پول و وقت‌تان را مدیریت کنید

0
  • MoneyBook

اپلیکیشن مانی‌بوک یک رابط جذاب و ساده است. اگر این برنامه را روی تلفن همراه خود دانلود و نصب کنید، می‌توانید تمام عملیات پولی خود را به شکل آمار متحرک پیگیری کنید. مانی‌بوک اطلاعات مربوط به هزینه‌ها و سود را نگاه می‌دارد، محاسبات دقیقی را به ارز مورد نظر شما انجام می‌دهد‌ و از زبان‌هایی چون انگلیسی، اسپانیایی، ایتالیایی، آلمانی، فرانسوی، روسی، فنلاندی، سوئدی، چینی و غیره پشتیبانی می‌کند. در صورتی‌که شما تلفن همراه خود را گم کنید، با استفاده از نسخه پشتیبان فضای ابری رایگان این برنامه می‌توانید تمام اطلاعات را در اختیار داشته باشید.

کسب‌و‌کارهای مختلف می‌توانند با استفاده از این اپلیکیشن تمام بودجه خود را مدیریت کنند. قابلیت‌های مهم این ابزار عبارتند از:

 وارد‌کردن سریع اطلاعات

وقتی صحبت از متداول‌ترین اطلاعات برای یک اپلیکیشن امور مالی شخصی می‌شود، این اپلیکیشن همه چیز را در نظر می‌گیرد؛ از تعداد فاصله‌ها بین راه‌اندازی و داده تا سرعت پردازش اپلیکیشن.

 تحلیل و تجزیه جالب

شما می‌توانید با نمودارهای متحرک امور مالی خود را تحلیل کنید. امکان تحلیل پولی که خرج کرده‌اید، وجود دارد. در این صورت می‌توانید بودجه خود را مدیریت کنید.

 قابل سفارشی‌سازی مطابق با اولویت‌های شما

همه چیز در این اپلیکیشن قابل سفارشی‌سازی است؛ از هزینه‌های متداول گرفته تا گزارش اعلان‌‌ها. حتی می‌توانید آیکون‌های خود را انتخاب کنید.

دسته‌بندی‌هایی مانند «زبانه‌های کافه» و «مخارج مواد آرایشی و بهداشتی»، حساب‌هایی مانند «پول الکترونیکی» و «بانک»، همه چیز را می‌توان به آسانی سفارشی‌سازی کرد.

 استفاده آسان از اپلیکیشن

این ابزار تمام چیزی است که برای وارد‌کردن و تحلیل اطلاعات به آن نیاز دارید. بسیاری از کاربران گفته‌اند که دیگر از ابزار دیگری به غیر از مانی‌بوک استفاده نخواهند کرد. اما مانی‌بوک چه ویژگی‌هایی دارد: 

 طراحی ساده  شروع آسان بدون نیاز به راهنمایی  ارائه به صورت رایگان

 تحلیل نموداری   عملیات سریع و ساده   تقویم قابل جست‌وجو   قابلیت سفارشی‌سازی مطابق با اولویت‌های شما   تهیه نسخه پشتیبان در آی‌کلاود

  • Jorte Calendar

اگر می‌خواهید زمان خود را بهتر مدیریت کنید و در عین حال با تقویم گوگل، تقویم یاهو‌ و سایر ابزارهای مدیریت زمان معروف همگام‌باشید، می‌توانید از اپلیکیشن جورته کلندر استفاده کنید. علاوه بر مشاهده برنامه روزانه، هفتگی و ماهانه، شما می‌توانید از این اپلیکیشن برای دریافت یک نمای کلی و سریع از آب و هوا، اخبار روز و غیره استفاده کنید. این اپلیکیشن همچنین با مایکروسافت آفیس ۳۶۵ همگام‌سازی می‌کند.

با بیش از ۳۰ میلیون دانلود، جورته یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌‌های تقویم/سازماندهی است. این ابزار قابلیت‌ها و تم‌های زیادی دارد که می‌توانید مطابق با شخصیت و سلایق خود آنها را انتخاب کنید.

به گفته نکست وب، مهم‌ترین ویژگی جورته توانایی این ابزار در ارائه اطلاعات رویدادها از چندین منبع آنلاین است اعم از تقویم‌های ورزشی، نمودارهای موسیقی‌ و حتی پیش‌بینی آب و هوا. به علاوه این ابزار بسیار واضح و قابل سفارشی‌سازی است.

