گرافیک و کمی هم آموزش آنلاین

0

 

  • Canva

کانوا به کاربران کمک می‌کند تا در صورت نیاز به یک طراح گرافیک از قدرت خلاقانه خود استفاده کنند. کانوا یک اپلیکیشن ویرایش عکس و طراحی استرالیایی است که در مطالب و بنر‌های رسانه‌ اجتماعی، مطالب وبلاگ‌ها، کارت‌های تشکر، دعوتنامه‌ها، پوسترها، آگهی‌ها، کارت تجاری، لوگوها و غیره تخصص دارد. با هزاران قالب و طرح، کاربران می‌توانند از عکس‌های خود نیز استفاده کرده یا از یک مجموعه شامل بیش از یک میلیون تصویر خرید کنند. با این اپلیکیشن بدون نیاز به پرداخت هزینه اضافی می‌توانید به کسب‌و‌کار خود رنگ و بوی حرفه‌ای بودن دهید. با کانوا می‌توان طرح‌های زیبا و گرافیک‌های حرفه‌ای ساخت. کانوا ویرایش عکس، کولاژ تصویر، تهیه لوگو، دعوتنامه و پوستر را آسان می‌کند. این اپلیکیشن به کاربران امکان می‌دهد تا طرح‌های خود را ایجاد کرده، ویرایش کنند و به اشتراک بگذارند. در عرض چند ثانیه می‌توانید عکس‌ها را ویرایش کرده، متن، عناصر، استیکر، مرز، قالب و غیره را اضافه کنید. امکان استفاده از عکس‌های خود یا انتخاب از بیش از یک میلیون طرح و عکس نیز وجود دارد. می‌توانید بهترین فونت‌ها، فیلترهای عکس، گرافیک‌ها، استیکر‌ها و اشکال را جست‌وجو کنید و سپس از ابزار کشیدن و رها کردن کانوا برای ایجاد یک طرح استفاده کنید. به طور مستقیم طرح خود را در اپلیکیشن رسانه‌ اجتماعی دلخواه خود از طریق ایمیل، اپلیکیشن‌های پیام‌رسانی و غیره به اشتراک بگذارید. امکان انتخاب از هزاران طرح حرفه‌ای برای رسانه‌های اجتماعی و آگهی‌ها، بنرهای رسانه‌های اجتماعی، مطالب وبلاگ و وب‌سایت، کارت تولد، تشکر، مهمانی، عروسی، جلسات رسمی، رویدادها، کولاژ عکس، طراحی پوستر و لوگو‌، جلد آلبوم و سی‌دی، جلد کتاب از مهم‌ترین ویژگی‌های کانواست. شما می‌توانید با افزودن متن یا زیرنویس به طرح‌های خود پیام خود را منتقل کنید. از بین بیش از ۱۰۰ فونت متناسب با سبک خود انتخاب کنید. 

 

