واتس‌اپ هم کسب‌وکاری شد

0

 

  • whatsapp business

واتس‌اپ،یک اپلیکیشن مجزا برای کسب‌و‌کارهای کوچک راه‌اندازی کرده ‌تا برای مدیریت روند کسب‌و‌کار یک پلتفرم کارآمدتر ارائه دهد.  در واتس اپ بیزینس، کاربران یک پروفایل کاری متفاوت دارند که در آن تمام جزئیات اعم از شناسه ایمیل، توضیحات کاری، نشانی فروشگاه و وب‌سایت قرار گرفته‌اند.

کاربر ابزارهای پیام‌رسانی هوشمند از قبیل خوشامدگویی، پاسخ فوری و غیره را در اختیار خواهد داشت تا بلافاصله با مشتریان گفت‌وگو کند.  علاوه بر این، این شرکت برخی از قابلیت‌ها مانند شمارش تمام پیام‌های ارسال شده، تحویل داده شده و خوانده شده توسط مشتریان را اضافه کرده است.  در کل این اپلیکیشن برای صاحبان کسب‌و‌کارهای کوچک طراحی شده است تا به آسانی از طریق این اپلیکیشن به امور مشتریان خود رسیدگی کنند.

کاربرانی که در حال حاضر از اپلیکیشن واتس‌اپ استفاده می‌کنند، می‌توانند از هر دو اپلیکیشن روی یک دستگاه استفاده کنند.  اپلیکیشن واتس‌اپ بیزینس را می‌توان روی همان دستگاهی که اپلیکیشن واتس‌اپ نصب شده است، نصب و اجرا کرد.  با این حال هر دو اپلیکیشن‌ باید با شماره‌های متفاوت ثبت شده باشند.  طبق گفته این شرکت، حساب‌های کاری با جزئیات بیشتر فهرست خواهند شد.  کاربران واتس‌اپ به همان شیوه‌ای که از این اپلیکیشن استفاده می‌کنند، ادامه خواهند داد و این اختیار را دارند که هر یک از حساب‌های کاری را مسدود و اسپم گزارش دهند.  این اپلیکیشن همچنین با نسخه وب سازگار است و می‌توان با استفاده از دسکتاپ به آن دسترسی داشت.

در حال حاضر این اپلیکیشن برای کاربران اندروید در دسترس است و هنوز نسخه آی‌او‌اس آن ساخته نشده است.  کاربران از اندونزی، انگلستان، آمریکا، مکزیک و ایتالیا می‌توانند به این اپلیکیشن دسترسی داشته باشند و انتشار جهانی آن در هفته‌های آتی رخ خواهد داد.  این شرکت به‌تازگی این اپلیکیشن را در هند راه‌اندازی کرده است.

  • Abukai Expense

با اپلیکیشن ابوکای اکسپنس، کافی است از رسیدهای خود با یک تلفن هوشمند عکس بگیرید تا اطلاعات وارد رابط اپلیکیشن شوند.  همچنین می‌توان از یک نقشه برای گزارش مسافت و محاسبه راه عکس گرفت.  قابلیت‌های اصلی این ابزار عبارتند از:

