کارآفرینان سودآور چه عاداتی دارند؟

0

اگر می‌خواهید یک کارآفرین سودآور باشید، باید سخت کار کنید، اعتماد به نفس داشته باشید و عادات مثبت را به کار گیرید. آیا تا به حال فکر کرده اید که چه عاداتی می‌توانند به موفقیت کارآفرینان کمک کنند؟ یا یک کارآفرین در روز چه کاری می‌تواند انجام دهد تا سودآوری او تضمین شود؟

  • از قبل با استفاده از دسته‌بندی زمان خود را برنامه‌ریزی کنید

تمام کارآفرینان موفق می‌دانند که زمان می‌تواند بزرگترین دشمن آنها شود. به همین دلیل کارآمدترین کارآفرینان شیوه‌ای برای اختصاص مناسب زمان دارند. یک راهبرد آن است که از طریق و با استفاده از سیستم دسته‌بندی از قبل زمان خود را برنامه‌ریزی کنند. به این صورت که وقت و انرژی خود را برای مهم‌ترین موارد در لیست کارهای خود صرف کنند.

گرانت بالدوین، بنیانگذار Speaker Lab، از یک رویکرد مشابه استفاده کرده است که در آخر هفته شروع می‌شود. او می‌گوید: “یکشنبه شب‌ها می‌نشینم و برای کل هفته برنامه‌ریزی می‌کنم کارهایی را که انجام داده‌ام و جلسات، سفرها، سخنرانی‌ها یا تعهدات قبلی‌ام را بررسی می‌کنم.”

هر آخر هفته سعی کنید برنامه هفته بعد خود را مشخص کنید و تعیین کنید که برای هر دسته‌بندی چه مقدار زمان می‌خواهید صرف کنید. برای مثال، ممکن است بخواهید ۴۰ درصد از زمان خود را روی پروژه مشتریان، ۴۰ درصد را روی توسعه کاری و ۲۰ درصد را به ادمین‌ها اختصاص دهید.

  • آمار و ارقام خود را بدانید

بدون پیگیری درآمد، هزینه‌ها و سود خود، شما نمی‌توانید مالک کسب و کار خود باشید. باید از تمام ارقام و اعداد مربوط به کسب و کارتان مطلع باشید و این مستلزم بررسی‌های منظم و دقیق است. در هفته ده دقیقه را صرف بررسی درآمد، هزینه‌ها و سودهای خود کنید. شما می‌توانید با روش دستی و با فناوری کم در یک صفحه گسترده اکسل یا گوگل این کار را انجام دهید یا از یک اپلیکیشن مالی و مالیاتی رایگان مانند Hurdlr استفاده کنید که همه این موارد را مدیریت می‌کند.

  • همیشه به آینده نگاه کنید

اگر می‌خواهید درآمد خود را رشد دهید، باید همیشه به معاملات و مشتریان آینده خود نگاه کنید. کسب و کارهای موفق همیشه پیشرو هستند بنابراین باید نسبت به آینده دیدگاه خاصی داشته باشید حتی در زمانی که با مشتریان فعلی خود کار می‌کنید.

در کل باید یک هدف روزانه برای خود مشخص کنید. برای مثال، هر روز حداقل با ۵ مخاطب توسعه کسب و کار در تماس باشید. اگر در این کار استمرار داشته باشید، می‌توانید بدون شک به موفقیت‌های واقعی دست یابید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.