کسب‌وکار در شبكه‌هاي اجتماعي

کسب‌وکار در شبكه‌هاي اجتماعي
شاید شما هم تا‌به‌حال از خود پرسیده باشید که چگونه می‌توان از شبکه‌های اجتماعی در جهت توسعه کسب‌وکار خود استفاده كرد. در دنیای پرشتاب اطلاعات امروز، برای سبقت از رقیبان کاری فرصت زیادی نیست؛ شبکه‌های اجتماعی این روزها حرف اول را در محیط مجازی می‌زنند.
کسب‌وکار در شبكه‌هاي اجتماعي

شاید شما هم تا‌به‌حال از خود پرسیده باشید که چگونه می‌توان از شبکه‌های اجتماعی در جهت توسعه کسب‌وکار خود استفاده كرد. در دنیای پرشتاب اطلاعات امروز، برای سبقت از رقیبان کاری فرصت زیادی نیست؛ شبکه‌های اجتماعی این روزها حرف اول را در محیط مجازی می‌زنند؛ شبکه‌هایی که حتی میزان بازدید و جذب کاربران جهانی از آنها به قدری زیاد است که کشورهای مختلف مجبور به وضع قوانینی برای استفاده‌کنندگان از این شبکه‌ها شده‌اند. در حال حاضر حضور کسب‌و‌کارها در فضای شبکه‌های اجتماعی و ارائه اطلاعات مفید در زمینه کاریشان برای جذب مخاطب و تعامل با آنان و تبدیل این افراد به مشتری حائز اهمیت است. در همين راستا آكادمي ديجيتال ماركتينگ كارگاه تخصصی کسب‌و‌کار در شبکه‌های اجتماعی را برگزار مي‌كند. هدف از برگزاری اين كارگاه ارائه داده‌های مفید و کاربردی کسب‌و‌کار در زمینه حضور در شبکه‌های اجتماعی است. از این رو در این کارگاه ‌روی مسائلی همانند امکانات مختلف و جذاب هر کدام از این شبکه‌ها و نقش آن در رشد و رونق کسب‌و‌کار، نحوه ارائه مطلب اختصاصی ‌روی هر کدام از شبکه‌ها، نحوه سنجش و تحلیل رفتار مشتریان و مخاطب و تلاش برای تعامل هر چه بیشتر با آنان متمرکز خواهد بود. اين كارگاه در روز جمعه ۱۷ دي ماه در تهران برگزار مي‌شود.

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.‎
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.‎