چگونه کمپین ایمیلی راه بیندازید

0

اکتیو کمپین (Active Campaign)یکی دیگر از استارتاپ‌های بازاریابی ایمیل است که به شدت مورد استقبال صاحبان کسب و کار و استارتاپ‌ها قرار گرفته است.

استفاده از آن بسیار آسان است و اتوماسیون بازاریابی ایمیل برای حداکثر ۲۵۰۰ مخاطب را ارائه می‌دهد، و در مقایسه با سایر پلتفرم‌های بازاریابی ایمیل گزینه‌های سفارشی‌سازی آسانتری دارد (برای مثال سهولت در افزودن محتوای پویا و به روز رسانی‌های وبلاگ زمان واقعی).

به علاوه وقتی شما شروع می‌کنید به ارسال ایمیل‌های ببیشتر، استفاده از این اپلیکیشن مقرون به صرفه‌تر است و پشتیبانی از مشتریان آنها مفید و قابل اطمینان می‌باشد. یکی دیگر از مزایا آن است که یک تخفیف ۲۰ درصدی ارائه می‌دهد.

با این اپلیکیشن کاربر می‌تواند کمپین‌های مقصد را ارسال کرده، مخاطبان خود را افزایش داده و فرآیندهای فروش و بازاریابی خود را اتوماسیون‌سازی کنند.

اکتیو کمپین یک پلتفرم هوشمند است که استفاده از اتوماسیون بازاریابی را آسان‌ می‌کند. شما می‌توانید فرآیند‌های بازاریابی خودکار و پیشرفته‌ای را طراحی کنید تا در زمان شما صرفه‌جویی شود و درآمد بیشتری را برای شرکت شما ایجاد کند.

شما می‌توانید پیگیری‌هایی را ایجاد کنید که مطابق با رفتار مشتریان شما است بنابراین شما به طور خودکار پیام کاملی را در زمان مناسب ارسال می‌کنید. با ارسال پیام‌هایی که با علایق مشتریان شما مطابقت دارند، آنها بیشتر مشارکت خواهند کرد. در نهایت مشتریان شما شادتر خواهند بود.

شما می‌توانید کمپین‌های ایمیل زیبایی را ایجاد کنید که با استفاده از طراح ایمیل اکتیو کمپین تبدیل می‌شوند. تمام قالب‌های ایمیل روی تلفن همراه یا تبلت مشتری نمایش داده می‌شوند.

شما می‌توانید از CRM فروش یکپارچه برای اتوماسیون فرآیند فروش خود استفاده کنید. با اتوماسیون کارهای تکراری، در زمان صرفه‌جویی خواهد شد. با ایجاد خودکار کارها در واکنش به رویدادهای مهم مانند دریافت یک ایمیل از یک مخاطب با یک قرارداد باز، همه امور سازماندهی می‌شود. شما می‌توانید حساب ایمیل خود را متصل کنید تا ایمیل‌های ارسالی از سوی مخاطبان شما به طور خودکار به رکورد معامله وصل شوند. در این صورت می‌توانید تمام اطلاعات خود را یکی کرده و سازماندهی‌شده نگاه دارید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.