چطور مفهوم شادی با نام یک برند هم‌معنا می‌شود

چطور مفهوم شادی با نام یک برند هم‌معنا می‌شود
۰۲ آذر ۱۳۹۵ بدون دیدگاه برند و تبلیغات https://goo.gl/mw74Zd
نوتلا از جمله برندهای مشهور شکلات در جهان به شمار می‌رود که به ویژه با شکلات‌های فندقی خود مطرح شده است. این برند که در سال ۱۹۶۳ در ایتالیا راه‌اندازی شد، هم‌اکنون در بسیاری از کشورهای جهان محصولات خود را به فروش می‌رساند.
چطور مفهوم شادی با نام یک برند هم‌معنا می‌شود

نوتلا از جمله برندهای مشهور شکلات در جهان به شمار می‌رود که به ویژه با شکلات‌های فندقی خود مطرح شده است. این برند که در سال ۱۹۶۳ در ایتالیا راه‌اندازی شد، هم‌اکنون در بسیاری از کشورهای جهان محصولات خود را به فروش می‌رساند. بر کسی پوشیده نیست که تبدیل‌شدن به یک نام تجاری جهانی، حاصل تلاش‌های پیگیری است که هر برندی در راستای فعالیت‌های تبلیغاتی خود انجام می‌دهد و برند نوتلا نیز با تشکیل دادن کمپین‌های موفق بازاریابی، توانسته‌ به عنوان یکی از برندهای معروف شکلات جهان مطرح شود. از جمله کمپین‌های موفق برند نوتلا که در چند سری ارائه شده است، کلیپ‌هایی با عنوان «گسترش شادی» است؛ به این معنا که در کلیپ‌های مذکور، شادی حاصل از یک اتفاق را در زندگی مردم نشان داده و در عین حال شکلات نوتلا را نیز به عنوان بخشی از شادی مذکور به مخاطب نشان می‌دهد؛ یکی از جدیدترین ویدئوهای کمپین مذکور که در سایت ادویک نیز منتشر شده‌، داستان دخترکی است که احساس شادی را به یک مأمور جمع‌آوری زباله منتقل می‌کند. این ویدئوها که در شبکه یوتیوب پخش می‌شوند، مخاطبان برند نوتلا را با داستان‌هایی از زندگی مردم همراه می‌کنند که می‌توانند برای هر کسی اتفاق بیفتد و در عین حال این داستان‌ها در ارتباط با ایجاد موقعیت‌های شادی‌آور زندگی قرار دارند که در انتها نیز با محصولی از برند نوتلا، شیرینی آنها تکمیل می‌شود.
مدیران اجرایی این کمپین، آن را فقط یک تبلیغ نمی‌دانند، بلکه معتقدند که کلیپ‌های ساخته شده با عنوان گسترش شادی، پیام شادی و مهربانی را بین مردم دنیا ترویج می‌کنند و الهام‌بخش مفاهیم مثبت و شادی‌آور برای مردم جهان هستند. به عنوان مثال، در ویدئوی مورد نظر، دختربچه‌ای را می‌بینیم که سعی می‌کند روز خوبی را برای مأمور جمع‌آوری زباله محل زندگی‌شان رقم بزند؛ چراکه این روز، روز تولد آن مرد است و در نهایت نیز جعبه‌ای از شکلات‌های نوتلا را به او هدیه داده و هر دو با هم شکلات مذکور را می‌خورند. احساس محبت و شادی که در این ویدئو وجود دارد، باعث می‌شود که مخاطب نیز ناخودآگاه نسبت به برند نوتلا احساس بهتری پیدا کرده و مفهوم شادی و جشن را با این نام بشناسد. لذا باید گفت کمپین‌هایی که به صورت سریالی یک مفهوم را بین مردم ترویج می‌دهند، از موفقیت بالایی برخوردار می‌شوند چراکه به مرور زمان، برند مورد نظر به صورت یک سمبل برای مردم در آمده و نماد آن چیزی می‌شود که در تبلیغ مورد نظر بر آن تأکید شده است.

 

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.‎
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.‎