کارینو؛ کارجوی اینترنتی

0

امروزه اپلیکیشن‌های همراه جایگزین روش‌های سنتی کسب‌و‌کار و یافتن شغل شده‌اند. در اینجا اپلیکیشنی به نام کارینو را معرفی می‌کنیم که به کارجویان کمک می‌کند تا شغل موردنظر خود را بیابند. کارفرمایان نیز می‌توانند با نصب این برنامه نیروی کار مورد نیاز خود را استخدام کنند.

برای اینکه به کلیه قابلیت‌های اپلیکیشن دسترسی داشته باشید، اول از همه باید در آن ثبت‌نام کنید، برای عضویت به منوی کناری اپلیکیشن مراجعه کرده و وارد بخش «ورود/ثبت نام» شوید. پس از اینکه اطلاعات خود از قبیل نام کاربری، گذرواژه، ایمیل و تلفن همراه را وارد کردید، یک حساب کاربری به نام شما ثبت خواهد شد.

چنانچه دنبال نیروی کار می‌گردید، می‌توانید از طریق کارینو آگهی‌های استخدام خود را ثبت کنید. برای این کار از قسمت پیشخوان اقدام کرده و دکمه «+» در پایین صفحه را لمس کنید. اول از همه دسته‌بندی مربوطه را انتخاب کرده و سپس عنوان آگهی و توضیحات و اطلاعات تماس را وارد کنید. با استفاده از گزینه «ثبت موقعیت مکانی» می‌توانید آدرس دقیق محل کار را نیز با کارجویان به اشتراک بگذارید. اگر به دنبال تخصص‌های خاصی می‌گردید، با مراجعه به «افزودن جزئیات بیشتر» مدرک تحصیلی موردنظر را هم به آگهی خود اضافه کنید. اپلیکیشن به شما امکان درج «آگهی فوری» را نیز می‌دهد. با انتخاب این گزینه آگهی به مدت ۱۰روز در صفحه اصلی نمایش داده می‌شود. قابلیت کاربردی دیگر برای درج آگهی، «رنگ متمایز» است که با تغییر رنگ پس‌زمینه آگهی در فهرست آگهی‌ها، به بیشتر دیده شدن آن کمک می‌کند. برای مشاهده و مدیریت آگهی‌های خود به قسمت «آگهی‌های من» در منوی کناری کارینو مراجعه کنید.

کارجویان برای مشاهده اگهی‌های استخدامی می‌توانند به قسمت پیشخوان در منوی پایین صفحه مراجعه کنند. این قسمت شامل «آگهی‌های فوری»، «آخرین استخدامی‌ها»، «استخدامی‌های دولتی» و «روزمه‌ها» است که سه بخش اول برای کارجویان و بخش «روزمه‌ها» برای کارفرمایان مفید و کاربردی خواهد بود. بخش «دسته‌بندی» در همین منو مشاغل را به صورت تفکیک‌شده بر اساس تخصص به شما نمایش می‌دهد و می‌توانید آگهی‌های مربوط به هریک را با انتخاب دسته‌بندی مشاهده کنید.

چنانچه دنبال نیروی کار می‌گردید، می‌توانید از طریق کارینو آگهی‌های استخدام خود را ثبت کنید. کارجویان هم برای مشاهده اگهی‌های استخدامی می‌توانند به قسمت پیشخوان  آن مراجعه کنند

از طریق «فیلتر» نیز شغل متناسب با تخصص خود را بیابید. بسیاری از افراد در زمینه‌هایی مشغول به کار هستند که هیچ‌گونه ارتباطی با رشته و مدرک تحصیلی آنها ندارد. بخش «فیلتر» به شما امکان می‌دهد که آگهی‌هایی را که با رشته تحصیلی شما همخوانی دارند، مشاهده کنید. می‌توانید جنسیت و وضعیت تاهل خود را نیز مشخص کرده و جست‌وجوی دقیق‌تری انجام دهید. 

از قابلیت‌های مهم این اپلیکیشن آن است که می‌توانید شغل موردنظر خود را از طریق کارینو جست‌وجو کنید. با لمس دکمه جست‌وجو می‌توانید کلمات کلیدی یا عنوان شغلی موردنظر خود را وارد کرده و یا بر اساس استان/شهر و دسته‌بندی این عملیات را انجام دهید و آگهی‌های مربوطه را مشاهده کنید.

یکی از قابلیت‌های بسیار کاربردی کارینو امکان ثبت رزومه است. برای این کار از قسمت «رزومه» در منوی پایین صفحه اقدام کنید و اطلاعات پایه، تحصیلات، زبان‌های خارجی، مدارک و گواهینامه‌ها و سوابق کاربری خود را در رزومه خود ثبت کنید. هرچه اطلاعات شما دقیق‌تر و کامل‌تر باشد، امکان پیدا‌شدن شغل متناسب با تخصص شما نیز بیشتر می‌شود، در نتیجه هر اطلاعاتی را که فکر می‌کنید می‌تواند در این زمینه مفید باشد، وارد کنید. با این کار کارفرمایان راحت‌تر می‌توانند شما را پیدا کنند.

پس از این کار، رزومه شما در لیست رزومه‌های اپلیکیشن در پیشخوان کارینو نمایش داده می‌شود و کارفرمایان این اطلاعات را مشاهده می‌کنند.

از آنجایی که تعداد آگهی‌های اپلیکیشن زیاد است، می‌توانید هریک از آگهی‌ها را که با شرایط و نیازمندی‌های شما هم‌خوانی دارد، نشان کنید یا حتی آگهی را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. بخش «نشان‌شده‌ها» دسترسی سریع به آگهی‌های نشان‌شده را مقدور می‌کند و انتخاب برای شما ساده‌تر می‌شود. تماس با آگهی‌دهندگان یکی دیگر از امکانات این اپلیکیشن است. 

چنانچه می‌خواهید با آگهی‌دهنده تماس بگیرید یا اطلاعات جزئی‌تری درباره آگهی درج شده کسب کنید، آگهی مورد نظر را انتخاب کرده و از گزینه‌های برقراری تماس تلفنی، ارسال ایمیل یا مشاهده موقعیت مکانی محل کار بهره‌مند شوید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.