پی‌سی دکی؛ کامپیوترم رو تعمیر کن!

0

روزگاری همه خدمات موردنیاز مصرف‌کنندگان دستی انجام می‌شد، اما حالا اوضاع به‌کلی تغییر کرده است.کافیست پشت کامپیوتر‌تان بنشینید و خیلی ساده از پشت مانیتورتان شروع به سفارش همه‌جور کالا و خدمات کنید! حتی می‌توانید کامپیوتر خودتان را هم با استفاده از همین خدمات تعمیر کنید. پی‌سی دکی‌ها که می‌گویند: «ما هستیم، جمع شدیم تا کار شما را راحت‌تر کنیم». آمده‌اند تا هم ما را از شر ترافیک و کمبود وقت نجات دهند و هم خیال ما را از مشکلات امنیت اطلاعات، سرقت یا تعویض قطعه سخت‌افزاری راحت کنند.

حتما می‌گویید چطور همه‌ این کارها را برای ما انجام می‌دهند؟ کافیست با ورود به سایت پی سی دکی(pcdoki.ir) مشکل کامپیوتر خود را از طریق کلیک بر روی «کامپیوترم رو تعمیر کن» اطلاع دهید تا در راس زمان و همان مکان تعیین شده شما، پی سی دکی تیم متخصص خود را به سراغ شما می‌فرستد تا در حضور خودتان و بدون هیچ‌گونه سرقت قطعه‌ای و یا تعویض آن، کامپیوتر یا سیستم شما را تعمیر می‌کند و پس از نمایان شدن لبخند رضایت شما در اینجاست که می‌توانید وجه خود را پرداخت کنید.

آنها در قسمت «درباره ما» سایت‌شان نوشته‌اند:«ما چند جوان ایرانی از همان‌هایی که قرار است آینده مملکت را بسازند، هستیم. ما در زمینه کامپیوتر تقریبا همه‌فن حریفیم!

دور هم جمع شدیم، که خدمتی به هموطن‌هایمان بکنیم و کامپیوترشان را در هر مکان و هر زمان درست کنیم. مشکل کامپیوترتان را به ما بسپارید. ظرف کمتر از یک ساعت متخصص‌های ما سیستم‌تان را درست می‌کنند.» آنها علاوه‌بر مشتری‌مداری، درباره اشتغال‌زایی هرچه بیشتر ایده‌شان نیز فکر کرده‌اند و قسمتی را با عنوان «استخدام» برای آن دسته از جوانانی که علاقه به همکاری دارند را در سایت‌شان قرار داده‌اند. پس اگر سیستم شما دچار مشکل شد، می‌توانید پی‌سی دکی را خبر کنید تا کامپیوتر شما را تعمیر کنند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.