کارهای استارتاپ‌تان را فهرست کنید

0

 

  • ‌Priority Matrix

این یک ابزار راحت و قدرتمند برای فهرست‌کردن کارهایی است که باید انجام دهید. این اپلیکیشن از شیوه‌های مدیریت زبان موردتایید استفاده می‌کند. شما می‌توانید به طور دیداری آیتم‌ها، فهرست‌ها، ایده‌ها، پروژه، طرح‌ها و فعالیت‌های کاری خود را مدیریت کنید.

پریاریتی ماتریکس به تیم شما کمک می‌کند تا با داشتن یک هدف واحد در ذهن خود، با یکدیگر همکاری کنند. در این صورت تمام اعضای تیم در یک مسیر حرکت کرده و کارها را به‌موقع انجام می‌دهند.

قابلیت‌های مهم این ابزار عبارتند از:

 اولویت‌بندی: تمرکز روی کارهای درست: این اپلیکیشن یک چارچوب برای اولویت‌های کاری شما ارائه می‌دهد. شما می‌توانید این اولویت‌ها را با تیم خود در میان بگذارید و درباره پروژه‌ها نظر دهید. از این طریق مطمئن خواهید شد که تیم شما روی کارهای درست تمرکز کرده‌اند.

 مدیریت کارها: شما می‌توانید با لمس یک دکمه کارها و وظایفی را ایجاد کنید، تاریخ انجام آنها را مشخص کرده، یادداشت‌هایی اضافه کنید و فایل‌ها را به اشتراک بگذارید. همچنین امکان نظردهی درباره هر کار و به‌روز‌رسانی در زمان واقعی وجود دارد.

 تقسیم وظیفه: با کمک یک دکمه می‌توانید کارها را برای اعضای تیم خود مشخص کنید. بر آنها نظارت داشته باشيد و با فیلترهای جامع روند پیشرفت را بررسی کنید.

 مدیریت پروژه‌ها: با این ابزار امکان ایجاد پروژه‌هایی برای مدیریت طرح‌ها و اهداف وجود دارد. شما می‌توانید پروژه‌ها را به طور خصوصی نگاه دارید یا آنها را با تیم خود مطرح کنید. همچنین می‌توانید نمای کلی از قسمت‌های در حال انجام هر پروژه به دست آورید. امکان ترسیم نمودارهایی نیز برای زمانبندی هر پروژه وجود دارد.

 فیلترینگ‌های پیشرفته در این ابزار به مدیران امکان می‌دهد تا کارها را بر اساس اعضای تیم، وضعیت، تاریخ و غیره دسته‌بندی کنند. تهیه گزارش‌های روزانه، هفتگی و ماهانه موجب می‌شود که تیم انگیزه قوی‌تری برای کار پیدا کند.

 یکپارچه‌سازی با ابزارهایی که دوست دارید: امکان یکپارچه‌سازی این اپلیکیشن با اپل میل، اوت‌لوک، جیمیل‌ و نیز تقویم‌هایی از قبیل آی‌کل، اوت‌لوک کلندر، گوگل کلندر و غیره‌ و سایر ابزارها مانند سیری، اورنوت و گوگل داکز وجود دارد.

  • ‌Power Presenter

یکی از ابزارهای مفید برای صاحبان استارتاپ‌ها و کسب‌و‌کارهای کوچک اپلیکیشنی برای ارائه و پرزنت‌کردن است. اگر شما پاورپوینت را در قالب یک فایلPDF ذخیره کنید، این اپلیکیشن به شما کمک خواهد کرد تا روی پروژکتور ارائه خود را انجام دهید. اگر می‌توانید فایل خود را در یک وبگاه آپلود کنید، این ابزار می‌تواند آن وبگاه را برای شما ارائه دهد. این اپلیکیشن به طور خودکار پروژکتور را تشخیص داده و هنگام اتصال با کابل VGA سیگنال را به پروژکتور ارسال می‌کند. در واقع صفحه نمایش را با استفاده از نرم‌افزار روی پروژکتور منعکس می‌کند. بنابراین، شما نه‌تنها می‌توانید ارائه را روی صفحه آیپد خود مشاهده کنید بلکه این ارائه روی پروژکتور نیز قابل مشاهده است. همچنین می‌توانید روی اسلایدها بنویسید یا متن را هایلایت کنید و آن را از طریق ایمیل ارسال كنید. به علاوه این ابزار یک تخته سیاه و ارائه‌دهنده محتوای وب دارد بنابراین شما می‌توانید روی یک تخته سیاه بنویسید، با استفاده از یک اپلیکیشن ویدئو کلیپ‌ها را نمایش دهید.

برای آپلود فایل‌PDF در این اپلیکیشن، کافی است به قسمت آیتونز، آیپد، اپلیکیشن‌ها، اشتراک‌گذاری فایل بروید و سپس از لیست ارائه‌دهنده PDF را انتخاب کنید، فایل‌هایPDF خود را به پنجره «اسناد ارائه‌دهنده PDF» بکشانید. برای آپلود فایلPDF از ایمیل، فقط باید آیکون فایل پیوست را پایین بکشید و سپس آن را با پاور پرزنتر باز کنید. از جمله قابلیت‌های اصلی این اپلیکیشن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 نمایش ارائه روی پروژکتور و صفحه آیپد

 امکان استفاده از انگشت برای نوشتن متن روی اسلایدها

 امکان ترسیم‌ و هایلایت‌کردن متن روی اسلایدها

 افزودن تخته سیاه با رسم خط فوری و نرم

 ارسال محتوای وب به پروژکتور به این معنا که شما می‌توانید اسلایدها و مرورگر وب روی پروژکتور را بدون خارج‌شدن از اپلیکیشن از پیش تنظیم کنید. بنابراین می‌توانید در طول ارائه ویدئو نشان دهید.

 این ارائه محتوای وب از قالب‌های فایل از قبیلPDF، پاور‌پوینت، کی‌نوت‌ و غیره پشتیبانی می‌کند. شما باید فایل را در وب آپلود کنید تا بتوانید از ارائه محتوای وب استفاده نمایید.

 امکان ارسال نوشته‌ها و ترسیم‌ها به یک ایمیل

 و غیره.

ارائه محتوای وب از فرمت‌هایHTML، PDF، ppt، اعداد، صفحات، key.zip، numbers.zip pages.zip, doc, rtf پشتیبانی می‌کند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.