اپ جاجمنت این اپلیکیشن را یک تقویم قدرتمند و مدیر رویداد و کار فوق‌العاده می‌داند که کاملا با نیازهای شما منطبق می‌شود.

قابلیت‌های اصلی این اپلیکیشن عبارتند از:

 همگام‌سازی با تقویم پیش‌فرض آی‌اواس، تقویم گوگل، گوگل تسک، اورنوت و امکان وارد کردن بسیاری از رویدادها، رویدادهای ورزشی، پیش‌بینی هوا و غیره

 همگام‌سازی و پشتیبان‌گیری تقویم فضای ابری از طریق جورته کلاود و همگام‌سازی با چندین دستگاه

 مشاهده روزانه، هفتگی و ماهانه

 تنظیم روز اول هفته؛ همیشه نباید یکشنبه باشد

 سفارشی‌سازی رنگ‌ها/تصویر پس‌زمینه/فونت‌ها، عناوین رویداد و غیره

 تنظیم رویدادهای تکراری هر هفته یک‌بار، هر دو هفته یک‌بار، هر سال، حتی اولین سه‌شنبه هر ماه، در هر قالب.

 تنظیم اندازه فونت یا اندازه آیکون

جورته سیستم همگام‌سازی فضای ابری خود را برای همگام‌سازی تقویم، پشتیبان‌گیری از داده‌های شما در فضای ابری‌ و اشتراک‌گذاری تقویم با افراد دیگر دارد.

  • Venmo

ونمو یک اپلیکیشن مفید برای ارسال و دریافت پول است. فوربس این ابزار را نگین اپلیکیشن‌های مالی نامیده است. در این اپ از یک نام، نام کاربری، ایمیل یا شماره تلفن گیرنده برای ارسال سریع پول استفاده می‌کنید. این اپلیکیشن به شما اجازه نمی‌دهد بدهی‌های خود و شرکای‌تان را فراموش کنید زیرا تمام اطلاعات لازم را ذخیره می‌کند. به علاوه امکان همگام‌سازی ونمو با فیس‌بوک یا مخاطبان تلفن وجود دارد. مهم‌تر از آن، اطلاعات مالی شخصی به لطف رمزگذاری به شدت محافظت شده است. برخی اپلیکیشن‌ها وجود دارد که افراد و کسب‌و‌کارهای کوچک از آنها برای برنامه‌ریزی و کنترل بودجه، هزینه‌ها و سرمایه‌گذاری‌ها استفاده می‌کنند. اگر به چنین ابزاری در کسب‌و‌کار خود نیاز دارید، می‌توانید از متخصصان توسعه همراه که در حوزه توسعه اپلیکیشن مالی تخصص دارند، کمک بگیرید. این متخصصان می‌توانند با ترکیب برخی از قابلیت‌ها و ویژگی‌های اپلیکیشن‌های فوق یک ابزار منحصر‌به‌فرد را در اختیار شما قرار دهند.

ونمو یک اپلیکیشن مالی ساده برای ارسال سریع پول بین دوستان و خرید در فروشگاه‌های آنلاین مورد نظر شماست. شما می‌توانید خریدهای جدید خود را به اشتراک بگذارید، دریابید که دوستان شما چه خرید کرده‌اند و غیره.

این اپلیکیشن بسیار سریع و ساده است. شما با لینک‌کردن شیوه پرداخت خود به آسانی پول را ارسال می‌کنید. هیچ هزینه‌ای بابت تراکنش از شما مطالبه نمی‌شود. شما می‌توانید از موجودی ونمو خود برای پرداخت‌ها استفاده کنید، یا به آسانی آن را در بانک خود نقد کنید.

امکان برقراری ارتباط و اشتراک‌گذاری خریدها و مخارج شما با سایر افراد و همکاران نیز وجود دارد. شما می‌توانید با استفاده از شکلک‌های مورد نظر، پسندیدن یا نظردادن یادداشت‌‌هایی را در پرداخت‌های خود اضافه کنید.

با ونمو این امکان را دارید که در اپلیکیشن‌های همراه منتخب یا در میلیون‌ها خرده‌فروشی در وب‌ها خرید کنید. این ابزار به کسب‌و‌کارها کمک می‌کند تا امور مالی خود را پیگیری کنند، دریابند که چقدر بدهکار هستند، چقدر طلب دارند و چه خریده‌اند.

این اپلیکیشن انتقال پول را آسان کرده ‌و با استفاده از اقدامات امنیتی به کاربران کمک می‌کند تا از اطلاعات حساب خود محافظت کنند.

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.