چرا سونی سهام اچ‌تی‌تی‌پول را خرید؟

0

خدمات رسانه اینترنتی (آی‌ام‌اس)، یکی از شرکت‌های وابسته به شبکه‌های تلویزیونی سونی پیکچرز، اعلام کرده است که بر سر خریداری سهم اعظمی از اچ‌تی‌تی‌پول، که یک شبکه تبلیغات بین‌المللی‌ است و در اروپای مرکزی و شرقی و آسیا حضور دارد، به توافق رسیده است. آی‌ام‌اس یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های خرید رسانه‌ای و فروش تبلیغات دیجیتال در آمریکای لاتین است.

در صورت تایید، این قرارداد یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های بازاریابی دیجیتالی و فروش تبلیغات را در این صنعت به وجود خواهد آورد‌ و از بیش از ۶۰۰۰ نهاد و برند در سراسر دنیا پشتیبانی کرده و توییتر، لینکد‌این، اپاتیفای و بیش از ۵۰۰۰ ناشر جهانی و محلی را در ۳۰ کشور در آمریکای لاتین، اروپای مرکزی و شرقی‌ و مناطق آسیا و اقیانوسیه عرضه خواهد کرد.

این اتحاد شامل خریداری اچ‌تی‌تی‌پول هند می‌شود که در سال ۲۰۱۰ راه‌اندازی شده‌ و دفاتری در بمبئی و دهلی دارد‌ و نیز با بیش از ۳۰۰ برند کار کرده و در سال بیش از ۲۵۰۰ کمپین در تمام کانال‌های تبلیغات دیجیتال برگزار می‌کند. این شراکت با آی‌ام‌اس به اچ‌تی‌تی‌پول هند امکان می‌دهد تا به طیف وسیعی از محصولات و فناوری‌های موجود در بازارهای غنی دسترسی داشته باشند و نیز بهترین اقدامات و عملکردها را که نه تنها پورتفوی آنها را توسعه می‌دهند بلکه در تغییر پویایی‌های تبلیغات دیجیتال هند کمک می‌کنند، به اشتراک بگذارند.

گاستون تاراتوتا، مدیرعامل و بنیانگذار آی‌ام‌اس، می‌گوید: «این خرید به آی‌ام‌اس امکان خواهد داد تا بیشترین پتانسیل را در مناطقی در سراسر اروپا و آسیا ایجاد کند و یک شرکت جهانی به وجود آورد. آی‌ام‌اس و اچ‌تی‌تی‌پول می‌توانند با همدیگر یک راهکار پایان‌ به پایان در برگزاری کمپین بازاریابی دیجیتال ارائه دهند و با دانش خود درباره بازارهای محلی به شرکا کمک کنند و ناشران، تبلیغ‌کنندگان و هزاران متخصص دیجیتال و کارآفرین را تقویت نمایند.»

ان‌پی سینگ، مدیرعامل سونی پیکچرز هند، می‌گوید: «با شراکت آی‌ام‌اس و اچ‌تی‌تی‌پول، ما عرضه دیجیتال خود را توسعه می‌دهیم و خدمات بیشتری را برای هدفگیری و ارائه تبلیغات خواهیم داشت. به علاوه، این امر به اس‌پی‌ان امکان می‌دهد تا عرضه خدمات خود را در اختیار تعداد بیشتری از تبلیغ‌کنندگان قرار دهد. این طرح به ما در طولانی‌مدت کمک خواهد کرد تا کسب‌و‌کار دیجیتال خود را توسعه دهیم.»

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.