هوآوی در دوبی به دنبال چیست؟

0

هوآوي، ارائه‌دهنده راهکارهای فناوری اطلاعات و ارتباطات جهانی و پیشرو، اعلام کرد که OpenLab Dubai را راه‌اندازی می‌کند تا خدمات خود را به مشتریان و شرکای خود در خاورمیانه ارائه دهد. این بخش بزرگی از برنامه اپن لبز جهانی این شرکت است و هدف از آن تسریع در تحول دیجیتال در خاورمیانه است.

اپن لبز متعهد است که راهکارهای نوآورانه برای اینترنت اشیاء، رایانش فضای ابری، بیگ دیتا، تحلیل هوشمند، eLTE‌ و سایر فناوری‌های جدید را ارائه دهد تا ایمنی عمومی، شهر هوشمند، راهکارهای نفت و گاز به وجود آورد و تاکنون توجه شرکت‌هایی مانند YITU, Zenith, Walkbase, 7G , IOmniscient, Nedap, Richfit  و بیش از ۲۰ شریک دیگر را جلب کرده است.اپن لبز  با یک پلت‌فرم و اکوسیستم، برای تسریع تحول دیجیتالی این صنعت در خاورمیانه، شرکا و مشتریان خود را از سراسر دنیا گرد هم می‌آورد تا درباره اهمیت مشارکت در ایجاد و توسعه یک اکوسیستم دیجیتال محلی گفت‌وگو کند.هوآوی قصد دارد هفت اپن لبز جدید را در سال ۲۰۱۷ اضافه کرده و سه سال آینده نیز ۲۰۰میلیون دلار سرمایه‌گذاری خواهد کرد و نزدیک به هزار نفر را استخدام می‌کند تا تعداد کل اپن لبز در سال ۲۰۱۹ به ۲۰ عدد برسد.در جشن راه‌اندازی، آقای فن سی‌یونگ، رئیس بخش عمومی شرکت، گفت: «تحول دیجیتالی اختلالاتی را در سراسر یک صنعت به وجود می‌آورد. هوآوي در سراسر دنیا اپن لبز را با مضمون «پلت‌فرم+اکوسیستم» راه‌اندازی کرده و متعهد است با شرکای جهانی با تخصص‌های مختلف همکاری کند تا راهکارهای مشتری‌محور و نوآورانه ارائه دهد و در نتیجه تحول دیجیتال را تقویت کرده و از طریق ایجاد یک پلت‌فرم باز، انعطاف‌پذیر و ایمن که از اکوسیستم پشتیبانی می‌کند، به توسعه اکوسیستم کمک کند.هوآوی متعهد است که به دولت‌ها و شرکت‌ها در خاورمیانه کمک کند تا برای حفظ رشد مستمر، پیشرفت و افزایش رقابت صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات در منطقه، از فناوری ICT و اپلیکیشن‌های جدید استفاده کند.

اپن لبز  بر اساس تقاضای بازار محلی، استعدادها‌ و فناوری‌ها ایجاد شده ‌و روی همکاری بین شرکت‌ها، خدمات، شرکا و مشتریان در خاورمیانه تمرکز خواهد داشت.

زیجیانگ لین، مدیر مرکز توسعه راهکار خاورمیانه اپن لبز، می‌گوید: «آب و هوای خاص، منابع، فرهنگ و صنعت در منطقه خاورمیانه در مقایسه با سایر مناطق چالش‌های مختلف رو‌به‌روست. اپن لبز بهترین منابع دنیا را جمع‌آوری خواهد کرد تا نیازهای تحول دیجیتال محلی را تامین کند و به طور مداوم قابلیت‌های پلت‌فرم ICT و توسعه اکوسیستم‌های محلی را افزایش دهد.»

‏OpenLab Dubai  روی ایجاد قابلیت‌ها تمرکز دارد تا به آسانی راهکارهای فنی را در محیط شبکه واقعی؛ توسعه راهکارهای رقابتی، تجاری و صنعت‌محور؛ تقویت قابلیت‌های نوآورانه و واکنش سریع به تقاضای بازار؛ دستیابی به زنجیره صنعتی و یک موقعیت برد-برد بین مشتری/شریک/فروشنده اعمال کند.اپن لبز‌ به مشتریان تجربه ایمنی عمومی، شهر هوشمند و راهکارهای نفت و گاز ارائه می‌دهد. این راهکارها عبارتند از:

  • بخش ایمنی عمومی: با توجه به زیرساخت قدرتمند، شبکه بی‌سیم، eLTE-LiTRA، رایانش فضای ابری، بیگ دیتا، یکپارچه‌سازی فناوری تحلیل ویدئویی، اپن لبز با شرکای مشهور و قدرتمندی کار می‌کند تا یک محیط اجتماعی هماهنگ و ایمن ایجاد کند.
  • شهر هوشمند: این شرکت پوشش وسیع NB-IoT/ eLTE-IoT‌، درگاه هوشمند، رایانش فضای ابری و بیگ دیتا را ترکیب می‌کند، با Honeywell, Nedap, Johnson Controls  و سایر شرکا کار می‌کند. ‌هوآوی ‌در حوزه مدیریت داده با Esri کار می‌کند تا به طور مشترک پارکینگ هوشمند، ساختمان‌های هوشمند، چراغ‌های هوشمند و بسیاری از راهکارها هوشمند دیگر را ایجاد کند.
  • نفت و گاز: هوآوی شبکه پهنای باند بی‌سیم ۴G  را با دستگاه‌های حسگر میدان نفتی مختلف Honeywell و Emerson ترکیب خواهد کرد تا راهکارهای اتصال دیجیتال را ارائه دهد تا مشکلات ارتباط در زمان واقعی را میدان‌های نفتی حل کنند، به تولید میدان نفتی کمک کرده و ریکاوری نفت را تقویت کنند و خطرات امنیتی را کاهش دهند.به عنوان بخشی از تعهد هوآوی نسبت به نوآوری، Openlab Dubai  به شبکه OpenLab جهانی این شرکت متصل خواهد شد تا مدل‌های کاری جدید، تقاضای بازار و راهکارهای فنی را برای تبادل تقویت کند.در زمان افتتاحیه، شرکت هوآوی یک قرارداد همکاری راهبردی را با ‌Zenith، Esri Northeast Africa  و Smart IOT LLC امضا کرد تا یک شراکت راهکارهای طولانی‌مدت را ایجاد کند و راهکارهایی پیشرو به مشتریان خود ارائه دهد.
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.