همکاری مشتری مدارانه سیسکو و فیسِرو

0

تکنولوژی در حال پیشرفت و زندگی در حال تغییر است. این تغییرات، دگرگونی‌های زیادی را در نیازها و انتظارات مصرف‌کنندگان امروز به وجود آورده است. موسسات مالی بایستی تجربه مشتریان را سرلوحه کار خود قرار دهند تا به آینده‌ای مطمئن امیدوار باشند. در غیر این صورت این شرکت‌ها باید منتظر فشرده شدن دکمه پایان کسب‌وکار خود باشند. همچنین ضروری است شرکت‌ها متناسب با این پیشرفت سریع، تغییراتی در محیط کار به وجود آورند و برای ایجاد فضای کاری مشترک، دیجیتالی و نوآورانه، به منظور حفظ استعدادهای خود تلاش کنند. این تغییرات بایستی ترکیبی مناسب از فناوری، نبوغ و فرهنگ باشند.

فیسِرو (Fiserv) یک شرکت پیشرو جهانی در فناوری خدمات مالی با بیش از ۱۳۰۰۰ مشتری در سراسر جهان، اعلام کرده با کمپانی معتبر سیسکو (Cisco) برای ارائه راه‌حل‌های ارتباطاتی به موسسات مالی، توافق‌نامه‌ای امضا کرده‌اند. این توافق‌نامه شامل ارتقای همکاری‌های داخلی، حمایت از راهبردهای نوآورانه و تعاملات نوین با مشتریان خواهد بود. فیسرو این توافق‌نامه را از طریق خدمات ارتباطی و هاستینگ، سرویس‌های امنیتی شبکه، نرم‌افزار و سخت‌افزارهای مدیریتی و ارائه ارتباطات مدیریتی اجرا خواهد کرد.

به عنوان بخشی از این شرایط جدید، مشتریان فیسرو به تجربه نیروی کار سیسکو و راه‌حل‌ها و روش‌های این شرکت برای حل مشکلات و موانع دسترسی دارند. تیم‌های داخلی و متخصصان کالای این شرکت، اجازه استفاده کامل از سیستم‌های پیشرفته پیام‌رسانی و همچنین بهره‌مندی از جلسات از راه‌دور صوتی، تصویری و جلسات تحت وب را نیز دارند. این گروه از افراد می‌توانند از هر مکانی و با هر نوع وسیله‌ای به موارد فوق دسترسی داشته باشند. این توافق‌نامه متخصصان فیسرو را قادر می‌سازد تا به صورت آنلاین، با کارشناسان سیسکو ارتباط چهره به چهره ویدئویی برقرار کنند. کارشناسان می‌توانند این ارتباطات را به جلسات اعضای اتحادیه‌های اعتباری متصل کنند و به صورت آنلاین در جلسات حضور یابند. برای بانک‌ها و اتحادیه‌های اعتباری که به دنبال عملیات گسترش شعب خود به سطح بالاتری هستند، راه‌حل‌های سیسکو و ارائه شعب آنلاین با امنیت بالا راه‌حلی کارگشا به نظر می‌رسد. در این حالت کارکنان این شعب، این آزادی را خواهند داشت که از پشت میز خود بلند شوند و در این حالت (حالتی که پشت میز خود نیستند)، به ارائه خدمات به مشتری یا اعضای موسسه بپردازند. هیچ نیازی نیست برای تبدیل شدن به یک بانک یا موسسه مطرح در سطح جهان صبر کرد. در چنین محیطی کارکنان به‌راحتی قادر به همکاری با یکدیگر هستند و به‌سادگی می‌توانند دانش، تجارب و اطلاعات را به اشتراک بگذارند؛ در دنیایی که اشتراک‌گذاری منابع بسیار آسان خواهد بود.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.