همکاری پاناسونیک با کیوبیک تلکام

0

شرکت پاناسونیک در آمریکای شمالی، رابطه کاری راهبردی جدیدی را با Cubic Telecom آغاز کرده ‌تا دنیا را به سمت راهکارهای اتصال جهانی سوق دهد.این رابطه جایگاه پاناسونیک را به عنوان یکی از پیشروان بازار جهانی در زمینه فناوری‌های بی‌سیم تعبیه شده تقویت خواهد کرد.ویکتوریا اوبنشاین، معاون شرکت ارتباطات سیستم پاناسونیک در آمریکای شمالی، می‌گوید: «از روزهای اولیه اتصال همراه تاکنون، پاناسونیک متعهد شده ‌تا مطمئن شود که مشتریان آن به راهکارهای بی‌سیم مناسب خود دسترسی داشته باشند. این توافقنامه جدید با Cubic Telecom تضمین می‌کند که ما در دنیای متصل همچنان پیشرو باقی بمانیم. توانایی Cubic Telecom در ارائه اتصال جهانی بی‌سیم که تقاضای نیروی کار همراه را تامین می‌کند، تضمین خواهد کرد که ما انتظارات مشتریان خود را برآورده می‌کنیم.»

این قراداد با Cubic Telecom یک عنصر مهم از یک راهبرد وسیع در شرکت پاناسونیک است تا اطمینان حاصل شود که راهکارهای پیشرو در بازار می‌توانند از اکوسیستم همیشگی اینترنت اشیاء استفاده کنند.

باری ناپیر، مدیرعامل Cubic Telecom، می‌گوید: «اتصال یک پیش‌شرط مهم برای بهره‌وری هر کسب‌و‌کاری است. پاناسونیک Cubic Telecom  را انتخاب کرده‌ تا یک راهکار اتصال جهانی مداوم را به مشتریان طیف وسیعی از محصولات و دستگاه‌های پاناسونیک خود ارائه دهد. با ترکیب قابلیت‌های در سطح جهانی پاناسونیک با نرم‌افزار نوآورانه و پلت‌فرم ارتباطات Cubic، سازمان‌ها می‌توانند نیروی کار جهانی خود را مجهز کنند تا به سطح بالاتری از کارایی و تاثیرگذاری دست یابند.»

پاناسونیک با شراکت با ‌Cubic، به یک شبکه داده و صوتی پرسرعت LTE دسترسی خواهد داشت تا امکان اتصال بی‌سیم و جهانی را فراهم کند که مشتریان پاناسونیک خواهان آن هستند.

برایان رولی، معاون بازاریابی و برنامه‌ریزی محصولات شرکت پاناسونیک در آمریکای شمالی، می‌گوید: «پاناسونیک متعهد است دستگاه‌های همراهی را تولید کند که نیازهای نیروی کار جهانی امروز را تامین کنند. تلاش‌های R&D حوزه فناوری‌های بی‌سیم همراه با شراکت با Cubic Telecom به ما امکان خواهد داد تا به چالش‌های جهان واقعی که افراد حرفه‌ای در حوزه دستگاه‌های همراه و مدرن با آنها مواجه هستند، بپردازیم.»

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.