وقتش رسیده با توسعه محتوا دیده شوید!

0

با سرمایه‌گذاری در توسعه محتوا با کیفیت بالا و منحصربه‌فرد و با ایجاد لینک‌های مؤثر، شما به یک سایت مفید برای گوگل تبدیل می‌شوید و می‌توانید به نتایج قابل‌قبولی دست پیدا کنید. این بدان معنی است که با گذشت زمان و بدون پرداخت هزینه‌های اضافه و بالا برای تبلیغات گوگلی، شما به طور طبیعی در بالای نتایج جست‌وجو برای بسیاری از اصطلاحات و کلمات کلیدی انتخاب‌شده قرار می‌گیرید.

شروع و راه‌اندازی کسب‌وکار اولیه باید بر ایجاد استراتژی‌ بازاریابی محتوا برای رشد و توسعه‌ کسب‌وکار تمرکز داشته باشد. اگر به دنبال افزایش سرعت رشد استارتاپ خود هستید و می‌خواهید برند و خدمات خود را بر سر زبان‌ها بیندازید، باید با استفاده از استراتژی‌های بازاریابی محتوا به هدف خود برسید. در اینجا این سؤال مطرح می‌شود که چرا به توسعه محتوا نیاز است؟

 بازاریابی محتوا از روابط عمومی سنتی مؤثرتر و ارزان‌تر است

توسعه محتوا

حقیقت این است که هیچ شخصی واقعا درباره انتشار مطبوعات شما اهمیتی نمی‌دهد مگر اینکه شما گوگل یا اپل باشید. با این حال راه‌های زیادی برای پوشش‌دادن و توزیع اخبار استارتاپ شما در میان وبلاگ‌های فناوری وجود دارد.

با ایجاد مقالات مفید و حاوی اطلاعات مناسب می‌توان مخاطبان مورد نظر را به سوی استارتاپ خود جذب کرد. هر‌چند ممکن است این مطالب به طور مستقیم بر مأموریت شرکت شما متمرکز نشوند، اما از طریق راه‌های زیادی به چشم‌انداز کسب‌وکار شما کمک خواهد کرد و می‌تواند با ایجاد لینک‌های با کیفیت بالا از سایت‌های معتبر به افزایش رتبه‌بندی شما در موتورهای جست‌وجو کمک کند.

 آیا بازاریابی درونگرا برای افزایش کسب‌وکار راه مقرون‌به‌صرفه‌تری است؟

توسعه محتوا

شما می‌توانید به منظور دستیابی به منافع جدید برای تبلیغات گوگل یا فیس‌بوک هزینه کنید اما با توجه به نوع صنعت، شما می‌توانید به جای پرداخت هزینه‌های زیاد بابت تبلیغات کلیکی، با استفاده از بازاریابی درونگرا به جذب مخاطبان هدف خود بپردازید.

با سرمایه‌گذاری در توسعه محتوا با کیفیت بالا و منحصربه‌فرد و با ایجاد لینک‌های مؤثر، شما به یک سایت مفید برای گوگل تبدیل می‌شوید و می‌توانید به نتایج قابل‌قبولی دست پیدا کنید. این بدان معنی است که با گذشت زمان و بدون پرداخت هزینه‌های اضافه و بالا برای تبلیغات گوگلی، شما به طور طبیعی در بالای نتایج جست‌وجو برای بسیاری از اصطلاحات و کلمات کلیدی انتخاب‌شده قرار می‌گیرید.

 استارتاپ‌ها چگونه می‌توانند بازاریابی محتوای خود را مدیریت کنند؟

توسعه محتوا

بسیاری از شرکت‌های بزرگ، مدیران بازاریابی محتوای تمام وقت را استخدام می‌کنند تا استراتژی‌های بازاریابی و توسعه محتوا را به بهترین شکل مدیریت کنند اما در مورد شما به عنوان یک استارتاپ احتمالا این امر ایده‌ خوبی نیست. شما سرمایه‌ای برای استخدام غیرضروری ندارید و علاوه بر این، هنوز در حال کارکردن ‌ روی استراتژی بازاریابی خود هستید. بهترین کار این است که نیازهای بازاریابی خود را به یک آژانس بازاریابی محتوای مورد اعتماد و کاردان بسپارید. آن هم به سه دلیل:

  • یک آژانس بازاریابی محتوای معتبر به شما اجازه می‌دهد که نویسندگان بازاریابی محتوای باتجربه را با بودجه‌‌ مناسب در اختیار بگیرید.
  • ممکن است بودجه‌ توسعه محتوا شما محدود باشد. سعی کنید با بهره‌گیری از مشاوره و راهنمایی یک آژانس تولید محتوای معتبر، بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید و از این طریق محتواهای با کیفیت بالا را از نویسندگان آنها دریافت کنید. به شماکمک می‌کند شهرت خود را به عنوان یک رهبر فکری، در کمترین زمان ایجاد کنید.
  • شما بینش‌ها و تفکرات زیادی در مورد دنیای کسب‌وکار خود دارید که نیازمندید آنها را با دیگران به اشتراک بگذارید اما هرگز وقت کافی برای انجام این کار را نخواهید داشت.
    آژانس بازاریابی محتوا می‌تواند اهداف شما را به خوبی پوشش دهد. این مسئله به شما کمک می‌کند تا به سرعت شهرت خود را بهبود بخشید و راه را برای مصاحبه‌ها، دعوتنامه‌های سخنرانی و سایر فرصت‌هایی که باعث می‌شوند برند شخصی و تجاری شما رشد کند، هموارکنید.

آژانس بازاریابی محتوا یک مدل مقیاس‌پذیر برای رشداستارتاپ شما فراهم می‌کند.

برخی از آژانس‌های بازاریابی محتوا در درجه  اول بر پایه‌ برنامه‌ریزی ماهانه کار می‌کنند. بنابراین مشتریان می‌توانند نیازها و بودجه‌‌ بازاریابی محتوای خود را به صورت دوره‌ای تنظیم کنند.

در ادامه بخوانید :

این بدان معنی است که در طی زمان، مشتریان می‌توانند تصمیم بگیرند که بودجه‌‌ خود را با توجه به نیاز به رشد و اضافه‌کردن پروژه‌های جدید بهینه‌سازی کنند و بر این اساس بتوانند به‌راحتی بازاریابی محتوای خود را مدیریت کنند.

به طور کلی راه‌اندازی هرگونه کسب‌وکاری ملزم به استفاده از بازاریابی محتوا برای رشد و پیشرفت است و استراتژی‌های بازاریابی شما می‌توانند به خوبی شما را به سوی موفقیت و دیده‌شدن هدایت کنند. بازاریابی محتوا یکی از اشکال بازاریابی است که با توجه به بودجه‌‌ لازم تأثیرگذاری آن بسیار زیاد است و به عنوان مقرون‌به‌صرفه‌ترین روش‌های بازرایابی شناخته شده است.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.