پهپادی جیبی که سلفی می‌گیرد

0

به جای اینکه دست‌تان را دراز کنید یا از یک مونوپاد برای عکسبرداری استفاده کنید، می‌توانید از یک پهپاد جدید که در جیب جای می‌گیرد، استفاده کنید. این پهپاد به شما کمک می‌کند تا از راه دور عکس بگیرید و ویدئو ضبط کنید. AirSelfie حاصل تفکر یک کارآفرین ایتالیایی به نام ادواردو استراپیاناست که در سال ۲۰۱۴ این ایده به ذهنش رسیده است. ایرسلفی به طور خاص برای افرادی طراحی و تولید شده ‌که فکر می‌کردند استفاده از دوربین‌های پهپادی بسیار پیچیده است و هزینه بسیار بالایی دارد. این پهپاد به یک دوربین ۵ مگاپیکسلی مجهز است که می‌تواند با کیفیت فول اچ‌دی فیلمبرداری کند و یک کارت میکرو اس‌دی۴ گیگابایتی دارد. با استفاده از ایرسلفی، افراد، گروه‌ها و شرکت‌ها می‌توانند از خود، پس‌زمینه خود و پروژه‌های خود از فاصله، ارتفاع و زوایای دور که دست یا مونوپاد به آنجا نمی‌رسد، تصویربرداری کنند. چهار روتور این پهپاد به آن کمک می‌کند تا حداکثر ۶۵ فوت (۲۰ متر) در هوا پرواز کند. ابعاد این دوربین پرنده فقط حدود ۹.۴۵X6.73X1.07 سانتی‌متر است؛ یعنی چیزی کوچک‌تر از یک تلفن هوشمند و وزن آن ۵۲ گرم است.

این پهپاد از سونار برای اندازه‌گیری ارتفاع خود استفاده می‌کند و خود را با کمک یک دوربین بسیار کوچک ثابت نگاه می‌دارد تا اطراف خود را بررسی کند. این دستگاه مجهز به ژیروسکوپ، فشارسنج و حسگرهای ژئومغناطیسی است که به آن کمک می‌کنند در حین پرواز پیمایش کند. ایرسلفی از طریق یک اپلیکیشن آی‌او‌اس یا اندروید رایگان کنترل می‌شود. این اپلیکیشن می‌تواند باعث شود که پهپاد به پرواز درآید، ارتفاع و جهت آن را تنظیم کند، به آن اجازه دهد تا به طور مستقل پرواز کند‌ و به کاربران کمک می‌کند یک تصویر یا ویدئوی هوایی اچ‌دی را فقط با فشار یک دکمه بسازند. به علاوه کاربران می‌توانند یک تایمر ۱۰ ثانیه‌ای را فعال کنند تا زمان کافی برای مخفی‌کردن تلفن خود داشته باشند تا در تصویر یا ویدئو دیده نشود. این پهپاد می‌تواند حداکثر هشت مرتبه به طور متوالی تصویربرداری کند. ایرسلفی از وای‌فای برای ارسال عکس‌ها و ویدئوها به طور بی‌سیم به تلفن هوشمند استفاده می‌کند. این اپلیکیشن به کاربران امکان می‌دهد تا عکس‌ها و ویدئوهای گرفته‌شده را بلافاصله در رسانه اجتماعی به اشتراک بگذارند. پس از تصویربرداری، پهپاد می‌تواند به طور خودکار با لمس یک دکمه به منطقه اول خود بازگردد.

کاربران همچنین می‌توانند ایرسلفی را به طور دستی هدایت کنند و به گفته تولیدکنندگان این دستگاه، پهپاد می‌تواند روی دست باز یک فرد فرود بیاید بدون اینکه خطری داشته باشد یا حتی افراد می‌توانند پهپاد را زمانی که در هواست، با دست بگیرند. یک باتری پلیمر لیتیوم قابل شارژ به ایرسلفی امکان می‌دهد تا به مدت ۳ دقیقه پرواز کند. یک لوازم جانبی به نام پاور بانک بالای ایرسلفی مانند یک کاور تلفن هوشمند قرار دارد و می‌توانید پهپاد را در عرض ۳۰ دقیقه شارژ کنید. پاوربانک می‌تواند ۲۰ شارژ را در خود نگه دارد. کاربران فقط می‌توانند ایرسلفی را به طور مستقیم با یک کابل میکرو USB شارژ کنند. شرکت سازنده می‌گوید در ماه آگوست نمونه اولیه این دستگاه به طور کامل تولید خواهد شد. در ماه نوامبر این شرکت یک کمپین راه‌اندازی کرد تا از طریق پیش‌خرید ایرسلفی را عرضه کند و در کمتر از سه روز به هدف ۴۷,۷۱۴ دلاری خود رسید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.