گيلان؛ ميزبان اولین کنفرانس ملی تبلیغات دیجیتال

گيلان؛ ميزبان اولین کنفرانس ملی تبلیغات دیجیتال
اولین همایش و کنفرانس ملی تبلیغات دیجیتال از سوي شرکت فرهیختگان نسل ماندگار و کانون ارژنگ ایرانیان در ۲۳ دي ماه برگزار مي‌شود. در اين همايش یک‌روزه چندی از اساتید حوزه مدیریت و تبلیغات کشور و برخی‌ مشاوران و صاحبان برندهای ملی به سخنراني مي‌پردازند.
گيلان؛ ميزبان اولین کنفرانس ملی تبلیغات دیجیتال

اولین همایش و کنفرانس ملی تبلیغات دیجیتال از سوي شرکت فرهیختگان نسل ماندگار و کانون ارژنگ ایرانیان در ۲۳ دي ماه برگزار مي‌شود. در اين همايش یک‌روزه چندی از اساتید حوزه مدیریت و تبلیغات کشور و برخی‌ مشاوران و صاحبان برندهای ملی به سخنراني مي‌پردازند. غالبا‌ در دانشگاه‌هاي كشور اصول بازاریابی، چگونگی انجام تحقیقات بازار، اهمیت مشتری‌مداری را آموزش می‌دهند اما كمتر صحبتی از تبليغات و بازاريابي در فضای اینترنتی و دیجیتالی به ميان مي‌آيد. گرایش شرکت‌ها به استفاده از راهکارهای تبلیغات و بازاریابی دیجیتال، روز‌به‌روز در حال افزایش است. از جمله دلایل این مهم این است که تمام راهکارهای بازاریابی دیجیتال نظیر خدمات سئو، طراحی و انتشار محتوای وب‌سایت و بلاگ، تبلیغات بنری، ویدئوهای آنلاین، تبلیغات پرداخت بر اساس کلیک، بازاریابی ایمیلی و شبکه‌های اجتماعی، به علت در دسترس بودن داده‌های عملکردی، قابلیت بسیار بالایی برای ارزیابی عملکرد دارند. علاوه بر این، هزینه پایین‌تر این روش‌ها نسبت به روش‌های محیطی و اثرگذاری بیشتر و قابلیت هدف‌گذاری دقیق‌تر گروه مخاطبان موردنظر، سبب شده است که این روش‌ها بسیار موردتوجه کارشناسان بازاریابی واقع شوند. از این رو توجه به توسعه دانش کاربردی تبلیغات دیجیتالی و آشناسازی مدیران شرکت‌ها و صاحبان برندها با نحوه برنامه‌ریزی و اجرای کمپین‌های تبلیغاتی دیجیتالی هدفمند، مورد توجه عوامل برگزاری کنفرانس تبلیغات دیجیتال است. همچنین قابل ذکر است این کنفرانس تاکید ویژه‌ای بر توسعه تبلیغات دیجیتالی هدفمند و بازاریابی و تولید محتوا‌ در فضای کسب‌و‌کار به منظور پوشش‌دهی به اهداف تبلیغات شرکت‌ها و نیز ایجاد بالاترین سطح دسترسی و اعتبار در بازار هدف شرکت‌ها دارد تا بتواند با افزایش اثربخشی کمپین‌های تبلیغاتی و ارائه راهکار‌های دیجیتال برندینگ، بهترین نتایج را برای آنها ایجاد کند. بازاریابی اینترنتی، رسانه‌های اجتماعی، تبلیغات اینترنتی، بازاریابی محتوا، بازاریابی دیجیتال و طراحی کمپین آنلاین از جمله محورهاي اين همايش هستند. بازاریابی اینترنتی با رشد ابزارهای اطلاع‌رسانی و روابط عمومی جایگاه خاصی را در ذهن مدیران و مشاوران بازاریابی پیدا کرده است. عموم مشتریـــــان برندی را می‌خواهند که به آن باور داشته باشند و فضای دیجیتال، فرصتی را برای آنها فراهم مي‌كند تا در هر زمان و هر مکان به حجم قابل توجهی از اطلاعات دسترسی داشته باشند. در واقع با استفاده از همین اطلاعات است که محصول مورد نظرشان را انتخاب می‌کنند. این کنفرانس سعی مي‌كند تا با انتقال دانش تخصصی و کاربردی از طریق سخنرانی مشاوران و سخنران متخصص حوزه تبلیغات دیجیتال و نیز ارائه تجربیات و نتایج کمپین‌های موفق دیجیتالی در قالب مطالعه موردی، زمینه‌ای را برای کسب دانش و تجربه برای صاحبان کسب‌وکار و مدیران بازاریابی و تبلیغات و البته تمامی علاقه‌مندان حوزه کسب‌و‌کار دیجیتال ‌فراهم آورد. اين كنفرانس در روز‌ ۲۳ دی ماه در سالن همایش‌های مخابرات استان گیلان شهر رشت برگزار مي‌شود.

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.‎
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.‎
لوگوی جشنواره وب و موبایل ایران