ویزیتورا؛ تبلیغ محصول و استخدام نیرو

0

اپلیکیشن اندرویدی ویزیتورا برای صاحبان کسب‌و‌کار امکانات فوق‌العاده‌ای دارد که با استفاده از آنها محصولات و خدمات خود را به فروش برسانند و بازاریابی کنند. ویزیتورا یک محیط جذاب و قابلیت‌های کاربردی مناسبی دارد. رابط کاربری آن نیز ساده و کاربرپسند است.

این اپلیکیشن و در کل نرم‌افزار ویزیتورا اولین و تنها سیستم بازاریابی اتوماتیک است که کاملاً مطابق بر احتیاجات و قوانین تجارت الکترونیک ایرانی کار می‌کند.

این اپلیکیشن به صاحبان کسب‌و‌کارهای مختلف، اعم از کوچک و بزرگ، در حوزه بازاریابی و ویزیتورینگ کمک می‌کند. تیم توسعه‌دهنده ویزیتورا سعی کرده ‌تا تمام نیازها را اعم از ایجاد بازار هدفمند، امکانات لازم جهت ویزیتورینگ، گرفتن و ساماندهی سفارشات و افراد درگیر در این پروسه و نیز مبادله سندگرا و ایجاد درگاه پرداخت آنلاین شخصی تامین کند.

در حقیقت ویزیتورا به صاحبان کسب‌و‌کارها و استارتاپ‌ها امکان می‌دهد تا بازار خود را به مکان‌هایی که می‌توانند به آنها خدمات و محصولات ارائه دهند، ببرند، سفارش بگیرند، رده‌بندی کنند‌ و در نهایت محصولات و خدمات خود را بفروشند و تحویل دهند.

این اپلیکیشن سه سطح دسترسی متفاوت دارد که عبارتند از: دید صاحب کسب‌و‌کار، کارمند کسب‌و‌کار و مشتری که هر کدام نسبت به نیاز خود یک اپلیکیشن مجزا دارند.

از جمله قابلیت‌های منحصر‌به‌فرد ویزیتورا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ایجاد محدوده خدمات‌رسانی در محل

اطلاع مشتریان از باز یا بسته‌بودن لحظه‌ای کسب‌و‌کار شما

ایجاد و ویرایش لحظه‌ای یک سایت مورد تایید سازمان ای‌‌نماد

توانایی ایجاد مذاکرات در شبکه پیام‌رسان

استخدام کارمند (گیرنده سفارشات، بسته‌بندی، پیک و غیره)

حضور و غیاب کارمندان

اعطای مجوزهای مورد نیاز برای دسترسی خاص کارمندان

فاکتورهای پویا

مشاهده عکس تحویل‌دهنده سفارش

انبارداری هوشمند و خودکار.

پس از دانلود و نصب این اپلیکیشن روی دستگاه همراه اندرویدی خود، به محض اجرای برنامه از شما خواسته می‌شود تا شماره موبایل خود را وارد کنید تا کد فعال‌سازی برای شما ارسال شود. در صفحه اصلی این اپلیکیشن دو گزینه اصلی به نام‌ راهرو و خرید وجود دارد. در قسمت راهرو، تمام کسب‌و‌کارهای خدماتی و ارائه‌دهنده محصولات که در نزدیکی محل فعلی شما هستند، نمایش داده می‌شوند.

با انتخاب هر یک از کسب‌و‌کارها، می‌توانید تصاویر مختلف مربوط به آن را همراه با توضیحات بیشتر و نیز مشخصات کسب‌و‌کار اعم از نام، تلفن تماس، نشانی و وب‌سایت آن را مشاهده کنید.

همچنین یک گزینه برای نمایش موقعیت مکانی کسب‌و‌کار روی نقشه وجود دارد. فاصله شما تا آن کسب‌و‌کار نیز در این قسمت قابل مشاهده است. در صورت خرید از هر کسب‌و‌کار، در قسمت خرید یک فاکتور پویا برای شما نمایش داده می‌شود.

در منوی این اپلیکیشن، شما می‌توانید کسب‌و‌کار خود را بسازید و یا ویرایش کنید. در این صورت اطلاعات مربوط به کسب‌و‌کار شما در ویزیتورا نمایش داده خواهد شد و افراد می‌توانند بر حسب نوع کسب‌و‌کار و موقعیت مکانی شما، از خدمات و محصولات شما مطلع شوند و استفاده کنند.

از سوی دیگر اگر فردی به دنبال استخدام باشد، می‌تواند در قسمت ساخت و ویرایش کارمند، اطلاعات خود را وارد کند تا در صورت نیاز صاحبان مشاغل از بین افراد جویای کار در این اپلیکیشن کارمند مورد نظر خود را انتخاب کنند.

صاحبان کسب‌و‌کار می‌توانند مشخصات مشتریان خود را در قسمت ویرایش مشتری یادداشت کنند. این اطلاعات شامل نام و نام خانوادگی، تصویر، تلگرام، تلفن، نشانی و کد پستی مشتری می‌شود.

در قسمت بالا و سمت چپ ویزیتورا نیز تصویر یک پاکت نامه وجود دارد که با انتخاب آن می‌توانید وارد کانال تلگرام ویزیتورا شوید و توصیه‌ها یا انتقادات خود را با مسئولان این اپلیکیشن در میان بگذارید یا کسب‌و‌کارهای مورد علاقه خود را در آنجا ذخیره کنید تا در صورت نیاز به آسانی بتوانید دوباره به آنها دسترسی داشته باشید.

برای جستجوی سریع‌تر نیز، می‌توان از علامت جستجو در بالای صفحه اصلی استفاده کرد. این جستجو دسته‌بندی‌هایی از قبیل سرویس در این مکان، نزدیک‌ترین‌ها، مورد علاقه‌ها و پیشرفته دارد. در جستجوی پیشرفته، شما شغل، مکان، نام کسب‌و‌کار، دسته‌بندی و نام کالا یا خدمات را به طور دستی وارد می‌کنید. همچنین می‌توانید یک محدوده قیمت برای جستجوی خود مشخص کنید.

اپلیکیشن ویزیتورا در کل به صاحبان کسب‌و‌کارها و استارتاپ‌ها کمک می‌کند تا مشتریان هدف خود را پیدا کنند، افراد مناسب و ماهر را استخدام نمایند و حتی با کسب‌و‌کارهای دیگر همکاران آشنا شوند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.