چرا استارتاپ‌ها شکست می‌خورند؟

0

 یکی از دلایل این است که ما باید از کمالگرایی پرهیز کنیم و وسواس نداشته باشیم. چیزی که مهم است، بازخورد مشتری و پیشرفت مداوم محصول است که در ایوند جا می‌اندازیم.

 باید فرهنگ بازخورد گرفتن را در شرکت‌مان جا بیندازیم. همه باید دغدغه‌های مشتری را بدانند، همه باید بتوانند تلفن جواب دهند و مشتری را راه بیندازند.

مشتری، رئیس واقعی است و محصول را بالا می‌برد.

همیشه بهترین‌ها را استخدام کنید. ما آگهی‌هایی را می‌بینیم که دنبال آدم‌های متوسط به پایین با حقوق معمولی هستند. ما یاد گرفته‌ایم کسی را انتخاب کنیم که حقوقش ۵ میلیون تومان باشد و از کسی که حقوق یک میلیون تومانی می‌گیرد، بهتر باشد و تجربه داشته باشد و کار را جلو ببرد.

اگر تازه کسب‌و‌کاری را شروع کرده‌ایم، افرادی را انتخاب کنیم که جوان و باانرژی و باهوش هستند و اگر رزومه ندارند انگیزه دارند.

اعضای تیم باید با هم شفاف باشند؛ ما استارتاپی هستیم که از پنج ماه پیش، همه آمار سود و زیان شرکت را در دسترس همه قرار دادیم و از سهم شرکت برای همه در نظر گرفتیم. کسانی که در ایران کار می‌کنند، باید احساس مالکیت و هیجان استارتاپی داشته باشند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.