کارمندداری با بومر

0

بومر (Boomr) یک راهکار مدرن ردیابی زمان است که کارمندان را با یکدیگر در ارتباط قرار می‌دهد. این ابزار همچنین داده‌های مربوط به شیفت کاری را با مجموعه‌ای از محصولات نرم‌افزاری پرداخت حقوق و تهیه صورتحساب همگام‌سازی می‌کند.

نرم افزار ردیابی زمان کارمندان در وقت و زمان شما صرفه‌جویی می‌کند تا بتوانید روی کارهای مهم خود تمرکز داشته باشید. این اپلیکیشن، ساعت همراه ساعات کاری کارمندان، اضافه کاری، ارتباطات و غیره را پیگیری می‌کند. بیش از ۲۰۰هزار کارمند از این ردیاب زمان همراه استفاده می‌کنند.

مهم‌ترین قابلیت‌های این اپلیکیشن عبارتند از:

  •   قابلیت‌های مسیریابی

 مدیریت کارمندان در هر کجا با استفاده از ردیاب مسیریاب زمان واقعی

  •   یادآورهای خودکار

از اضافه‌کار گرفته تا وقت‌های استراحت برای حضور و غیاب، تایمر این اپلیکیشن هشدارهایی را برای کارمندان ارسال می‌کند تا از گزارش دقیق زمان‌بندی کارها مطمئن شوند.

  •   ردیابی اضافه کار

امکان ثبت ساعات اضافه کاری کارمندان از طریق این ابزار امکان‌پذیر است.

  •   گزارش مالی

ثبت حقوق و صورتحساب‌ها به شما امکان می‌دهد تا در تمام طول ماه بودجه لازم برای اداره امور را داشته باشید.

  •   پیگیری پروژه

به نظر می‌رسد با بومر هرگز عقب نخواهید افتاد، تایمرهای این ابزار شما را از پیشرفت کارها مطلع می‌کند.

  •   تجهیز‌کردن کارمندان

با استفاده از اپلیکیشن صفحه زمانی کارمندان، کارکنان می‌توانند کارهای خود را مشاهده کرده، حضور و غیاب و با استفاده از تلفن یا تبلت خود یادداشت‌هایی را ثبت کنند‌.

  •   حالت ترمینال

وقتی کارمندان می‌توانند از دستگاهی که این اپلیکیشن بومر روی آن نصب شده است به طور ایمن حضور خود را اعلام کنند، ساعت کاری سنتی با فناوری مدرن در هم می‌آمیزد.

  •   گروه‌های بخش‌بندی‌شده

می‌توان بر اساس پروژه، دپارتمان، مقیاس پرداخت یا شیفت کاری و غیره گروه‌های مختلف ایجاد کرد.

  •   یادداشت‌های زنده

می‌توان گزارشی از پیام‌ها و به‌روز‌رسانی‌ها برای صاحبان، مدیران و کارمندان ایجاد کرد.

قابلیت‌های مسیریابی بومر به شما اطلاع می‌دهد که چه زمانی کارمندان به محل کار می‌رسند، چند ساعت کار می‌کنند و زمان استراحت آنها چقدر است.

مهم نیست یک کارمند داشته باشید یا ۵۰۰ کارمند، ماشین‌حساب این اپلیکیشن بهترین مقیاس را برای رشد کسب‌و‌کار شما ارائه می‌دهد.

این ردیاب با فروشندگان نرم‌افزار پرداخت حقوق و صورتحساب شما و اپلیکیشن‌ها برای ثبت بی‌سیم یکپارچه‌سازی می‌شود.

با این ابزار می‌توانید با تیم خود در ارتباط باشید، از موقعیت مکانی آنها مطلع شوید، یک تایمر کاری مشخص کنید، بر پروژه‌ها نظارت داشته باشید، با کارمندان خود همگام‌سازی شوید و تصمیمات آگاهانه بگیرید. به علاوه نیروی کار شما با این ابزار اتوماسیون‌سازی می‌شود. وجود یادآورهای متنی، ایمیلی یا داخل اپلیکیشنی به این معنی است که هرگز حضور و غیاب یا وقت استراحت را فراموش نخواهید کرد. همچنین تمام داده‌ها در اپلیکیشن ثبت می‌شوند و چیزی از قلم نخواهد افتاد. هر صفحه زمانی به طور خودکار در این اپلیکیشن ثبت می‌شود تا مطمئن شوید که نیروی کار شما به طور کارآمد کار می‌کنند و بازدهی لازم را دارند. همچنین داده‌های پروژه و نیروی کار همیشه در دسترس شما خواهند بود. وقتی اعضای تیم شما مجهز به چنین ابزارهایی باشند، می‌توانند شیفت‌های کاری را ثبت کرده و همه چیز را به طور روزانه سازماندهی کنند. این امر در وقت و هزینه‌های شما صرفه‌جویی خواهد کرد در نتیجه می‌توانید زمان و پول خود را صرف کارهای مهم‌تری کنید. بومر بهترین ابزار یک صاحب کسب‌و‌کار به شمار می‌رود زیرا به رشد کسب‌و‌کار این شخص کمک می‌کند. با این ابزار می‌توان مدیریت نیروی کار را به حداکثر رساند و توجه و نیروی خود را روی توسعه شرکت و دسترسی به مشتریان بیشتر معطوف کرد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.