کودکان شما، مهندسان آینده هستند

0

 از آنجایی که امروزه بسیاری از والدین توجه ویژه‌ای در خرید اسباب‌بازی برای کودکان خود نشان می‌دهند و تهیه اسباب‌بازی‌های هوشمندانه‌ای را که باعث رشد فکری کودکان می‌شوند، در اولویت قرار می‌دهند، برند لگو نیز با تأکید بر همین نکته و در ادامه بنرهای تبلیغاتی معروف خود، موسوم به مهندسان آینده، جرثقیل مذکور را در شهر سانتیاگو، پایتخت شیلی ارائه داده است.

از آنجایی که آجرهای اسباب‌بازی می‌توانند کمک قابل توجهی به رشد خلاقیت در کودکان داشته باشند، برند لگو با نشان دادن تصویری از چند کودک که ‌روی یکی از قطعات ساختمانی و بر فراز یک شهر نشسته‌اند. سعی در انتقال این مفهوم دارد که کودکان شما با استفاده از آجرهای اسباب‌بازی این برند، می‌توانند با الگوهای سازندگی آشنا شده و در آینده مهندسان موفقی شوند، این بنر تبلیغاتی که با نام مهندسان آینده شناخته می‌شود، جنبه کاربردی آجرهای اسباب‌بازی را بیشتر نمایان کرده و بسیاری از والدین را جهت خرید این آجرها تشویق می‌کند. همچنین جرثقیل لگو نیز یک جرثقیل بزرگ  است که در سمت چپ آن نام برند لگو دیده شده و در انتهای جهت راست آن نیز یکی از آجرهای اسباب‌بازی این برند، مانند یکی از قطعات ساختمانی از جرثقیل مذکور آویزان شده است، دقیقا مانند یک عملیات مهندسی که قطعات مختلف ساختمانی را به وسیله جرثقیل حمل و نصب می‌کنند.

با توجه به اینکه یک از اهداف اساسی بازی‌کردن بچه‌ها با آجرهای اسباب‌بازی، پرورش خلاقیت آنهاست، به نحوی که بتوانند اشیا‌ و ابزارهای مختلف را از طریق آجرهای مذکور بسازند، تبلیغات مذکور در راستای همین هدف عمل کرده و به خوبی پرورش خلاقیت در کودکان را با استفاده از اسباب بازی‌های مذکور نشان می‌دهند.

 همچنین جالب است بدانید که این گروه تولیدی، در راستای هدف مذکور، بنرهای تبلیغاتی متعددی را طراحی کرده و ارائه داده است که می‌توان در آنها قدرت آجرهای اسباب بازی را در ساخت اشکال مختلفی مانند هواپیما، کشتی، قطار و … دید؛ نحوه طراحی این تصاویر نیز به گونه‌ای است که مخاطب در وهله اول، آجرهای اسباب‌بازی را می‌بیند که در کنار هم با نظم خاصی چیده شده‌اند و در ادامه نیز متوجه سایه آنها می‌شود که در قالب اشکال مذکور دیده می‌شوند. مهم‌ترین پیامی که در تصاویر مذکور نهفته است، پرورش روحیه خلاقیت در کودکان است به نحوی که آنها را آماده می‌کند تا در آینده بتوانند مهندسی ساختمان‌های بزرگ‌ و ساختن هواپیماها و کشتی‌ها را بر عهد بگیرند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.