چرا ایتوس جایزه اشتغال و سلامت را برد؟

0

شرکت ایتوس در سال ۲۰۱۶ برنده جایزه برترین شرکت سال در زمینه اشتغال کارمندان و همچنین موفق به دریافت جایزه سلامت در آمریکای شمالی شد. چند ویژگی کلیدی که ایتوس افتخارات خود را مدیون استفاده از این موارد می‌داند عبارتند از:

برنامه «آکولاد»، که کارمندان را به دلیل کمک کلیدی‌شان در مسیر رسیدن به پروژه‌های موفق، تحسین می‌کند و این افراد را از جهات گوناگون مورد تشویق و قدردانی قرار می‌دهد.

اولویت‌بندی توسعه شغلی (توسط داوران به عنوان دومین عنصر موثر شناخته شده است) که نیازمند شرکت تمامی کارمندان در برنامه گسترش شخصی (IDP) ‌است.

افزایش همکاری کارمندان در فعالیت بلوکیوی(BlueKiwi) که یک شبکه اجتماعی برای کارکنان ایتوس است.

پاول پیترسون، معاون ارشد منابع انسانی شرکت ایتوس، باور‌های خود در زمینه پیشرفت‌های اخیر این شرکت  را اینطور بیان می‌کند: «روش کار ما یک روش منحصر‌به‌فرد و مبتکرانه است که از سال ۲۰۱۰ پایه‌ریزی شده است. این دو جایزه به تعهد پیوسته ما در زمینه استراتژی صحیح به‌کار‌گیری کارمندان و استفاده از آنان در برنامه‌های کلیدی و توسعه‌ای، اعتبار می‌بخشد. این کار نه‌تنها باعث توسعه فرهنگ همکاری در شرکت می‌شود بلکه زمینه‌ساز پیشرفت و موفقیت شغلی خودشان نیز خواهد شد.» دریافت‌کنندگان این جایزه همگی در ۱۲ گرایش در به‌کارگیری کارمندان در سال برتری داشته‌اند. مواردی از قبیل‌‌ شرکت برتر سال در اشتغال کارمندان‌، پروژه‌های برتر سال در شیوه‌های اشتغال کارمندان، جایزه ارتباطات درون‌سازمانی، بهترین روش‌های استفاده از تکنولوژی، مسئولیت‌پذیری اجتماعی‌، برترین پروژه بین‌المللی و جایزه فرهنگی کارمندان.‌‌‌‌‌‌‌‌

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.