کتابخوانی با کیندل

0

اپلیکیشن Kindle میلیون‌ها کتاب را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این یک اپلیکیشن برای هر نوع خواننده‌ای است، اعم از اینکه کتابخوان، مجله‌خوان‌ یا روزنامه‌خوان باشد. شما می‌توانید از بین بیش از ۴ میلیون کتاب کیندل از فروشگاه کیندل کتاب‌های مورد نظر خود را انتخاب کنید یا از مجلات مشهور مانند اکونومیست و ریدرز دایجست با تصاویر رنگی و با کیفیت لذت ببرید.

این اپلیکیشن یکی از برنامه‌هایی است که در گوگل‌پلی بیشترین تعداد دانلود را به خود اختصاص داده است. در این برنامه امکان مطالعه کتاب‌های الکترونیکی رایگان وجود دارد. به علاوه کاربر می‌تواند کتاب‌های الکترونیکی و تازه‌های نشریات را به آسانی خریداری کند.

یکی از قابلیت‌های جالب این اپلیکیشن امکان استفاده از فرهنگ لغت، گوگل و ویکی‌پدیاست که در برنامه تعبیه شده‌اند. در نتیجه کاربر می‌تواند بلافاصله معنی لغات را هنگام مطالعه کتاب الکترونیکی پیدا کند. برای این کار کافی است روی یک لغت تلنگر بزنید و آن را نگه دارید تا معنی آن را مشاهده کنید یا می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از لینک‌های گوگل و ویکی‌پدیا استفاده کنید.

این برنامه به کاربران امکان می‌دهد تا کتاب‌ها را در دستگاه‌های مختلف به طور خودکار همگام‌سازی کنند تا بتوانند برای خواندن یک کتاب از چندین دستگاه استفاده کنند. این اپلیکیشن صفحات مطالعه‌شده، نشانک‌ها، یادداشت‌ها و هایلایت‌های شما را در دستگاه اندروید، کامپیوتر شخصی، آیپد، آیفون، بلک‌بری، ویندوز فون ۸، مک و هر نوع دستگاه دیگر با فناوری Whispersync منتقل می‌کند.

قبل از خرید کتاب از این اپلیکیشن، شما می‌توانید قسمتی از کتاب را مطالعه کنید و فصل اول آن را به طور رایگان بخوانید. به علاوه، اندازه فونت، روشنایی صفحه، رنگ پس‌زمینه، و جهت صفحه (عمودی یا افقی) قابل تنظیم است.

کاربران همچنین می‌توانند کتاب‌های الکترونیکی را از کتابخانه قرض بگیرند. به این شکل که کتاب‌های مورد نظر را از کتابخانه محل خود انتخاب کرده و آنها را به طور بی‌سیم در اپلیکیشن کیندل خود منتقل می‌کنند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.