کلیدواژه‌های رقبای خود را بشناسید

0

یکی از راه‌های آسان برای یافتن کلیدواژه مناسب آن است که به رقبای خود که رتبه خوبی را در موتورهای جست‌وجو دارند، نگاه کنید. چگونه می‌توان این کار را انجام داد؟

وقتی صحبت از بهینه‌سازی وب‌سایت می‌شود، جست‌وجوی کلیدواژه بخش مهمی از آن را برای موفقیت در بازاریابی و بهینه‌سازی موتور جست‌وجو تشکیل می‌دهد.
وقتی می‌خواهید این عبارات را پیدا کرده و آن‌ها را به کلیدواژه‌های مفید تبدیل کنید، مراحل دشواری را پیش رو خواهید داشت.
اما یکی از راه‌های آسان برای یافتن کلیدواژه مناسب آن است که به رقبای خود که رتبه خوبی را در موتورهای جست‌وجو دارند، نگاه کنید. چگونه می‌توان این کار را انجام داد؟
ابتدا فهرستی از رقبای موفق خود تهیه کنید. برای این کار می‌توانید از موتور جست‌وجوی گوگل استفاده کنید. سپس از ابزارهای زیر برای مشخص کردن کلیدواژه‌های آن‌ها استفاده کنید.

 Webbee  نسخه رایگان + پولی

وبی جامع‌ترین اسپایدر سئوی دنیاست که به شما کمک می‌کند معماری وب‌سایت خود را تجزیه و تحلیل کنید و از این طریق با مسائل سئوی فنی آشنا شوید و بر آن‌ها نظارت داشته باشید.
این ابزار یک قابلیت اصلی به نام «حالت هوشمند کلیدواژه» دارد که به شما کمک می‌کند کلیدواژه‌های موجود در وب‌سایت خود را بررسی کنید. این قابلیت تناقض‌های کلیدواژه‌ای در لینک‌ها، عناوین و سرفصل‌ها را به شما نشان می‌دهد.
فقط کافی است وب‌سایت رقیب خود را در حالت «هوشمند کلیدواژه» قرار داده و دکمه شروع را فشار دهید. این ابزار به‌طور خودکار کلیدواژه‌های وب‌سایت مورد نظر را جست‌وجو کرده و نتایج را نشان خواهد داد.

 SEMRush  (پولی)

سم‌راش یک ابزار جست‌وجوی آنلاین برای افراد حرفه‌ای در حوزه بازاریابی آنلاین است. این ابزار می‌تواند به شما کمک کند تا دریابید که رقبای شما چگونه در موتورهای جست‌وجو عمل می‌کنند.
می‌توانید از این ابزار برای شناسایی کلیدواژه‌های اصلی و پولی رقبای خود استفاده کنید. وقتی وارد وب‌سایت SEMRush.com می‌شوید، کافی است وب‌سایت رقیب خود را در نوار آدرس وارد کنید.
سپس با کلیک روی «کلیدواژه‌های اصلی» نتایج خود را محدود کنید. سپس این ابزار، فهرستی از کلیدواژه‌ها را با رتبه‌بندی آن‌ها نشان خواهد داد.
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.