در چهارمین کمپ آموزشی اسپیرال طيف وسيعى از نظريهها، قانونها، روشها و نمونههای موفق تجربه کاربرى و مستندات آن مرور میشود؛ از جمله تجربیات شرکتهای موفقی مانند اپل، ميل چيمپ، هاب اسپات، گوگل، آمازون و نیز استارتاپها و پروژههای ایرانی. همچنين در انتها راهحلهايى براى فرهنگ سازمانها و شرکتهاى ايرانى ارائه میشود تا بتوان تجربه کاربرى را براى شرکتها و محصولات ایرانی نيز بومیسازی و پيادهسازى کرد. این دوره برای طراحان رابط کاربری، توسعهدهندگان وب، مدیران IT سازمانهای دولتی و شرکتهای خصوصی، مدیران استارتاپها و مدیران مارکتینگ توصیه شده است. سرفصلهای این رویداد شامل مواردی چون تعاریف، مفاهیم، قوانين و ساختارها، تحقيق و پژوهش میدانی، تقسيمبندى بازار هدف، تعيين مخاطب و توليد پرسونا، كشف ارزشها، نيازها و مشكلات كاربران، ساخت سناريوی كاربرى، ساخت Customer Journey Map، مودبرد، اسکچ و طراحی وایرفریم و اندازهگيرى، تحليل و تغيير محصول پس از راهاندازى است. این رویداد در ۳ جلسه ۳ ساعته و در یک روز توسط شروین مشایخ برگزار میشود. این رویداد را مرکز طراحی اسپیرال روز پنجشنبه ۲۹ مهرماه و در آدرس بزرگراه نواب، نبش محبوب مجاز شرقی، ساختمان دماوند دو برگزار خواهد کرد.
مطلب بعدی