گشت‌ و گذار با همسفرهای مجازی

0

اپلیکیشن همگردی با توجه به نیاز مسافران ایرانی خدمات جدیدی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و قصد دارد اطلاعات مناسب درباره بهترین مکان‌ها و رویدادهای مورد علاقه هر یک از کاربران را ارائه دهد. در نتیجه کاربر می‌تواند یک برنامه‌ریزی مناسب برای زمان‌های خالی و اوقات فراغت خود داشته باشد.

گروه تهیه‌کننده این اپلیکیشن فضایی را ایجاد کرده‌اند که در آن هر مکان یا هر چیزی که سرگرم‌کننده است و ارزش دیدن را دارد، یا هر اتفاق فرح‌بخش در معرض نمایش قرار داده شده و اطلاع‌رسانی شود. نام این اپلیکیشن نیز مناسب با کارایی آن است زیرا در همگردی کاربران با هم می‌گردند و به همدیگر کمک می‌کنند تا مکان‌ها و برنامه‌های مناسب و دلخواه خود را به راحتی پیدا کنند.

در واقع اپلیکیشن همگردی به شما کمک می‌کند تا بهترین خرید را داشته باشید، بهترین مکان‌ها را برای غذا خوردن پیدا کنید، به بهترین گردش‌ها بروید و لحظات شادی را سپری کنید. از سوی دیگر خود شما نیز به عنوان کاربر اپلیکیشن می‌توانید به سایر کاربران کمک کنید و اطلاعات مفیدی را درباره این موضوعات با آنها در میان بگذارید.

همگردی مجهز به یک نقشه است که همه چیز روی آن نشان داده شده است. فهرست و جای تمام مکان‌ها و رویدادها در محدوده مورد نظر شما روی نقشه وجود دارد و بنابراین به سرعت می‌توانید مورد دلخواه خود پیدا کنید.

کاربران این اپلیکیشن می‌توانند نظرات مثبت و منفی خود را درباره مکان‌ها یا رویدادهایی که در آنها حضور داشته‌اند، ثبت کنند و به سایر افرادی که قصد حضور در این مکان‌ها را دارند، اطلاعاتی بدهند.

به علاوه کاربران می‌توانند از تجربه‌های خود عکس بگیرند و در سایت قرار دهند، از خاطرات خود بنویسند و بقیه افراد را نیز در جریان قرار دهند.

یکی از قابلیت‌های این اپلیکیشن در این قسمت آن است که کاربران به سادگی می‌توانند اطلاعات ثبت شده درباره یک مکان یا رویداد را اصلاح یا تکمیل کنند. همچنین اضافه‌کردن یک مکان یا رویداد در اپلیکیشن نیز توسط کاربران امکان‌پذیر است.

برای استفاده از این اپلیکیشن کافی است که ثبت‌نام کنید و حضور فعال داشته باشید. همگردی برنامه‌های مفرح زیادی برای شما دارد؛ از اطلاع‌رسانی مکان‌ها و رویدادهای جالب گرفته تا بسته‌های پیشنهادی همگردی.

صاحبان کسب‌و‌کار نیز می‌توانند با استفاده از این اپلیکیشن خودشان را به مخاطبان و کاربران همگردی معرفی کنند. برای این کار باید آنها پس از ثبت‌نام اعلام کنند که صاحب کسب‌و‌کار هستند تا سرویس‌های تحت پوشش ما امکان معرفی کسب‌و‌کار شما را بررسی کرده و در صورت تایید آن را به کاربران معرفی کنند. صاحبان کسب‌و‌‌کار می‌توانند صفحه خود را مدیریت کرده و با مشتری‌ها و مخاطبان سایت ارتباط برقرار کنند. این اپلیکیشن می‌تواند بهترین ابزار برای معرفی شما و خدمات یا محصولات شما به مشتریان بالقوه باشد.

از جمله قابلیت‌های مهم این اپلیکیشن عبارتند از:

 یکی ازجامع‌ترین شبکه‌های اجتماعی سفر و گردش

 کامل‌ترین نقشه گردشگری ایران و شهرهای دیدنی جهان

 فهرست جاذبه‌های گردشگری ایران و شهرهای دیدنی جهان

 فهرست مراکز تفریحی ایران و شهرهای دیدنی جهان

 فهرست رستوران‌های ایران و شهرهای دیدنی جهان

 فهرست مراکز اقامتی ایران و جهان

 فهرست مراکز خرید ایران و شهرهای دیدنی جهان

 مشاهده اطلاعات روی نقشه با قابلیت مسیریابی

 مشاهده عکس‌ها و نظرات ثبت شده توسط سایر کاربران

 امکان اضافه‌کردن عکس، نظرات و پیشنهاد مکان جدید

 امکان جست‌وجوی نزدیک‌ترین مکان‌ها در اطراف شما

همگردی مجموعه‌ای از جذاب‌ترین و بهترین مکان‌ها، رویدادها، تخفیف‌ها‌ و موارد جذاب دیگر را که با کمک خود کاربران جمع‌آوری شده است، در اختیار شما قرار می‌دهد. همگردی بزرگ‌ترین رسانه گردشگری ایران است که در آن می‌توانید تجربیات خود را درباره جذابیت‌ها و دیدنی‌های ایران و جهان با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

ویژگی اصلی این اپلیکیشن آن است که اطلاعات موجود در آن توسط کاربران سایت از اقصی نقاط ایران تهیه شده است و کاربران این امکان را دارند تا تجربیات خود را در قالب‌های اطلاعاتی مختلف اعم از ثبت جغرافیایی و افزودن عکس، اطلاعات تماس، نظر و غیره با دیگر کاربران به اشتراک بگذارند. هر چقدر کاربران بیشتری در تکمیل محتوای همگردی مشارکت داشته باشند، این اپلیکیشن به راهنمای جذابی برای کشف بهترین‌های ایران تبدیل خواهد شد.

همگردی تنها وبگاه برگزیده جشنواره ملی ایران ساخت سال ۱۳۹۵ است. در سال ۱۳۹۴ نیز منتخب برترین و خلاقانه‌ترین اپلیکیشن سال به انتخاب کافه بازار بوده است. از جمله موفقیت‌ها و دستاوردهای دیگر این اپلیکیشن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 کاندیدای بهترین سایت گردشگری جشنواره وب ایران در سال‌های ۱۳۹۴ و ۱۳۹۳

 کاندیدای برترین اپلیکیشن گردشگری جشنواره موبایل ایران در سال ۱۳۹۴

 برنده بهترین سایت گردشگری جشنواره وب ایران سال ۱۳۹۴

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.