 ثبت آسان رسیدها

  جلوگیری از به هم ریختن رسیدها

  ارائه پیگیری چندین مورد در یک زمان

اگر از تهیه گزارش هزینه‌ها خسته‌ شده‌اید، ابوکای می‌تواند ابزار مفیدی برای اسکن‌کردن رسیدها یا صورتحساب‌ها و رسیدگی به آنها باشد.  در مرحله اول، کافی است از هر رسید یا صورتحساب عکس بگیرید و سپس هر زمان که آماده هستید دکمه «ثبت» را فشار دهید. در نهایت گزارش هزینه‌های خود را با دسته‌بندی هزینه‌، تاریخ، فروشنده و تمام اطلاعات دیگر ‌دریافت خواهید کرد. این اپلیکیشن به عنوان یکی از ۶ اپلیکیشن کسب‌و‌کارهای کوچک همراه برتر شناخته شده است. مجله پی‌سی این ابزار را جزء ۲۰ خدمات فضای ابری برتر برای کسب‌و‌کارهای کوچک قرار داده ‌و یکی از ۵ اپلیکیشن برتر برای سرمایه‌گذاری و امور مالی است. اسکنر رسید ابوکای تمام کارهای طاقت‌فرسای مربوط به ایجاد گزارش هزینه‌ها و هزینه‌های کاری اعم از وارد کردن تاریخ، دسته‌بندی هزینه‌ها و جست‌وجوی نرخ تبادل را از بین می‌برد. این اپلیکیشن گزارش هزینه‌های شما را به طور خودکار ایجاد کرده و آن را برای شما ایمیل می‌کند. مشتریان در سراسر دنیا بر این باورند که ابوکای سریع‌ترین و ساده‌ترین روش برای اسکن‌کردن رسیدها و صورتحساب‌ها و ایجاد گزارش هزینه‌هاست. شما می‌توانید در طول سفر کاری خود به طور مستقیم هزینه‌ها و رسیدها‌ی کاری‌تان را پیگیری کنید. این نرم‌افزار یک ردیاب هزینه، اسکنر رسید، نرم‌افزار اسکنر و یک همراه در حین سفرهای شماست. ابوکای می‌تواند صورتحساب‌ها را اسکن کند و یک نرم‌افزار کاری ایده‌آل برای کسب‌و‌کارهای کوچک، حسابداران و شرکت‌هاست.

  • Unifyle

این روزها از درودیوار راهکارهای ذخیره‌سازی می‌بارد. حجم زیاد داده‌ها در دنیای وب بسیاری از کسب‌وکارها را به سمت یافتن بهترین روش برای نگهداری اطلاعات به‌خصوص داده‌های مرتبط با مشتریان سوق داده است.

در این میان راهکارهای مبتنی بر فناوری ابری به دلیل ذات و ویژگی‌های این فناوری با استقبال بیشتری روبه‌رو شده است. یکی از این راهکارهای یونی‌فایل است. یونی‌فایل یک راهکار مدیریت ذخیره‌سازی فضای ابری است که با سایر خدمات ذخیره‌سازی مانند دراپ‌باکس، شوگرسینک، اکسس باکس‌ و غیره جفت‌سازی می‌شود.  به علاوه ایمیل‌های دریافتی از ارائه‌دهندگان مختلف را سازماندهی می‌کند و به شما امکان می‌دهد تا حساب‌ها را مشاهده، ارسال‌ و جست‌وجو کنید.

قابلیت‌های اصلی این ابزار عبارتند از:

 جفت‌سازی با اپلیکیشن‌های برتر

  از بین بردن تخلفات امنیتی

 ارائه مدیریت فایل مجازی

با یونی‌فایل کارمندان می‌توانند به تمام اطلاعات ذخیره‌شده شرکت (فایل سرورها، اف‌تی‌پی و غیره) و نیز خدمات فضای ابری مانند باکس، گوگل درایو و غیره با استفاده از هر دستگاهی و از یک مجموعه واحد دسترسی داشته باشند.

نسخه یونی‌فای فور‌زن نیز به کارمندان امکان می‌دهد تا فایل‌ها را از هر محل ذخیره‌سازی فایلی که در بالا به آنها اشاره شد، بردارند و با استفاده از اپلیکیشن‌های منتشر‌شده روی سرور زن‌اپ فایل‌ها را ویرایش کنند.

به علاوه این نسخه با سیتریکس زن‌موبایل کاملا یکپارچه است.  شما می‌توانید از تمام قابلیت‌های امنیتی آن استفاده کنید.  این اپلیکیشن با سیتریکس ریسیور نیز یکپارچه‌سازی شده است.  از طریق این یکپارچه‌سازی روی دستگاه اندروید، شما می‌توانید به طور بی‌سیم و با استفاده از اپلیکیشن‌های روی سرور زن‌اپ فایل‌ها را ویرایش کنید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.