وب‌گردی با دلفین

0

 مرورگر دلفین بهترین مرورگر برای اندروید شناخته شده است. دلفین با سرعت بارگذاری بالا، پخش ویدئوی HTML5، نوار وظیفه، نوار کناره، فلش پلیر و غیره بهترین مرورگر وب تلفن همراه در بازار اندروید است و بیش از ۱۵۰میلیون بار در اندروید و آی‌او‌اس دانلود شده است. از ویژگی‌های اصلی این اپلیکیشن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: فلش پلیر، AdBlock (مسدودکننده پنجره‌های بازشو)، چندین نوار وظیفه، نشانک‌ها و نوار کناری اضافه، جست‌وجوی شخصی‌سازی شده، دانلود سریع و حرکات دست.

با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید پنجره‌های بازشو، آگهی‌ها، بنرها و ویدئوهای تبلیغاتی را مسدود کنید. یکی از ویژگی‌های برتر این اپلیکیشن آن است که کاربر می‌تواند در یک حریم خصوصی در اینترنت جست‌وجو کند بدون اینکه داده‌ای درباره تاریخچه جست‌وجوی او باقی بماند. همچنین با دلفین به آسانی می‌توانید موتور جست‌وجوی خود را به گوگل، یاهو، یاندکس، بینگ و غیره تغییر دهید. امکان همگام‌سازی تاریخچه، نشانک‌ها‌ و رمزهای ورود شما نیز وجود دارد.

به علاوه، به‌آسانی می‌توانید نوارها‌ و وب‌سایت‌ها را در اندروید، آیفون، آیپد، دسکتاپ و مرورگر تلفن همراه از قبیل کروم، فایرفاکس‌ و سافاری با استفاده از دلفین Connect باز کنید. این اپلیکیشن یک رابط کاربری تمیز دارد که با آن می‌توانید به سرعت به سایت‌های برتر دسترسی داشته باشید.

همچنین می‌توانید پربازدیدترین وب‌سایت‌های خود را به عنوان آیکون سریع اضافه کنید و با یک رابط کاربری مناسب و دسترسی با یک تلنگر به‌آسانی آنها را سازماندهی کنید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.