کارمندانتان را زير نظر بگيريد و کمي هم شکلک دربياوريد

0

HotSchedules در بين برنامه‌هاي مربوط به برنامه‌ريزي کارمندان رتبه يک را از آن خود کرده است و سريع‌ترين و آسان‌ترين روش براي رسيدگي به برنامه کاري و هرچيز ديگري است. با استفاده از اين برنامه مي‌توانيد برنامه‌ها را بررسي کنيد و هشدارهايي را از طريق متن يا ايميل براي کارمندان ارسال کنيد تا از برنامه کاري يا ساير اخبار مهم مطلع شوند. اعضاي تيم مي‌توانند با يک کليک شيفت خود را بردارند يا لغو کنند. برنامه‌ها به طور خودکار به‌روزرساني مي‌شوند. براي استفاده از HotSchedules بايد يک حساب کاربري HotSchedules معتبر داشته باشيد.

ويژگي‌هاي اين برنامه براي مالکان و مديران به شرح زير است: مشاهده فروش، مقايسه واقعيت با کار برنامه‌ريزي‌شده، مشاهده برنامه‌هاي ارسال‌شده فعلي و آتي، راه‌اندازي اعلان‌هاي ويژه، به‌روزرساني، تاييد يا رد درخواست‌ها اعم از درخواست مرخصي، ارسال پيام به کارمندان از طريق کد شغلي،جستجوي پيام‌ها با استفاده از کليدواژه،مشاهده اطلاعات تماس کارمندان و تماس با آن‌ها فقط با يک کليک.

ويژگي‌هاي برنامه براي اعضاي تيم نيز اين‌گونه است: مشاهده برنامه کاري هرکجا و هر زمان،همگام‌سازي برنامه خود با تقويم،بررسي شيفت‌هاي باز و درخواست براي مرخصي،ارسال پيام براي همکاران از طريق پيامک، ايميل يا پلتفرم  HotSchedules.

Face Swap

اگر تصاويري را ديده‌ايد که در آن افراد چهره خود را تغيير داده‌اند و دوست داريد اين کار را روي عکس‌هاي خودتان انجام دهيد، تنها چيزي که به آن نياز داريد برنامه Face Swap است. با اين برنامه کافي است از خودتان عکس بگيريد يا يکي از عکس‌هاي گالري‌تان را انتخاب و با آن بازي کنيد. برنامه Face Swap يکي از پرطرفدارترين برنامه‌هاي سال ۲۰۱۵ شناخته شده که در دو نسخه اندرويد و آي‌اواس موجود است. برخي از ويژگي‌هاي اين برنامه عبارت است از: تشخيص خودکار صورت،تنظيم صورت (براي تنظيم صورت بايد از کادر بيضي‌شکل استفاده کنيد)،چرخش صورت (يک صورت را انتخاب کنيد و براي حفظ چرخش صورت انتخاب‌شده، از اسلايدر چرخش استفاده کنيد.)،تغيير صورت،ذخيره در کارت حافظه،اشتراک‌گذاري در فيس‌بوک، توييتر، گوگل‌پلاس و… اين برنامه به کاربران امکان مي‌دهد تا در زمان واقعي و به طور زنده صورت خود را تغيير دهند و سپس ويدئوها و عکس‌ها را ضبط کنند و آن‌ها را به اشتراک بگذارند. کاربران مي‌توانند عکس‌هايي را انتخاب کنند و صورت آن‌ها را روي صورت خود قرار دهند يا آن را به صورت ماسک بپوشند. يک قابليت جستجوي اينترنت فوق‌العاده نيز وجود دارد که تا کاربران بتوانند صورت شخصيت‌هاي محبوب خود را پيدا کنند و روي صورت خود قرار دهند. همچنين تعدادي قابليت‌هاي پيشرفته براي تنظيم و تغيير چشم، بيني، و يا دهان وجود دارد.

Enlight

اگر مي‌خواهيد بدون زحمت و به راحتي عکس‌هاي خود را ويرايش کنيد، حتما برنامه Enlight را دانلود کنيد. اين برنامه تمام آنچه را که کاربر نياز دارد در اختيار او قرار مي‌دهد. اين برنامه يک ويرايشگر عکس قدرتمند با طراحي زيباست.

Enlight در ۱۲۸ کشور در سراسر دنيا مقام اول را در زمينه بهترين برنامه عکس و ويدئو کسب کرده و در ۱۲۱ کشور نيز به عنوان برنامه پولي برتر انتخاب شده است. اين برنامه کاربردي قابليت‌هاي فراواني دارد و به دليل استفاده از رابطي که استفاده از آن آسان است، به سرعت جايگزين برنامه‌هاي بزرگ در اين حوزه شد.

از ويژگي‌هاي پيشرفته اين برنامه مي‌توان به شکل‌هاي منحني، تنظيم‌هاي سفارشي از پيش، و فيلترهاي فوق‌العاده زيبا و قابل تنظيم آن اشاره کرد. همين ويژگي‌هاي منحصربه‌فرد است که Enlight را به يکي از بهترين و برترين ويرايشگرهاي تصوير تبديل کرده است.

اين برنامه بسيار شبيه به برنامه Photoshop است و به اندازه اين برنامه نيز قدرتمند و حرفه‌اي است. Enlight يک برنامه پيشرفته براي ساخت تصاوير بي‌نظير در تلفن همراه است. اين برنامه کيفيت بسيار بالايي دارد و کاربرپسند است. کاربران بعد از دانلود Enlight برنامه ديگري را دانلود نخواهند کرد.

Sky Guide: View Stars Night or Day

برنامه Sky Guide برنده جايزه طراحي ۲۰۱۴ شرکت اپل شده است و يکي از پرطرفدارترين برنامه‌هاي کاربردي به شمار مي‌رود. فقط کافي است برنامه را اجرا کنيد و آن را به سمت آسمان بگيريد، تا به طور خودکار صورت‌هاي فلکي، سيارات، ماهواره‌ها و… را پيدا کند.

با اين برنامه ديگر به آساني مي‌توان دريافت که شب‌ها در آسمان چه مي‌گذرد. مي‌توانيد بين هزاران منظره آسماني جستجو کنيد و دقيقا جاي ستاره يا سياره مورد نظر خود را پيدا کنيد.

اگر مي‌خواهيد ماهواره‌هايي را تماشا کنيد که بالاي سر شما هستند، مي‌توانيد از قابليت‌هاي Sky Guide  استفاده کنيد. اين برنامه تمام ماهواره‌ها را براي شما شناسايي و رديابي مي‌کند. به علاوه مي‌توانيد يادآوري‌ها را تنظيم کنيد يا اعلان‌هاي مربوط به پرواز ايستگاه هوايي بين‌المللي را دريافت کنيد.

Sky Guide عکس‌هايي با کيفيت بالا را نمايش مي‌دهد و در اين تصاوير مي‌توانيد ميليون ستاره را تماشا کنيد. اين برنامه با و بدون Wi-Fi، داده، يا سيگنال GPS کار مي‌کند. مي‌توانيد در هر زمان و در هر کجا در جايي چادر بزنيد و بالاي سر خود را تماشا کنيد.

برخي از قابليت‌هاي اين برنامه آن است که قابليت لمس سه‌بعدي دارد، اپل‌واچ از آن پشتيباني مي‌کند، و يک مرکز اعلان دارد که زمان طلوع و غروب خورشيد، ماه و سيارات را اعلام مي‌کند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.