هواوی و نوآوری از طریق اکوسیستم شراکت

0

هواوی، ارائه‌دهنده راهکار ICT جهانی، پیشرفت‌های اخیر خود را در کنفرانس Partner Summit 2016  در دبی اعلام کرد. به علاوه، به‌روزرسانی‌های محصول نیز در زمینه اینترنت و رایانش فضای ابری به اشتراک گذاشته شد. استراتژی کانال Transforming Together 2.0 شرکت هواوی براساس ایجاد شراکت‌های محکم و جمعی استوار است تا به کاربران نهایی در کسب حداکثر سود از راهکارها کمک شود. هواوی متعهد شده یک اکوسیستم شرکا ایجاد کند و از این طریق پیشنهاد‌های خود در خصوص کسب‌وکار را ارائه دهد. از طریق بررسی دیدگاه‌ها و آشنایی با نیازهای بازار محلی، شرکای هواوی نقش مهمی را در رشد پایدار بازار در منطقه ایفا می‌کنند.

هدف استراتژی کانال، جذب و فعال‌سازی یک جامعه مرکزی متشکل از شرکای معتبر و مهم است. به‌عنوان بخشی از استراتژی هواوی در خصوص عصر دیجیتال اینترنت، این شرکت آخرین راهکار IoT Single-Cable خود را در مجموعه محصولات خود به اشتراک گذاشت. این راهکار راه را برای ایجاد محیط‌های Smart Office باز می‌کند. این راهکار به کسب‌وکارهای کوچک هم کمک می‌کند تا برخی از نوآوری‌های اخیر را اعمال کنند. به‌علاوه این شرکت راهکار OceanStor DJ را نیز اعلام کرده است که دارای یک سیستم ذخیره‌سازی یکپارچه با مدیریت منبع ذخیره‌سازی یکپارچه و کارآمدتر است.

هنی حسین، معاون منطقه‌ای شرکت هواوی در خاورمیانه، می‌گوید: «در دنیای ما که کسب‌وکارها به یکدیگر گره خورده‌اند، شرکت ما باید نوآوری داشته باشد تا به موفقیت برسد و این تنها از طریق همکاری نزدیک با شرکا امکان‌پذیر است. شرکا نقش مهمی در ارائه پیشنهاد‌های ارزشمند به بازار ایفا می‌کنند. با اطمینان از اینکه شرکا واجد شرایط ارائه پیشنهاد‌های ارزشمند برای هواوی هستند، آخرین محصولات ارائه‌شده به شرکا امکان می‌دهد بازار را جستجو کنند و دریابند که در کدام قسمت‌ها می‌توانیم فناوری‌های ICT جدید را ارائه دهیم و موفق شویم.»

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.