  • DataRank

دیتا رنک یک سایت آمریکایی است که در ارائه ابزارهایی برای تحلیل بحث‌ها درباره برندها و رقبای کسب‌و‌کارها به آنها تخصص دارد. دیتا رنک در سال ۲۰۱۱ راه‌اندازی شده ‌ و در سال ۲۰۱۳ گواهی شتاب‌دهنده وای کامبینیتور را دریافت کرده است. فارغ‌التحصیلان دانشگاه آرکانزاس، رایان فرازیر، چونگ نگوین، بریت کاگنینا‌ و کنی کاسون، این شرکت را راه‌اندازی کردند. مجموعه تحلیل‌های دیتا رنک به مدیران برندها امکان می‌دهد تا بر مکالمات مجموعه وسیعی از منابع مانند رسانه‌های اجتماعی، وبلاگ‌ها، تالارهای گفت‌وگو‌ و فروشگاه‌های تجارت الکترونیک نظارت کرده و آنها را تحلیل کنند. سایر منابع داده و اطلاعات داخلی را می‌توان به طور مستقیم از دیتا رنک دانلود کرد. پس از ثبت‌نام، این خدمات داده‌های یک سال شرکت را جمع‌آوری کرده و حوزه‌های تمرکز شرکت را مشخص می‌کند. این ممکن است شامل موضوع رقابتی و نیز دسته‌بندی‌های محصول یا برندهای خاص باشند که باید بر آنها نظارت شود. حوزه‌های مورد علاقه بسته به چندین دیدگاه اعم از نظردهنده و تاثیر نظرات، داده‌های جمعیت‌شناسی، الگوهای یادگیری ماشینی و غیره رتبه‌بندی می‌شوند. سپس دیتا رنک مکالمات و نظرات را از سراسر وب با استفاده از یک الگوریتم جمع کرده تا بسته به ارتباط آنها را جداسازی کند. کاربران می‌توانند با گشتن بین داده‌های جداسازی شده در این مجموعه جست‌وجو کنند. به علاوه این خدمات به شرکت‌ها امکان می‌دهد تا عملکرد خود و انواع قابلیت‌های محصول خود را با عملکرد و قابلیت‌های محصول رقبا مقایسه کنند. دیتا رنک با خدمات تحلیل اجتماعی و گوش دادن اجتماعی مشابه تفاوت دارد و این تفاوت در سازماندهی داده‌های ساختارنیافته است. نتایج تحلیل به شرکت‌ها امکان می‌دهد تا بر اساس اطلاعات کاملا مرتبط تصمیم‌گیری کنند.

  • Magoosh

ماگوش یک شرکت پلتفرم آزمون آنلاین است که از طریق دروس ویدئویی، تمرین پرسش‌ها و پشتیبانی آنلاین از طریق ایمیل، به دانشجویان تدریس می‌کند. ماگوش مطالب آماده‌سازی آزمون برای آزمون‌های جی‌آر‌ای، جی‌مت، تافل، ست، اکت، آیلتس و غیره ارائه می‌دهد و قصد دارد آماده‌سازی برای شرکت در آزمون‌ها را لذت‌بخش‌تر، مقرون‌به‌صرفه‌تر و کارآمدتر کند. این شرکت به علاوه اپلیکیشن‌های همراه برای آیفون و اندروید دارد. ماگوش در سال ۲۰۰۹ توسط هانسو لی، باوین پاریخ و پژمان‌ پور‌موعظی راه‌اندازی شد در حالی‌که آنها در دانشکده کسب‌و‌کار هاس در برکلی مشغول به تحصیل بودند.

در ژوئن سال ۲۰۰۹، ماگوش اولین محصول خود را منتشر کرد که پرسش‌های تمرین آزمون جی‌مت با توضیحات در قالب ویدئو بود. آنها اولین مشتریان پولی خود را چند ماه بعد در ماه آگوست جذب کردند. در طول ۲ سال بعد، با توسعه پایگاه مشتری این شرکت،  محصول جی‌مت و تیم ماگوش به رشد خود ادامه دادند. پژمان در سال ۲۰۱۰ از این کسب‌و‌کار بیرون آمد تا فرصت‌های دیگری را دنبال کند اما در هیات مدیره باقی ماند. هانسو و باوین دو کارمند تمام وقت استخدام کردند و یک برنامه آماده‌سازی جدید برای جی‌آر‌ای ایجاد کردند. در آگوست ۲۰۱۱، ماگوش محصول «جی‌آر‌ای جدید» خود را معرفی کرد.

این شرکت محصولات آماده‌سازی کامل برای تافل و ست را از اواخر سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۴ راه‌اندازی کرد. در سال ۲۰۱۵، این شرکت برنامه‌های آماده‌سازی کامل برای آزمون‌های اکت، ال‌ست و پراکسیس را راه‌اندازی کرد. در سال ۲۰۱۶ نیز این شرکت یک محصول ام‌کت کامل را معرفی کرد. تا امروز، ماگوش حدود ۳۰ کارمند دفتری در دفاتر خود در برکلی و بیش از ۱.۵ میلیون دانشجو داشته که از وب‌سایت یا اپلیکیشن‌های همراه ماگوش برای آماده‌شدن جهت شرکت در آزمون‌های استاندارد استفاده کرده‌اند.

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.