گروه بازاریابی تاپاد به دنبال چیست؟

0

تلفن‌های همراه هوشمند جزئی از زندگی عادی بسیاری از مردم جهان هستند و به همین خاطر نیز می‌توانند یک وسیله ارتباطی مؤثر بین تولیدکنندگان و برندهای مختلف با مخاطبان باشند؛ بر همین اساس نیز فعالیت‌های بازاریابی متعددی در زمینه برقراری این ارتباط صورت می‌گیرد که نسبت به روش‌های سنتی‌تر بازاریابی بسیار قوی‌تر عمل می‌کنند. شاید بسیاری از مردم در زندگی دیجیتالی امروز، فرصتی برای تماشای تلویزیون و خصوصا برنامه‌های تبلیغاتی آن نداشته باشند، اما گوشی‌همراه خود را در دست داشته و در کوچک‌ترین فرصتی که برایشان دست می‌دهد، نگاهی به ارتباطات مجازی خود می‌اندازند، به همین دلیل نیز شرکت‌های بازاریابی متعددی در زمینه کاربرد فناوری دیجیتال به منظور فعالیت‌های تبلیغاتی شکل گرفته‌اند که شرکت Tapad یکی از آنهاست.

تاباد یک شرکت بازاریابی در حوزه فناوری است که با استفاده از راهکارهای متفاوت و گسترده‌ای که در زمینه بازاریابی ارائه می‌دهد، توجه بسیاری از برندها را به سوی خود جلب کرده است. این گروه بازاریابی با ارائه رویکردهای دقیق و رعایت حریم خصوصی مخاطبان، امکان برقراری ارتباط با مصرف‌کنندگان را برای برندها فراهم کرده و اعتماد قابل توجهی را کسب کرده است. این شرکت در نیویورک مستقر بوده و در عین حال دفاتر خود را در آتلانتا، بوستون، دالاس، فرانکفورت، لندن، سنگاپور و تورنتو نیز مستقر کرده است. جالب است بدانید که این شرکت در سال ۲۰۱۶ به عنوان یکی از بزرگ‌ترین اپراتورهای تلفن همراه جهان شناخته‌شده است.  نرم‌افزارهای هوشمند این گروه بازاریابی دیجیتال، با برقراری یک ارتباط یکپارچه و مستمر با مشتریان، قادر به اندازه‌گیری میزان بازخورد پیام‌های تبلیغاتی از سوی مخاطبان هستند و تعداد دقیق افرادی که با یک تبلیغ ارتباط برقرار می‌کنند را ردیابی کرده و اطلاعات به دست آمده را در راستای پیشبرد برنامه‌های بازاریابی مورد نظر به کار می‌برند. استفاده از روش‌های تعاملی در تبلیغات و برقراری یک ارتباط مؤثر با مخاطبان از جمله روش‌های کارآمد این گروه محسوب می‌شود، ضمن اینکه تهیه ویدئوهای تبلیغاتی نیز یکی از راهکارهایی است که این گروه بازاریابی برای جلب توجه بیشتر مخاطبان به کار می‌برد؛ ویدئوهایی کوتاه که قابل نمایش ‌روی صفحات تلفن‌های همراه بوده و مخاطبان نیز از تماشای آنها احساس رضایت خواهند کرد. 

آنچه گروه بازاریابی تاباد به دنبال آن است، دسترسی به دستگاه‌های ارتباطی در سراسر جهان است، به این معنا که این شرکت به‌خوبی از تأثیر تلفن‌های همراه هوشمند در زندگی افراد آگاه بوده و به همین منظور نیز بیشترین تمرکز خود را روی برقراری یک ارتباط مستمر با کاربران این دستگاه‌ها قرار داده است. شعار این شرکت، ادغام زندگی در دستگاه‌های هوشمند است، به همین منظور نیز با استفاده از داده‌های متعددی که در پژوهش‌های بازاریابی خود به دست می‌آورد، پیام‌های بازاریابی خود را در راستای منافع، علایق و رفتارهای مخاطبان به صورتی یکپارچه ارائه می‌دهد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.