کنگره جهانی فناوری‌های هوشمند ۲۰۱۸

0

کنگره جهانی فناوری‌های هوشمند(IC-Tech 2018) با رویکرد هوشمندسازی و تحول نظام اداری با حمایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت ورزش و جوانان، وزارت جهاد کشاورزی و دانشگاه‌های معتبر کشور، با هدف بررسی اصلاح فرآیندها و برنامه الکترونیکی‌کردن خدمات دستگاه‌ها و واکاوی برنامه دوم نقشه راه اصلاح نظام اداری (توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی اداری) با دعوت از مقامات ملی، مدیران فناوری اطلاعات و اعضای کمیته‌های توسعه دولت الکترونیک و هوشمند‌سازی دستگاه‌های سراسر کشور بهمن ماه امسال برگزار می‌شود. در این کنگره بیش از ۴۰ پنل تخصصی و کارگاه آموزشی و سخنرانی کلیدی با حضور متخصصان و صاحب‌نظران داخلی و بین‌المللی طی ۲ روز به صورت همزمان در ۱۱سالن همایش جانبی برج میلاد با موضوعات دولت هوشمند، اینترنت اشیا (IOT)، رایانش ابری، شهر هوشمند، امنیت در نرم‌افزارهای اداری الکترونیکی، فناوری‌های همراه و … برگزار خواهد شد.

کنگره جهانی فناوری‌های هوشمند با ۳ رویکرد اصلی دولت هوشمند، شهر هوشمند و بانکداری هوشمند در بخش‌های مختلف برنامه‌ریزی‌شده و محورهای اصلی این همایش در ۴دسته اصلی هوشمند‌سازی و اصلاح نظام اداری، سامانه‌های خبره، امنیت فناوری اطلاعات و اینترنت اشیا تعریف شده است.

اعطای گواهینامه‌های کارگاه‌های آموزشی در زمینه امنیت فناوری اطلاعات، هوشمند‌سازی نظام اداری، اینترنت اشیا(IOT) و گواهینامه ۱۶ ساعته حضور، نمایشگاه فناوری‌های هوشمند در ۳ بخش دولت هوشمند، شهر هوشمند و بیمه و بانکداری هوشمند، همچنین بهره‌مندی از تجربیات بین‌المللی از جمله بررسی مدل‌های دولت الکترونیک در کشورهای مختلف جهان از دیگر برنامه‌های حائز اهمیت این رویداد خواهد بود.

دولت هوشمند، شهر هوشمند و بانکداری هوشمند ۳ رویکرد اصلی کنگره جهانی فناوری‌های هوشمند است

این رویداد با حضور اساتید فرهیخته ملی، پژوهشگران، دانشجویان و مدیران دستگاه‌ها در حوزه فناوری اطلاعات و با حضور و همکاری مهمانانی از کشورهای مختلف جهان نظیر آلمان، ایتالیا، استرالیا، اوکراین، آرژانتین، پرتغال و نیز مشارکت چشمگیر شرکت‌های داخلی و خارجی فناوری اطلاعات برگزار خواهد شد.

آخرین مهلت ثبت‌نام و ارسال مقاله برای این همایش تا ۵ بهمن ماه خواهد بود. با توجه به اینکه این همایش به صورت رسمی برگزار می‌شود، علاقه‌مندان و پژوهشگران می‌توانند با توجه به محورهای کنگره، مقالات خود را برای شرکت در این کنگره از طریق پایگاه اینترنتی

WWW.FBFI.IR به دبیرخانه ارسال کنند. خاطر نشان می‌شود این همایش در روزهای ۲۴ و ۲۵ بهمن ماه در برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.