یادگیری زبان چه آسان!

0

بسیاری از ما وقتی می‌خواستیم بعد از فارسی، زبان دیگری را یاد بگیریم، همواره با این موضوع دچار این مشکل بوده‌ایم که نمی‌شود و یا خیلی سخت است که بتوانیم مخصوصا دستور زبان آن را بفهمیم. به مرور زمان، راه‌های زیادی برای آن به وجود آوردند که از کتب آموزشی به زبان ساده‌ مختلف گرفته تا کلاس‌های آموزشی و همینطور فلش‌کارت‌ها و بسته‌های آموزشی که مثلا  به زبان ساده‌ای طراحی شده‌اند.‌

اما با وجود همه ‌اینها‌، باز هم برای آن دسته که نمی‌توانستند ‌زبان یاد بگیرند، همچنان یادگیری زبان یک معضل بزرگ باقی می‌ماند. اما چه کسی تصورش را می‌کرد که روزی کسب‌و‌کارهای نوپا و همین استارتاپ‌ها با رویکردی جدید، بخواهند دست ‌روی این مشکل بگذارند و آن را حل کنند.

رویکردی که این بار Dayglish به سراغ آن رفته و قرار است‌ شاهد یادگیری زبان، با روشی جدید باشیم؛ روشی که به قول خودشان، جامع‌ترین و متفاوت‌ترین منبع دو‌زبانه‌ ‌آموزش مجازی زبان انگلیسی و دارای مجوز نشر دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

اما چرا شیوه ‌مجازی؟! آنطور که خودشان می‌گویند، مجازی‌بودن آن، باعث صرفه‌جویی در وقت، زمان و هزینه‌ شما می‌شود و می‌توانید طبق برنامه‌ خودتان از مطالب آموزشی استفاده کنید. آنها از طریق مطالب متنوع به زبان‌های فارسی و انگلیسی، در حوزه‌هایی مثل  موفقیت، سلامت جسم و روان، سبک زندگی، سرگرمی و… همراه با صدها فایل صوتی و تصویری به شما آموزش می‌دهند.

Dayglish.ir  را تیمی تشکیل داده که معتقدند‌ دانش بیشتر، نه‌تنها زندگی خود ما، بلکه زندگی اطرافیان ما را بهتر می‌کند و بهترین راه گسترش دانش را انتقال آن به دیگران می‌دانند. آنها که شعارشان «دمنوشی روزانه برای ذهن و زبان شما» است، می‌گویند: «یادگیری زبان انگلیسی به روش اصولی می‌تواند تجربه‌ها و فرصت‌های جدیدی را در زندگی شما به وجود بیاورد.» پس هرگاه که ماهی را از آب بگیرید، تازه است.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.