یک ایده تمام‌ایرانی!

0

محمد رحمانپور، متولد ۱۳۶۱، کارشناس ارشد مدیریت اجرایی است. او که هیچ تجربه و سابقه فعالیتی در صنعت خشکبار نداشته، به همراه شش نفر اعضای تیمش شامل مدیر موسس، مدیر بازاریابی و فروش، مشاور اجرایی، مسئول انبار و ارسال، کارشناس تامین و یک نفر کارشناس کنترل کیفیت، از مهرماه ۱۳۹۴ دست به تولید سایت آجیل آنلاین زده است.

بنیان‌گذار این سایت اصلی‌ترین علت شکل‌گیری این ایده را تلاش برای گسترش فرهنگ مصرف در فضای مجازی و معرفی محصولات غذایی و تنقلات سالم دانسته است مانند میوه‌های خشک به جای تنقلات ناسالم.

این تیم موارد زیر را از ارزش‌های افزوده سایت خود می‌داند:

ایجاد بستر خرید اینترنتی محصولات خشکبار و میوه‌های خشک به صورت جزئی و عمده برای مصرف‌کنندگان و  فروشگاه‌ها

افزایش سرعت در خرید و جلوگیری از تردد اضافه و صرفه‌جویی در وقت و انرژی

ارائه محصول باکیفیت تضمین‌شده به‌عنوان حق اصلی مصرف‌کنندگان

ایجاد مرجع ارتباط مستقیم بین تولیدکنندگان، فروشندگان و مصرف‌کنندگان خشکبار

اشاعه فرهنگ استفاده از تنقلات و خوراکی‌های سالم و طبیعی و تولید داخل مانند میوه‌های خشک

محمد رحمانپور می‌گوید: «پیدا کردن تولیدکنندگان محصولات باکیفیت برای تامین اقلام مورد نیاز یکی از اولین مشکلات ما بود، که طی مذاکرات متعدد و البته پس از بررسی محصولات و تایید نهایی کیفیت آن‌ها، در حال حاضر محصولات مورد نیاز از سه تامین‌کننده تهیه می‌شود.» به گفته بنیان‌گذار این سایت، میزان متوسط خرید هرمشتری جزئی در حال حاضر بین ۵۰ هزار تا یک میلیون تومان در نوسان است و این رقمی است که جدا از فروش عمده به فروشگاه‌ها محاسبه شده است.

سایت آجیل آنلاین روزانه ۵۰ تا ۸۰ مشتری از سراسر کشور دارد و کالای خریداری‌شده مشتریان را براساس میزان خرید آن‌ها به روش‌های مختلف پستی شرکت پست جمهوری اسلامی به دست آن‌ها می‌رساند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.