ورک‌والت نقطه‌کور کسب‌و‌کار را روشن می‌کند

اپلیکیشن برای افزایش بهره‌وری تیم‌های کاری

0

اپلیکیشن جدید «ورک والت» برای پیوند‌دادن یک شرکت با نیروی کارش طراحی شده است که به رئیس شرکت امکان می‌دهد از هر کجا تیمش را مدیریت کند. فناوری این اپلیکیشن با تعدادی قابلیت یکپارچه‌سازی‌شده همراه است از قبیل ارزیابی ریسک، گزارش حوادث، حسابرسی، سابقه کار و آموزش.

اپلیکیشن‌های همراه به سرعت جای خود را در دنیای کسب‌و‌کار محکم می‌کنند. از آنها برای نمایش محصولات و خدمات به مشتریان جدید و فعلی استفاده می‌شود.

با این حال، فقط می‌توان از آنها برای صرفه‌جویی در زمان و منابع استفاده کرد تا به کسب‌و‌کار کمک کنند که بهره‌وری بیشتری داشته باشند.

اپلیکیشن جدید «ورک والت» برای پیوند‌دادن یک شرکت با نیروی کارش طراحی شده است که به رئیس شرکت امکان می‌دهد از هر کجا تیمش را مدیریت کند.

فناوری این اپلیکیشن با تعدادی قابلیت یکپارچه‌سازی‌شده همراه است از قبیل ارزیابی ریسک، گزارش حوادث، حسابرسی، سابقه کار و آموزش.

طبق گفته جاناتان گری، بنیانگذار و مدیر گرین‌داگ، این اپلیکیشن جدید انقلابی در کسب‌و‌کار به وجود می‌آورد:

این ابزار نحوه کار‌کردن را تغییر می‌دهد. ورک والت از تمام اطلاعات یک شرکت برای برقراری ارتباط با افراد، مکان‌ها و فرآیند‌ها استفاده می‌کند. تمام آن اطلاعات را کنار هم جمع می‌کند تا مشخص کند که نقاط کور کسب‌و‌کار کجا هستند. سپس این اطلاعات می‌توانند برای کارمندان ارسال شوند تا آنها طبق آن واکنش نشان دهند.

هدف اصلی ورک والت بهبود ارتباطات در یک شرکت است تا بتوان قوانین و استانداردهای سلامت و بهداشت و ایمنی را رعایت کرد.

جاناتان می‌گوید: این ابزار همه را به همدیگر وصل می‌کند. نه‌تنها کارمندان، مکان‌ها و فرآیندها را به هم وصل می‌کند، بلکه می‌تواند به زنجیره تامین شما نیز وصل شود. اگر پیمانکار داشته باشید، آنها می‌توانند یک والت و شما نیز یک والت داشته باشید و برخی از بخش‌های آنها را می‌توان به اشتراک گذاشت.

شرکت‌های ساخت‌و‌ساز که باید اظهاریه‌های شیوه و ارزیابی ریسک تهیه کنند، از این اپلیکیشن بسیار استفاده مفید خواهند کرد. در اکثر مواقع، این اسناد یک تکه کاغذ هستند و ۸۰ درصد آن شبیه به هم است. ۲۰ درصد دیگر است که خیلی اهمیت دارد.

ورک والت می‌تواند ریسک‌های واقعی را مشخص کند. به علاوه گزارش‌های مفیدی را به مدیریت ارائه می‌دهد. اگر فردی دچار حادثه شود، معمولا به‌ندرت گزارش می‌شود زیرا زمان زیادی طول می‌کشد تا به جایی مراجعه کرده و فرم پر کنند. اما با این اپلیکیشن کارمندان آن را از طریق تلفن به سرعت گزارش می‌کنند. به همین دلیل جاناتان معتقد است که ورک والت از بروز حوادث در محل کار جلوگیری خواهد کرد.

اپلیکیشن جدید «ورک والت» برای پیوند‌دادن یک شرکت با نیروی کارش طراحی شده است که به رئیس شرکت امکان می‌دهد از هر کجا تیمش را مدیریت کند

با اینکه این اپلیکیشن به طور ویژه برای بخش ساخت‌و‌ساز مفید است، تمام کسب‌و‌کارها می‌توانند از مزیت‌های ورک والت بهره‌مند شوند.

جاناتان می‌گوید: وقتی صحبت از بهداشت و سلامت و ایمنی می‌شود، هر کسب‌و‌کاری باید بتواند ثابت کند که قوانین را رعایت می‌کند. ورک والت نیز به آنها امکان می‌دهد این را اثبات کنند.

بخش‌های مختلفی در اپلیکیشن وجود دارد؛ ‌ افراد، سلامت و ایمنی‌ و غیره. لازم نیست هر کسب‌و‌کاری تمام این بخش‌ها را داشته باشد و فقط کافی است موارد مربوط به کسب‌و‌کار خود را اضافه کند.

قابلیت‌های این اپلیکیشن منحصر‌به‌فرد است. تعداد کمی از افراد پورتال‌های مدیریت را به شیوه این ابزار به اپلیکیشن وصل می‌کنند. اما اتصال والت‌ها به هم از کسب‌و‌کارهای مختلف تنها ویژه ورک والت است.

تیم سازنده این اپلیکیشن در گرین‌داگ ۱۸ ماه را صرف توسعه ورک والت کرده‌اند. این ابزار ۶ماه پیش راه‌اندازی شد و اکنون آغاز به کار کرده است. در عرض ۳ سال، انتظار می‌رود که حدود ۳۰هزار کاربر داشته باشد.

به گفته جاناتان، بازخوردهای اولیه از سوی مشتریان بسیار دلپذیر و مثبت بوده است. آنها گفته‌اند که استفاده از این اپلیکیشن آسان است و در وقت آنها خیلی صرفه‌جویی می‌شود.

به علاوه آنها گفته‌اند که این ابزار به آنها کمک می‌کند تا با کارمندان و پیمانکاران خود بیشتر در ارتباط باشند.

کارمندان نیز احساس نزدیکی بیشتری با کسب‌و‌کار می‌کنند‌ و اطلاعات به دست آمده از آنها بسیار ارزشمند است.

از زمان راه‌اندازی استارتاپ گرین‌داگ در سال۲۰۰۵، این استارتاپ به یکی از بازیکنان اصلی در توسعه سیستم فناوری اطلاعات و اپلیکیشن تبدیل شده است.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.