کليک کنند. بنا به گفته محققان يک استراتژي ساده در موفقيت تبليغات آنلاين، قرار دادن گزينه تخفيف در صفحه آگهي است. درواقع تخفيف در تبليغات باعث بالا رفتن حجم فروش و درنتيجه منجر به سودي قابل‌توجه مي‌شود.

فيلتر کردن تلفن‌هاي همراه

هنگام ايجاد تبليغ آنلاين، مخاطبان شما کاربراني هستند که از دسکتاپ، لپ‌تاپ و يا تلفن همراه استفاده مي‌کنند، به نظر بسياري از کارشناسان تبليغات اينترنتي، بهتر است اين تبليغات براي کاربران تلفن همراه نمايش داده نشود، تا از حجم بار ترافيکي کاسته شود. ضمن اينکه بسياري از کساني که از تلفن همراه استفاده مي‌کنند، قصد خريد اينترنتي ندارند، در حالي که احتمال خريد کاربراني که پشت دسکتاپ‌هاي خود نشسته‌اند، به‌مراتب بيشتر است. در هر حال با اينکه هستند افرادي که با اين شيوه مخالف‌اند، اما استراتژي نمايش ندادن تبليغات آنلاين در تلفن‌هاي همراه اغلب توصيه مي‌شود.

ذکر قيمت در مقابل محصول

تنها کليک کردن مخاطبان و رسيدن آن‌ها به صفحه فرود سفارشي نمي‌تواند يک تبليغ موفق را تضمين کند، بلکه تبليغي موفق است که به خريد بينجامد؛ بنابراين بهترين کار، نوشتن قيمت محصولات در کنار آن‌هاست تا مشتريان واقعي به صفحه نهايي خريد محصول وارد شوند. در اين صورت از بار ترافيکي صفحات تبليغاتي شما کاسته خواهد شد و مهم‌تر اينکه هزينه‌اي که به ازاي هر کليک مخاطبان بايد پرداخت شود نيز حذف مي‌شود. درواقع هدف تبليغي شما تعداد مردمي نيستند که بر روي محصولتان کليک مي‌کنند؛ بلکه هدف، مشترياني هستند که کليک آن‌ها به خريد محصول مي‌انجامد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.