همکاری ال‌جی با آمازون و گوگل

0

مدیرعامل شرکت ال‌جی معتقد است که همکاری باز با بازیکنان هوش مصنوعی مانند گوگل و آمازون به این تولیدکننده بزرگ کمک خواهد کرد تا داده‌های بهتری را جمع‌آوری کند و به یک بازیکن هوش مصنوعی بزرگ تبدیل شود.

او می‌گوید: «همکاری ما با گوگل و آمازون به ما کمک خواهد کرد تا داده‌ها را در دستگاه‌های خود جمع‌آوری کنیم و این موضوع ال‌جی  را به یک شرکت هوش مصنوعی قدرتمند تبدیل می‌کند.»

گوگل و آمازون مقدار قابل توجهی داده‌ دارند و می‌توان با آنها در حوزه راهبرد باز برای هوش مصنوعی همکاری کرد. در مراحل اولیه، ال‌جی از دسترسی به داده‌های آنها استفاده خواهد کرد اما پس از آن داده‌های خود را می‌سازد که در دستگاه‌های مجهز به وای‌فای خود ذخیره می‌کند.

ال‌جی معتقد است که کسب‌و‌کارهای جدید با ترکیب داده‌های گوگل با این داده‌ها به وجود می‌آیند و این به نفع مصرف‌کنندگان است.

این شرکت کره‌ جنوبی سرعت تبدیل از یک تولیدکننده لوازم خانگی سنتی به یک کسب‌و‌کار فناوری روباتیک و هوش مصنوعی را افزایش داده‌ است.

ال‌جی سطح همکاری خود را با گوگل و آمازون و نیز برخی ‌موسسات و دانشگاه‌های تحقیقات فناورانه اعم از دانشگاه تورنتو افزایش داده است. شرکت ال‌جی در سال گذشته از فناوری وای‌فای در لوازم خانگی استفاده کرده و بیش از ۱۰ میلیون دستگاه را در کل به دستگاه‌های متصل تبدیل کرده است. این تعداد در حال افزایش است. اکنون هوش مصنوعی نیز به دستگاه‌های متصل اضافه می‌شود و ابتدا این فناوری در دستگاه‌های تهویه هوا، لوازم آشپزخانه و تلویزیون‌های شرکت ال‌جی اعمال خواهد شد.

این شرکت برنامه‌ای برای ادغام و خرید کسب‌و‌کارهای هوش مصنوعی در حال حاضر ندارد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.