هوشمندانه بخورید و بیاشامید!

0

بدون‌شک برای تمام افراد این شرایط پیش آمده ‌که احساس کنند اضافه وزن پیدا کرده‌اند و نیاز به رژیم غذایی دارند. برخی افراد نیز از رژیم غذایی سخت مانند مصرف غذاهای گیاهی، یا مرغ پخته استفاده کرده‌اند. برخی دیگر هم با رژیم غذایی به وزن ایده‌آل خود رسیده‌اند، اما دوباره اضافه وزن به سراغشان آمده است. در کل چاقی و اضافه وزن موجب کاهش اعتماد به نفس در افراد می‌شود.

در این راستا، اپلیکیشن رژیم هوشمند، رژیم‌های غذایی مختلف را به کاربران ارائه می‌دهد اما وجه تمایز این اپلیکیشن با سایر برنامه‌های غذایی آن است که در رژیم هوشمند کاربر‌ غذایش را خودش انتخاب می‌کند. به عبارت دیگر، کاربر می‌تواند در رژیم لاغری خود کباب کوبیده، خورش قورمه‌سبزی و هر چه می‌خواهد بخورد.

این اپلیکیشن تاکید می‌کند که بعد از رسیدن به وزن ‌ایده‌آل، دوباره فرد به وزن قبلی باز نخواهد گشت. این اپلیکیشن بر اساس تحقیقاتی به وجود آمده که نشان می‌دهد رژیم‌های غذایی که میل و علاقه افراد در آن در نظر گرفته می‌شود، نه تنها برای فرد لذت‌بخش هستند بلکه در دستیابی به هدف کاهش وزن نیز کمک شایانی می‌کند.

این اپلیکیشن واکنش کاربر نسبت به رژیم‌های غذایی دریافتی را می‌سنجد و یک رژیم بسیار دقیق را ارائه می‌دهد. در این اپلیکیشن یک فهرست از انواع غذاهای ایرانی و خارجی برای هر وعده غذایی، اعم از صبحانه، ناهار و شام، وجود دارد. همچنین یک قسمت برای اندازه‌گیری کالری است که به‌تنهایی نیز می‌توانید از آن استفاده کنید و از مقدار کالری مصرفی خود مطلع شوید.

رژیم هوشمند ده‌ها ویدئو در زمینه چربی‌سوزی، کوچک کردن شکم، عضله‌سازی و غیره دارد که همواره به‌روز‌رسانی می‌شود. همانطور که اشاره شد، این اپلیکیشن یک قسمت مجزا برای پخش ویدئوکلیپ‌های مربوط به آموزش تمرینات ورزشی است. این ورزش‌ها شامل چربی‌سوزی پهلو و شکم، بازو و پا و باسن می‌شود. همچنین چندین آزمون سلامتی در این اپلیکیشن گنجانده شده‌اند که برای اندازه‌گیری میزان سلامتی خود می‌توانید از آنها استفاده کنید. با این تست‌هایی که در اپلیکیشن ارائه شده‌اند شما می‌توانید وزن ایده‌آل و کالری مورد نیاز بدن در روز را ببینید و همچنین نسبت دور کمر به باسن و درصد چربی بدن را محاسبه کنید. این محاسبات بر اساس اطلاعاتی که در ابتدا وارد کردید انجام می‌شود که در قسمت حساب، امکان ویرایش آنها پیش‌بینی شده است.

رژیم‌های ارائه شده در این اپلیکیشن توسط هوش مصنوعی برتا (Berta) تولید می‌شوند که فناوری برتر جهان در حوزه تولید خودکار رژیم غذایی است.

پس از دانلود و نصب این برنامه، وقتی اپلیکیشن را اجرا می‌کنید با یک محیط جذاب رو‌به‌رو خواهید شد. این جلب توجه نیز به خاطر نقاط قوت رژیم هوشمند است اعم از رنگ‌بندی هماهنگ و مناسب، آیکن‌های یکدست، فونت مناسب و چیدمان مرتب اجزای صفحه. قالب گرافیکی این اپلیکیشن کاربرپسند و یکپارچه است. شایان ذکر است که نسخه اندروید این اپلیکیشن تاکنون به بازار عرضه شده است.

از دیگر ویژگی‌های این اپلیکیشن می‌توان به جابه‌جایی سریع و بدون پیچیدگی بین بخش‌های مختلف برنامه و استفاده راحت از امکانات اشاره کرد. این اپلیکیشن بر‌اساس اطلاعات مربوط به سن، وزن، قد، جنسیت و میزان فعالیت روزانه در هنگام ثبت‌نام، یک برنامه غذایی مناسب را به کاربر ارائه می‌دهد تا در یک مدت مشخص به وزن ایده‌آل دست یابد.

پس از وارد‌کردن اطلاعات فوق‌، کاربر برنامه غذایی خود را دریافت می‌کند که در دو مرحله بتا و ثبات دنبال می‌شود. پس از فشردن دکمه شروع، کاربر باید میزان کاهش وزن در هر هفته و خوراکی‌های مورد علاقه خود در سه وعده غذایی و یک میان‌وعده را مشخص کند. در آخر نیز دکمه دریافت رژیم را لمس کند. در این قسمت نمودار پیشرفت و افراد رکورددار در پیگیری برنامه غذایی نیز نمایش داده می‌شود که جزئی از قابلیت‌های منحصر‌به‌فرد این برنامه هستند.

اپلیکیشن رژیم هوشمند که از همان ابتدا تلاش کرده است از استانداردها و فناوری‌های قابل اعتماد در توسعه برنامه خود استفاده کند، با ایده‌پردازی بیشتر می‌تواند آینده خوبی را برای خود رقم بزند و از نمونه‌های مشابه خارجی خود نیز سبقت گیرد. با اینکه کمبودهایی هنوز در برنامه مشاهده شده است، اما با توسعه و به‌روز‌رسانی اپلیکیشن ایرادات و کمبودهای آن کاملا برطرف خواهند شد.

این اپلیکیشن اندرویدی به طور رایگان در دسترس کاربران قرار دارد و در صورت استفاده رایگان از رژیم هوشمند، کاربر می‌تواند تا حدودی از امکانات آن استفاده کند. در صورتی‌که می‌خواهید از برنامه‌های غذایی و امکانات پیشرفته این اپلیکیشن برخوردار باشید، لازم است که با پرداخت مبلغ ناچیز اشتراک ماهانه یا سالانه دریافت کنید.

رژیم هوشمند یک اپلیکیشن جامع و کامل برای آن دسته از افرادی است که قصد دارند در یک مدت زمان مشخص وزن خود را کم یا زیاد کنند و به دنبال یک شیوه کاملا علمی و قابل اعتماد برای کاهش یا افزایش وزن خود می‌گردند. البته بازهم باید بنا به رسالت روزنامه نگارانه خود متذکر شویم که هیچ رژیمی بدون ورزش کردن و سبک زندگی سالم به سرانجام خوبی نخواهد رسید! چه با اپلیکیشن چه بدون اپلیکیشن!

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.