هم خنک، هم گرم با دایسون

تهویه هوا اینترنتی

0

خنک نگاه داشتن خانه در تابستان و گرم نگاه داشتن آن در زمستان معمولا دو محصول کاملا متفاوت می‌خواهد: سیستم سرمایش یا سیستم گرمایش. اما دایسون این دو را در یک محصول جمع‌آوری کرده ‌که می‌تواند هم سیستم گرمایش و هم سیستم سرمایش باشد و نیز هوا را تصفیه کند.

نه‌تنها در این دستگاه از یک فن گرما و سرما و یک دستگاه تصفیه استفاده شده است، بلکه این دستگاه هوای نامطلوب داخل خانه را بازیافت کرده و آن را به هوای پاک تبدیل می‌کند.

شما حتی می‌توانید کیفیت هوا، دما و رطوبت خانه خود را از هر کجا در دنیا کنترل کنید. با اینکه این دستگاه هوشمند بی‌تردید یکی از پیشرفته‌ترین محصولات مصرفی است که دایسون طراحی کرده، قیمت آن بالا‌ست.

مواد آلاینده، مواد آلرژی‌زا و باکتری‌ها، به ویژه در ماه‌های تابستان، در همه جای خانه حضور دارند. با اینکه آنها شما را بیمار نمی‌کنند، اما مفید نیز نیستند.

برخی از آنها آنقدر کوچک هستند که می‌توانند وارد بدن شما شوند. اگر حیوان خانگی داشته باشید، آسیب‌پذیرتر خواهید بود زیرا این باکتری‌ها در هر گوشه و کنار خانه شما پیدا خواهند شد.

برای مقابله با این ذرات، دستگاه پیور‌هات + کلد لینک از یک فیلتر استفاده می‌کند که ۹۹٫۹۷ درصد مواد آلرژی‌زا و آلاینده‌ها در خانه را می‌گیرد. دایسون این فیلتر را با لایه‌ای از کربن فعال برای جداسازی گاز به‌روز‌رسانی کرده است. خوشبختانه، به‌آسانی می‌توان به این فیلتر دسترسی داشت. کافی است دو دکمه در دو طرف دستگاه را فشار دهید و قسمت فن را پایین بیاورید تا به آن دسترسی پیدا کنید. اینگونه می‌توان به آسانی فیلتر را تعویض کرد.

این دستگاه به همراه یک اپلیکیشن عرضه می‌شود که می‌توان با آن شرایط آب و هوای خانه را کنترل کرد. راه‌اندازی این اپلیکیشن بسیار ساده است. کافی است آن را به شبکه وای‌فای وصل کنید. برای این کار، فن را باید در حالت وای‌فای قرار دهید و سپس آن را در تلفن یا تبلت خود جست‌وجو کنید. در نزدیک قسمت پایینی دستگاه، در کنار دکمه خاموش/روشن، یک رمزعبور برای اتصال وجود دارد. پس از وصل‌شدن، دستگاه شما در قسمت «دستگاه‌های دایسون من» قرار می‌گیرد. کافی است روی آن تلنگر بزنید تا آن را کنترل کرده، تنظیمات آن را تغییر دهید یا بر کیفیت هوا نظارت کنید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.